PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

@elgigantengaming gick ut med info att alla bör ha fått koden strax efter kl. 13

Permalänk
Medlem
Skrivet av dgeek:

De sa i Elgiganten-gaming streamen att de dubbelkollar så koden tillhör personen i fråga har jag för mig? Låter dock väldigt svårmanövrerat när det handlar om flera tusen enheter. Kan ha missuppfattat dock.

Jag gav bort min till en vän som kunde beställa utan problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zulix:

Jag gav bort min till en vän som kunde beställa utan problem.

Okej, tyckte jag också läste att de skulle göra någon form av kontroll, hoppas jag vinner så 7-åringen(Även pappan då, men det är JU FÖR BARNEN) blir glad här hemma !

Permalänk

Eftersom ja är me på femte utlottningen har ja inga förhoppningar alls att ja vinner nu heller, lika bra att han den inställningen när mailet kommer under dagen...Menar du blir ju inte besvikelsen allt för stor även om de svider

Permalänk
Medlem

Mediamarkt släpper idag kl 15.00 för klubbmedlemmar, de kanske har fått inspiration av Elgiganten

https://link.mediamarkt.se/u/gm.php?prm=2JLBNB6PNm_548871644_...

Visa signatur

i7 2600k | Asus P8P67 | Corsair H80 | Asus GTX 770 OC | 8GB | Corsair TX650W | Fractal Design R3 | Samsung 860 EVO 1TB

Macbook Pro 16'' M1 Pro | 16GB | 512GB | 2021

Permalänk
Medlem
Skrivet av joeldeluxe:

Mediamarkt släpper idag kl 15.00 för klubbmedlemmar, de kanske har fått inspiration av Elgiganten

https://link.mediamarkt.se/u/gm.php?prm=2JLBNB6PNm_548871644_...

Tack för tipset. Blir ju att f5 - spamma från 14:57 fram till släppet.

Permalänk
Skrivet av joeldeluxe:

Mediamarkt släpper idag kl 15.00 för klubbmedlemmar, de kanske har fått inspiration av Elgiganten

https://link.mediamarkt.se/u/gm.php?prm=2JLBNB6PNm_548871644_...

verkar vara nått fel på deras sida, försöker bli medlem utifall man inte har tur hos EG. Men när jag försöker regga mig så säger den att det är fel format på mailen.. enda problemet med det är att jag inte angivit någon mail än.... mycket strul på MM sida på sistone.

*edit: fick det att fungera nu fick bara byta närmaste varuhus så gick det igenom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malle8398:

verkar vara nått fel på deras sida, försöker bli medlem utifall man inte har tur hos EG. Men när jag försöker regga mig så säger den att det är fel format på mailen.. enda problemet med det är att jag inte angivit någon mail än.... mycket strul på MM sida på sistone.

Blev medlem precis. Hade 0 bekymmer mer än personnumret som jag va duktig och skrev 19 på först, men det skulle den inte ha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malle8398:

verkar vara nått fel på deras sida, försöker bli medlem utifall man inte har tur hos EG. Men när jag försöker regga mig så säger den att det är fel format på mailen.. enda problemet med det är att jag inte angivit någon mail än.... mycket strul på MM sida på sistone.

*edit: fick det att fungera nu fick bara byta närmaste varuhus så gick det igenom.

Jag blir bara tillbakakastad med en ny captcha varje gång jag försöker komma vidare..

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thumbii:

Jag blir bara tillbakakastad med en ny captcha varje gång jag försöker komma vidare..

Samma här, kanske är många som gör det just nu

Permalänk

De släppte precis ett par till från retrospelbutiken. Jag fick tag i en därifrån Visst fick man något presentkort eller liknande i samband med köp?

Permalänk
Skrivet av Fralle1891:

De släppte precis ett par till från retrospelbutiken. Jag fick tag i en därifrån Visst fick man något presentkort eller liknande i samband med köp?

Stämmer, du får 330 kronor att handla för 21 dagar efter köp cirka

Permalänk
Medlem

Redan tomt på MM haha

Permalänk
Skrivet av drumhenke:

Stämmer, du får 330 kronor att handla för 21 dagar efter köp cirka

Nice, är det någon kod som kommer via mail eller? Vet du varför det är just 21 dagar efter hehe?
Dubbelkolla också, visst är det standard edition?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kill_It:

Redan tomt på MM haha

Hur kan det redan vara tomt, när det skulle släppas klockan 15:00?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kindle:

Hur kan det redan vara tomt, när det skulle släppas klockan 15:00?

Omg thank you!!!!...

Permalänk
Skrivet av Fralle1891:

De släppte precis ett par till från retrospelbutiken. Jag fick tag i en därifrån Visst fick man något presentkort eller liknande i samband med köp?

Ja, fast de tar ju 500:- extra för ps5 va?

Råkade refresha12:30 och kunde plocka en på ren flax till kundkorgen.
Men...den måste ha vält eller nåt för när jag skulle betala var den tom igen

Permalänk
Skrivet av Fralle1891:

Nice, är det någon kod som kommer via mail eller? Vet du varför det är just 21 dagar efter hehe?
Dubbelkolla också, visst är det standard edition?

Jag fick min den 4:e mars, efter köp den 2:a så har i och för sig inte fått min kod ännu.

Ja det är det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malle8398:

verkar vara nått fel på deras sida, försöker bli medlem utifall man inte har tur hos EG. Men när jag försöker regga mig så säger den att det är fel format på mailen.. enda problemet med det är att jag inte angivit någon mail än.... mycket strul på MM sida på sistone.

*edit: fick det att fungera nu fick bara byta närmaste varuhus så gick det igenom.

Är det en separat köpknapp tror ni? Redan nu går det ju att lägga i varukorgen... men då kanske man hamnar i en ordinarie halvårskö?

Permalänk
Skrivet av StektStrömming:

Ja, fast de tar ju 500:- extra för ps5 va?

Råkade refresha12:30 och kunde plocka en på ren flax till kundkorgen.
Men...den måste ha vält eller nåt för när jag skulle betala var den tom igen

Precis stämmer bra, så med fri frakt och 330kr presentkort går det hyfsatt jämnt upp mot normalt pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eriksson850:

Är det en separat köpknapp tror ni? Redan nu går det ju att lägga i varukorgen... men då kanske man hamnar i en ordinarie halvårskö?

Det går att lägga i varukorgen men man kommer inte längre än valet av leveranssätt

Permalänk
Skrivet av Fralle1891:

Precis stämmer bra, så med fri frakt och 330kr presentkort går det hyfsatt jämnt upp mot normalt pris.

Ja det är ju såklart ett sätt att se på det.

Fast de flesta andra återförsäljarna som tar 5990-5999 bjuder ju på frakten, och de 330 du "får tillbaka" är ju bundet till köp från deras sida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Etnojz:

Det går att lägga i varukorgen men man kommer inte längre än valet av leveranssätt

Ok.

Nu provade jag att lägga i varukorgen men då sa den att jag måste logga in (redan inloggad).

Känns som sidan inte är den stabilaste...

Permalänk
Skrivet av StektStrömming:

Ja det är ju såklart ett sätt att se på det.

Fast de flesta andra återförsäljarna som tar 5990-5999 bjuder ju på frakten, och de 330 du "får tillbaka" är ju bundet till köp från deras sida.

Håller med det är dåligt av dem att göra så, men för min del så kommer jag köpa spel ändå och betalar gärna de 170kr extra för att få den snabbast möjligt.

Permalänk
Medlem

Mejl har börjat gå ut. Kompisen fick just sitt positiva besked.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

Fick precis mail från Elgiganten med en kod : )

Permalänk
Medlem

Dra ballen i gruset!!!!!! jag vann i utlottningen på elgiganten!!!

Permalänk
Medlem

Utvald!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Humwee:

Dra ballen i gruset!!!!!! jag vann i utlottningen på elgiganten!!!

Bye bye Dustin home!!!

Permalänk

Nu fick jag en äntligen en kod. 4 gången gillt som man brukar säga