ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1060 6GB Gaming OC Edition

Permalänk
Medlem

ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1060 6GB Gaming OC Edition

Säljer ett kort jag haft endast i ett par veckor. Använde det när jag byggde min loop medan 2080 Ti:t fick vattenblock på sig så endast använt av mig i någon dag.

Det är OC-modellen, for what it's worth.

Har bytt samtliga fläktar idag till nya Everflow (samma som original) pga att bakre fläkten gav missljud och jag inte orkar hålla på med Webhallen..

Edit: kostade inte 500kr utan snarare 900kr! Missade tullavgifterna 😂👍 att köpa nya fläktar med ROG stickers på från staterna. Ha gärna det i åtanke när ni budar, även om fungerande fläktar är en självklarhet.

Jag vill även minnas att fläktarnas LED inte fungerar, men jag har inte åtgärdat detta då kortet helt enkelt inte är värt alltför mycket mekande för min del. Tror det kostar runt hundralappen att åtgärda med ny slang, men det får näste man fixa.

Komplett kartong med antistatpåse samt kvitto medföljer.
Kortet är inköpt 2019-01-30 enligt kvitto.
Avhämtning i Huddinge. Kan även skickas.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Börja 2000 + frakt

Permalänk
Medlem

Noterat! Kör nog inte en alltför lång annons. Kollar läget ikväll så får vi se imorgon bitti. Skickar gärna iväg det redan imorgon för/eftermiddag.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Är budgivningen klar ?

Permalänk
Medlem

Tja. Ja vi kan avsluta nu. Är på födelsedagsfirande så jag kan fixa det senare idag. Pm:a mig lite uppgifter när du vill så återkommer jag!

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q