ASUS Cashback, någon mer som inte fått pengar?

Permalänk

ASUS Cashback, någon mer som inte fått pengar?

Hej. Har fortfarande inte fått pengar tillbaka i cashbacken när jag köpte Asus RT Ac86U. Vet att många använde sig av cashbacken här på forumet.

Någon mer som inte har fått sina pengar? Skulle ta 20 dagar.

Kampanjen hette "ASUS Gaming Weeks Q4 2020" promotion.

Rubrik korrigerad. // MOD
Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Fått bekräftelse på att pengarna ska återbetalas inom 90 dagar från den 7:e januari.

Dessa ärendena kan ta långt tid. Se bara till att din cashback blivit bekräftad av Asus.

Permalänk
Medlem

Jag tror inte jag fått cashbacken från moderkortet jag köpte hösten 2019, så det verkar som dom kanske skiter i lilla norden,

Permalänk
Skrivet av Forzy:

Fått bekräftelse på att pengarna ska återbetalas inom 90 dagar från den 7:e januari.

Dessa ärendena kan ta långt tid. Se bara till att din cashback blivit bekräftad av Asus.

Nej inte fått bekräftelse. Fått mail om att när dom approvat ska jag få ett bekräftelse mail.

Skrivet av holo:

Jag tror inte jag fått cashbacken från moderkortet jag köpte hösten 2019, så det verkar som dom kanske skiter i lilla norden,

Verkar seriöst! Känns som Asus vill lura av kunder på pengar.

Har vi kanske någon representant på forumet som kan komma till undsättning? Är en hel del pengar som Asus fortfarande är skyldig mig. Annars får jag gå igenom Elgiganten.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Jag ansökte första dagen det öppnades, 9 nov? och jag fick mina pengar för typ en vecka sedan.

Asus B550I moderkort och fick 300kr (€30) tillbaka.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-I - AMD Ryzen 5 4650G - 32GB G.SKILL DDR4 3600MHz - Dell U2515H - WD Blue SN550 500GB SSD - Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk
Medlem

Tror jag fick en utbetalning igår för min RT-AC86U. ANK Utland SEPA, 455,30 kr. Kan inte komma på något annat som det skulle kunna vara. Fick mailet av dem 7/1.

Permalänk
Medlem

Väntar fortfarande på min cashback för moderkort och router, de tar ju sin tid.

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem

Väntar också än på min cashback. Köpte en router. Hoppas den kommer in på kontot snart.

Visa signatur

Dator : Gigabyte Z690 - Intel Core i5-12600K - 16GB 3200Mhz DDR4 Crucial ballistix - Samsung 860 Evo Basic 1 TB - Gainward Ghost 3060TI - Corsair RM 650W - Corsair Obsidian Series 550D

Permalänk
Medlem

Verkar vara på G nu. Min bank ringde mig och frågade om jag väntade en inbetalning från Tyskland. Fick låsa upp utlandsinbetalning från Tyskland så de kan sätta in. Får se när de kommer in. Men de verkar börja skicka ut nu.

Visa signatur

Dator : Gigabyte Z690 - Intel Core i5-12600K - 16GB 3200Mhz DDR4 Crucial ballistix - Samsung 860 Evo Basic 1 TB - Gainward Ghost 3060TI - Corsair RM 650W - Corsair Obsidian Series 550D

Permalänk
Skrivet av Ploppsan:

Verkar vara på G nu. Min bank ringde mig och frågade om jag väntade en inbetalning från Tyskland. Fick låsa upp utlandsinbetalning från Tyskland så de kan sätta in. Får se när de kommer in. Men de verkar börja skicka ut nu.

Då gör jag samma tack för upplysningen !

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Hedersmedlem

Kontakta Asus och tjata. Flera på Swedroid som har har fått pengarna dagen efter att ha pratat med kundtjänsten.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Uppdatering: Mitt kom in på kontot idag

Visa signatur

Dator : Gigabyte Z690 - Intel Core i5-12600K - 16GB 3200Mhz DDR4 Crucial ballistix - Samsung 860 Evo Basic 1 TB - Gainward Ghost 3060TI - Corsair RM 650W - Corsair Obsidian Series 550D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Kontakta Asus och tjata. Flera på Swedroid som har har fått pengarna dagen efter att ha pratat med kundtjänsten.

info@asus-promotion.eu

Om någon undrar. Har själv inte fått mina pengar men avvaktar lite till..

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser