Sapphire Nitro+ RX Vega 64 8GB mot nvidia/amd

Permalänk
Medlem

Sapphire Nitro+ RX Vega 64 8GB mot nvidia/amd

Har ett Vega 64 som inte kan driva min philips bdm4065uc i 4k60hz. Verkar vara någon bugg med displayport 1.2 och denna skärm.

Ser därför om någon kan tänka sig byta mot ett annat likvärdigt kort t.ex ett 1080.
Kortet har inte blivit överklockat. Jag är andra ägaren
1 år kvar på reklamationsrätt och första ägaren är en vän och hjälper gärna till om det mot förmodan skulle behövas.

Ser helst att bytet blir av face to face.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har ett: https://www.kfa2.com/kfa2/graphics-card/sniper-edition/kfa2-g... om det kanske kan vara intressant. Bor dock inte i Stockholm, så antingen får man skicka eller mötas om det är så att detta skulle vara intressant.

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Medlem

Har ett GTX 1080 Founders Edt.
Finns i Stockholm.

Permalänk
Medlem

vad sägs om en 3060 och kanske lite cash imellan? tycker inte om nvidia, kortet är helt nytt, pegasus 3060, har även prylar för att vattenkyla den med kranken g12 och en 120mm AiO men avstod från att göra någor med kortet den då priserna gick upp som fan pga. mining. Säg vad du tycker. bor i stockholm med.

Eller så får du 4000 lax av mig och ett tips om 1080 för mindre än 2500.

typos
Permalänk
Skrivet av foqsPOQS:

Nu vet ju inte jag vars du kommer ifrån, men här i Stockholm brukar vi anse att 1 lax = tysen spenn = 1000 kr.

Hugger inte annonsören så kan du tveklöst få köpa ett Vega 64 av mig till det priset.

Visa signatur

Min data är bättre än din data.