Permalänk
Medlem

GMMK Pro 75% Barebone ISO

Finns nu att förboka på maxgaming 🙃

Permalänk
Medlem

Trevligt! Det blir inget omedelbart köp för mig eftersom jag redan väntar på lite saker men jag ser fram mot att se och höra mer om det här. Första ljudtestet var väl ingenting att hänga i granen men det verkar ju som om det kan bli ganska bra om man bara ger det lite kärlek

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icetec:

Trevligt! Det blir inget omedelbart köp för mig eftersom jag redan väntar på lite saker men jag ser fram mot att se och höra mer om det här. Första ljudtestet var väl ingenting att hänga i granen men det verkar ju som om det kan bli ganska bra om man bara ger det lite kärlek

Meh, allt jag vill ha är en vettig hotswapbräda direkt ur kartong För det priset hade jag hoppats på att detta skulle vara det. Vill inte behöva hålla på och byta stabilisatorer, smörja osv. men det kanske är det marknaden efterfrågar.

Visa signatur

Ryzen 3600 | ASUS X470-F | 16GB B-die | GTX 1070

Permalänk
Medlem

Stabs kommer man garanterat behöva byta/fixa.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Skrivet av fragande:

Meh, allt jag vill ha är en vettig hotswapbräda direkt ur kartong För det priset hade jag hoppats på att detta skulle vara det. Vill inte behöva hålla på och byta stabilisatorer, smörja osv. men det kanske är det marknaden efterfrågar.

Du behöver inte, men vill du ha det bra så gör man det.

Permalänk
Medlem

Har väntat på detta, vill dock inte köpa från maxgaming pga dålig erfarenhet med deras kundtjänst.
Får hoppas att någon utav de andra butikerna öppnar förbokningen snart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fragande:

Meh, allt jag vill ha är en vettig hotswapbräda direkt ur kartong För det priset hade jag hoppats på att detta skulle vara det. Vill inte behöva hålla på och byta stabilisatorer, smörja osv. men det kanske är det marknaden efterfrågar.

Det måste göras för hand om det ska bli bra. Det är en vettig hotswapbräda redan men om du stoppar in osmorda stabilisatorer du inte justerar och osmorda switchar så försvinner ju hela poängen. Du kan inte få känslan och ljudet av ett custombyggt tangentbord utan att du eller nån annan gör handpåläggning, det är ju därför folk gör det

Permalänk
Medlem
Skrivet av fragande:

Meh, allt jag vill ha är en vettig hotswapbräda direkt ur kartong För det priset hade jag hoppats på att detta skulle vara det. Vill inte behöva hålla på och byta stabilisatorer, smörja osv. men det kanske är det marknaden efterfrågar.

Måste säga att jag är rätt imponerad av Svives hotswap-bräda som jag plockade hem på nån rea för 699 kr (tror det var där priset låg). Har inte moddat något än men "out of the box" så är den riktigt trevlig enligt mig. Stabsen på mellangslagstangenten kanske lämnar en del att önska, men kan inte klaga med tanke på priset.

Visa signatur

Grubblare