Permalänk
Medlem

Canon Pixma MG3250

Skänkes till mest behövande. Har stått på vinden i två år, och nu blev jag trött på att den tog upp en massa plats.

Ca 100 sidor utskrivet sedan inköp.

USB-kabel saknas, eller så kanske jag har någon, får se om jag orkar leta fram.

Skickas ej.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ton fisk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cfcv86:

Skänkes till mest behövande. Har stått på vinden i två år, och nu blev jag trött på att den tog upp en massa plats.

Ca 100 sidor utskrivet sedan inköp.

USB-kabel saknas, eller så kanske jag har någon, får se om jag orkar leta fram.

Skickas ej.

Läs hela annonsen här

har den några patroner kvar hämtade som en på sweclokers skänkte just en sån här skrivare par veckor sen

Permalänk
Medlem

Hämtar gärna!

Visa signatur

1337

Permalänk
Medlem
Skrivet av ResarXam:

har den några patroner kvar hämtade som en på sweclokers skänkte just en sån här skrivare par veckor sen

Sitter i, men tror inte att jag har några extra. Skänker gärna allt som ett paket.
@TurboTorsten har första tjing.

Visa signatur

Ton fisk

Permalänk
Medlem

Hämtar gärna! Har ingen tillgång till pluggets fotolabb just nu så det här vore ett ordentligt lyft mot de jag kan låna av grannarna. Hör gärna av dig om tidigare intressent inte blir av!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeeKer3Million:

Hämtar gärna! Har ingen tillgång till pluggets fotolabb just nu så det här vore ett ordentligt lyft mot de jag kan låna av grannarna. Hör gärna av dig om tidigare intressent inte blir av!

@TurboTorsten har inte hört av sig, så kan du hämta idag är den din. Finns i Vasastan, skickar adress i pm.

Visa signatur

Ton fisk

Permalänk
Medlem

Nu hörde TurboTorsten av sig, han är på G och hämtar.

Visa signatur

Ton fisk

Permalänk
Medlem

Skrivaren bortskänkt, annonsen stängs.

Visa signatur

Ton fisk