Corsair & EVGA PCIe 8-Pin Kablar

Permalänk
Medlem

Corsair & EVGA PCIe 8-Pin Kablar

Köpte nyligen en dator med en HX1000i PSU, funderar på att sätta in en till GPU i den men kommer behöva lite fler kablar då den bara har så det räcker till en just nu.
Det som sitter i den nu är kablar med dubbla 6+2 pin på varje kabel, så om någon har några liknande liggandes köper jag gärna ett par stycken!

Funkar också med 2st PCIe kablar till EVGA SuperNOVA PSU då jag har en 750 G2 liggandes som jag kan använda istället.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har en PCIe med dubbla 6+2. Corsair Type 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choppe:

Jag har en PCIe med dubbla 6+2. Corsair Type 3.

PM

Permalänk
Medlem

Har en extra hx1000i pcie kabel och 2 supernova kablar.. Bara att välja!

Visa signatur

Intel I9 10900K @5.0GHz | Gigabyte Z490 Vision G | Asus RTX 3080 Strix OC White | Corsair Vengeance LPX 64GB @3200Mhz | Intel 660p M.2 1TB | Samsung 850 Pro 512GB | Corsair HX1000i | Fractal Design Celsius+ S28 | Fractal Design 7 White | Varmilo x Ducky Miya69-Pro MX Brown | Zowie EC2-A | Asus VG259Q | Benq XL2411Z

Permalänk
Medlem

Jag har massvis med Corsair-kablar, bland annat Cablemod röda, svarta och svart/vita. Flertalet olika typer av kablar, finns i Sundbyberg.

Permalänk
Medlem

Jag är också på jakt efter PCIe 8-pin till 2 x 6+2-pin. Hojta om ni har en över!
100 pix?

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrippe7:

Jag har massvis med Corsair-kablar, bland annat Cablemod röda, svarta och svart/vita. Flertalet olika typer av kablar, finns i Sundbyberg.

Tackar, tror jag har fått tag på det jag behöver nu men kan skicka PM om jag hittar någon mer som saknas!

Skrivet av Elfsberg:

Jag är också på jakt efter PCIe 8-pin till 2 x 6+2-pin. Hojta om ni har en över!
100 pix?

Kolla med ovan! Jag har fått det jag sökte så om någon har fler kan de gå till andra som behöver

Permalänk
Medlem
Skrivet av mcbenson:

Tackar, tror jag har fått tag på det jag behöver nu men kan skicka PM om jag hittar någon mer som saknas!

Kolla med ovan! Jag har fått det jag sökte så om någon har fler kan de gå till andra som behöver

Tack. Har skickat PM!

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077