Permalänk
Medlem

Problem med min G703. Scroll jumping

Hej!

Jag har en Logitech G703 som har fått problem med scrollen.
Min kompis har samma mus och delar tydligen samma problem och en hel del andra på internet också.

Jag har kollat en del trådar och prövat allt ifrån avinstallera drivrutiner till att öppna upp musen och "spänna fast scroll hjulet" med en lite pappers bit.

Inget fungerar och garantin på musen har gått ut. Tycker det är dåligt att det ska hända på en sån pass dyr mus

Har någon något bra tips jag kan testa?? (trött på att scrollen hoppar HELA tiden!)

Mvh Sebastian

Permalänk

Samma här.. synd på en så pass bra mus.. Någon som hittat en lösning?

Permalänk
Medlem

Tyvärr värkar det inte så, trist för det va en otroligt bra mus utöver detta. Deb ligger i alla fall kvar hemma ifall någon finner en lösning någon dag. Köpte dwn nya G pro wireless istället. Inga fel på den och super kvalitet!

Permalänk
Medlem

Kontakta Logitech och förklara läget. Aldrig haft problem med deras support också efter att garantin gått ut. Oftast får du också behålla ursprungliga musen.

Visa signatur

Samsung 77" S90C QD-OLED || LG OLED 42C2 || Sony 77" A80J OLED || Macbook Pro 16" M1 Max 1TB 32GB || Asus ROG Azoth med Black Ink V2s (205g0) + Asus ROG Harpe ACE

Permalänk

gick till inet, dom hade kvittot kvar i systemet på mitt namn, 2 veckor kvar, fick en ny, pro, mot 100.- i butik..

Topp!

Permalänk
Medlem

Jag köpte nämligen musen på komplett när jag bodde i norge och skrev till dom. Dom visste att felet var vanligt så dom skickade en ny utan extra kostnad. Problemet är att den fungerade bara några veckor sen började musen bli likadan som den andra.. då hade jag flyttat tillbaka till sverige. Trist! Kanske ska kontakta logitech skälv? Har också bara bra upplevelser med dom förutom med den här musen