GTX 1080 (ej Ti) + diverse komponenter

Permalänk
Medlem

GTX 1080 (ej Ti) + diverse komponenter

Hej!

Säljer nu mitt trogna grafikkort och diverse komponenter (se nedan) på grund av tidsbrist och en övertygelse att de kommer till bättre användning i andras händer.

Ingen av komponenterna är defekta och har aldrig överklockats.

Följande komponenter är till salu:

  • ASUS ROG Strix GTX 1080 Gaming Advanced Ed. 8GB (Kartong finns) - Utgångspris: 2500kr

  • MSI GTX770 Twin Frozr OC 2GB (Kartong saknas) - Ge bud

  • XFX Radeon HD 6950 1GB (Kartong finns) - Ge bud

  • Corsair Vengeance 4GB DDR3 1600 (4st) (Kartong saknas) - Ge bud

  • Intel i5-4690K (Haswell, LGA1150) (Kartong saknas) - Ge bud

  • Corsair AX750 (Kartong saknas) - Ge bud

  • ASUS Z97-A (Kartong saknas) - Ge bud

  • ASUS PCE-AC68 (Kartong finns) - Ge bud

Notera att varken CPU, moderkort eller RAM-minnen har kartong.

Föredrar upphämtning på plats eller utkörning till Stockholms-området, skickar helst inte via posten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

2900 för grafikkortet

Permalänk
Medlem

300kr för 770 inkl utkörning, kan betala kontant eller banköverföring, bor i söderort (Farsta)

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem

Snabba svar! Jag tänker att jag ger annonsen några dagar för att ge alla en chans, men alltid kul med snabb respons 😄

Permalänk
Medlem

3000:- för grafikkortet

Permalänk

3300+frakt gou

Permalänk
Medlem

Corsair AX750 - 300kr+frakt förutsatt att alla kablar finns

Visa signatur

Leksakerna: ASUS ROG STRIX B550-F GAMING | AMD Ryzen 7 5800X | Corsair 4x8GB DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX | Sapphire Radeon RX 6800 16GB Pulse OC | Fractal Design ION Gold 850W | Phanteks Eclipse P300 Tempered Glass Svart | Kingston A2000 1TB M.2 NVMe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fixxerz:

Corsair AX750 - 300kr+frakt förutsatt att alla kablar finns

Jag ska gå igenom kabelpåsen (den som följer med), allt borde vara kvar. Återkommer till dig när jag har kontrollerat. 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Han_stog_still:

300kr för 770 inkl utkörning, kan betala kontant eller banköverföring, bor i söderort (Farsta)

Det ska vi nog kunna ordna, jag bor i östra Huddinge (Trånkan), så vi är nästan grannar!

Jag har tänkt införskaffa antistatpåsar imorgon då de flesta komponenterna saknar kartonger. Skickar ett pm under morgondagen

Permalänk
Medlem

AX750 400kr + frakt förutsatt att samtliga kablar finns

Visa signatur

| i9-9900X 4.8 GHz | ASUS RTX 3090 ROG Strix Gaming OC | 2X Vertex 4 512GB RAID 0 | 2X WD RED 4TB | ASUS ROG STRIX X299-E GAMING | Corsair 900D | 2X MSI Optix MAG321CQR 144Hz | G.Skill Trident Z Royal Silver DDR4 3600Mhz CL15 4x8GB | Corsair AX 1200i | Asus Xonar STX II | Watercooling 480+480+240 |

Permalänk
Avstängd

Corsair AX750 450:- hämtar

Permalänk
Medlem

Jag köper gärna 4690k av dig om du kan tänka dig att posta den? 250kr+frakt?

Permalänk
Medlem

Ax 750 550kr + frakt

Visa signatur

| i9-9900X 4.8 GHz | ASUS RTX 3090 ROG Strix Gaming OC | 2X Vertex 4 512GB RAID 0 | 2X WD RED 4TB | ASUS ROG STRIX X299-E GAMING | Corsair 900D | 2X MSI Optix MAG321CQR 144Hz | G.Skill Trident Z Royal Silver DDR4 3600Mhz CL15 4x8GB | Corsair AX 1200i | Asus Xonar STX II | Watercooling 480+480+240 |

Permalänk
Medlem

Ram minnen 200:- + frakt

Permalänk
Moderator
Moderator

ASUS Z97-A, ASUS PCE-AC68, Corsair Vengeance 4GB DDR3 1600 (4st)

600 hämtar.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Han_stog_still:

300kr för 770 inkl utkörning, kan betala kontant eller banköverföring, bor i söderort (Farsta)

Hej, det blev en aning upptaget igår och jag hann inte med allt jag planerat. Skicka mig gärna ett PM om du fortfarande är intresserad så kan vi gå vidare därifrån. 😊

Skrivet av SuLioS:

Corsair AX750 450:- hämtar

Jag har snart packat klart enheten, nästa steg är att gå igenom alla kablar så att inget saknas. Jag återkommer till dig senare om du fortfarande är intresserad av nätaggregatet. 😊

Skrivet av Daemon:

ASUS Z97-A, ASUS PCE-AC68, Corsair Vengeance 4GB DDR3 1600 (4st)

600 hämtar.

Jag har en tillhörande AIO kylare från Corsair med två stycken Noctua NF-S12B 1200 PWN som använts i Push/Pull för 400kr extra om du är intresserad. Hållaren för pumpen är redan installerad och fläktarna rengjorda.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av ShinyChrome:

Jag har en tillhörande AIO kylare från Corsair med två stycken Noctua NF-S12B 1200 PWN som använts i Push/Pull för 400kr extra om du är intresserad. Hållaren för pumpen är redan installerad och fläktarna rengjorda.

Tack för erbjudandet men jag kör strikt luft.

Edit: Tack för smidig affär!

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

3400 + frakt gpu

Permalänk

3500+frakt gpu

Permalänk
Medlem

GTX770, moderkort + CPU + RAM sålda

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danmyr:

AX750 400kr + frakt förutsatt att samtliga kablar finns

Skrivet av SuLioS:

Corsair AX750 450:- hämtar

Skrivet av Danmyr:

Ax 750 550kr + frakt

Hej på er,

Jag har nu gått igenom alla kablar och jämfört med referenser på nätet för att bekräfta, och det ser ut som att jag har alla kablar (inklusive brittiska pluggen)

Då jag inte har kartong till nätagget (+ den höga vikten) föredrar jag att nätagget antingen körs ut i stockholmsområdet eller hämtas upp, eftersom det känns enklare. Då SuLioS är den som erbjudit sig att hämta upp, så väljer jag att gå vidare med honom/henne först.

@SuLioS, skicka mig gärna ett pm om du fortfarande är intresserad

Permalänk
Medlem

Högsta bud på 1080: 3500kr

Jag håller nog budgivningen öppen tills imorgon innan jag börjar kontakta er som visat intresse. 😊

Permalänk
Medlem

3000 kr för 1080 om du inte vill skicka.

Permalänk

3600+ frakt gpu

Permalänk

3700 + frakt gpu

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ShinyChrome:

@SuLioS, skicka mig gärna ett pm om du fortfarande är intresserad

Tack, men du fick ett högre bud! Se ovan

Permalänk
Medlem

GTX 1080 såld till en trevlig herre i norr!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cassan0va:

3700 + frakt gpu

Tack för visat intresse, kortet lyckades tyvärr bli såld lite tidigare idag. 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuLioS:

Tack, men du fick ett högre bud! Se ovan

Nobelt av dig, jag valde dig först då du kunde hämta på plats. Jag har precis skickat ett paket till en annan användare, så det känns nog inte mer än rätt att välja högst bjudande i detta fall. Återkommer till dig ifall han ångrar sig. 😁

Skrivet av Danmyr:

Ax 750 550kr + frakt

@Danmyr Släng mig ett PM om du fortfarande är intresserad 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av runeman:

Jag köper gärna 4690k av dig om du kan tänka dig att posta den? 250kr+frakt?

Hej! Hur ser det ut för mitt bud här?