Permalänk
Medlem

Asus RTX 3080 bytes... typ...

Det här blir nog den märkligaste annonsen jag lägger upp. Men vi gör ett försök

I september beställde jag ett Asus RTX 3080 till ett pris av 7825 kr:

https://www.webhallen.com/se/product/323980-ASUS-TUF-GeForce-...

Pris idag 10490 kr...

Det ligger för upphämtning hos Webhallen på Nordstan i Göteborg. Jag kommer sannolikt ha problem att själv hämta upp det men kan lära mig leva med ett annat sämre kort till dess att tillgången på kort blir bättre.

Så vad vill jag göra: Du kan få ta över mitt kort för 7825 kr mot att jag får köpa ditt nuvarande grafikkort för ett vettigt pris. Dvs, du traskar in på Webhallen och uppger vilket ordernr det handlar om, betalar, får kortet och jag köper ditt nuvarande kort.

Just nu ligger det på Nordstan men går att byta till valfri fysisk Webbis-butik i landet.

Gärna 1060, 1070, 1080 eller bättre alternativt RX 580, RX 5700 osv.

Som sagt, märklig annons men jag hoppas att ni fattar

Skicka PM med förslag!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag tror du tjänar MKT mer på att hämta upp kortet och sälja det på tradera. Slutpriserna där på dessa kort hamnar norr om 14 tusen kr.

Därmed har du precis nästan dubblat pengarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobish:

Jag tror du tjänar MKT mer på att hämta upp kortet och sälja det på tradera. Slutpriserna där på dessa kort hamnar norr om 14 tusen kr.

Galet och så är det säkert... men jag är inte ute efter att tjäna pengar

Permalänk

Har ett 2060 ifall du är intresserad, kan inte skicka PM till dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erik:

Galet och så är det säkert... men jag är inte ute att tjäna pengar

Det är nobelt och fint av dig; men det kommer inte hindra nästa person att sälja vidare kortet för en bra peng. Jag tycker personligen att det lika gärna kan vara du som får pengarna. Men nåväl, nu ska jag sluta kapa din annons. Haha.

Permalänk
Medlem

Har en nitro+ 5700 xt som kan byta om du har ett intresse pm gärna

Visa signatur

Chassi:Fractal Design R5 MB: ASUS ROG STRIX B350-F GAMING CPU: AMD Ryzen 5 3600 AiO: Corsair Hydro H100i v2 HD: 2TB WD Blue GPU: GB OC 3060 TI SSD: 250GB 850 EVO GB (OS) SSD 500GB 850 EVO GB (Spel) SSD 1TB 860 EVO GB (Spel) PSU: Seasonic Focus 850W 80+ Platinum Minne: 16 GB GSkill 16GB 3200M Flare X Skärm: Svive 34" Curved gamingskärm Pyx 34C801

Permalänk

En dag tidigare, då skulle jag ha köpt det av dig.....

Beställde ett 3070 igår.....

Alex

Permalänk
Medlem

Har ett evga gtx 1060 3gb som jag kan sälja för rimligt pris. SKulle gärna hämta upp kortet för 7825kr vid uppsala webbis om det går att ordna

Permalänk
Medlem

Herregud nu kommer gamarna fram i kommentarsfältet: Snälla Acceptera ingenting under ett 2070 Super (som du kan få på köpet) i utbyte mot att dem hämtar upp kortet för 7825kr. Mvh/

Permalänk

Hej, jag har ett Asus rog strix 3070 oc vit som jag skulle byta mot den. Om du är intresserad pm mig.

Permalänk
Medlem

Hej har både ett RTX 3060ti och ett nytt RTX 3070 om det skulle vara intressant.

Visa signatur

ASUS B450 Prime Plus| Ryzen 7 3700X| ASUS GTX 1660 TI DUAL OC| HyperX Fury 3200MHz 32GB| Norctua NH-D15| Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD 1TB| EVGA Supernova G3 650w| Fractal Design Define C| ASUS PCE-AX3000 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erik:

Det här blir nog den märkligaste annonsen jag lägger upp. Men vi gör ett försök

I september beställde jag ett Asus RTX 3080 till ett pris av 7825 kr:

https://www.webhallen.com/se/product/323980-ASUS-TUF-GeForce-...

Pris idag 10490 kr...

Det ligger för upphämtning hos Webhallen på Nordstan i Göteborg. Jag kommer sannolikt ha problem att själv hämta upp det men kan lära mig leva med ett annat sämre kort till dess att tillgången på kort blir bättre.

Så vad vill jag göra: Du kan få ta över mitt kort för 7825 kr mot att jag får köpa ditt nuvarande grafikkort för ett vettigt pris. Dvs, du traskar in på Webhallen och uppger vilket ordernr det handlar om, betalar, får kortet och jag köper ditt nuvarande kort.

Just nu ligger det på Nordstan men går att byta till valfri fysisk Webbis-butik i landet.

Gärna 1060, 1070, 1080 eller bättre alternativt RX 580, RX 5700 osv.

Som sagt, märklig annons men jag hoppas att ni fattar

Skicka PM med förslag!

Läs hela annonsen här

Hej!

Jag har Asus 3070 TUF OC som jag gärna löser i utbyte. Vidare detaljer gällande pris osv kommer jag gärna överens om med dig i PM.

Kan hämta det i nordstan också så behöver inte mecka med att byta fysisk butik.

Jag har även många goda referenser i marknadstråden om det skulle ske eventuell frakt.

** Har skickat PM**

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Medlem

Hej! Har ett 1070ti som kan säljas till ett bra pris. PM om det är intressant.

Permalänk
Medlem

Det kommer ganska (läs väldigt) många svar just nu. Jag försöker svara i tur och ordning

Bara som uppmaning: jag är inte intresserad av att köpa kort till dagens ruskiga marknadspriser. Du får köpa ett kort som inte går att få tag på till ett fantastiskt pris och jag får köpa ditt till ett bra pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erik:

Det här blir nog den märkligaste annonsen jag lägger upp. Men vi gör ett försök

I september beställde jag ett Asus RTX 3080 till ett pris av 7825 kr:

https://www.webhallen.com/se/product/323980-ASUS-TUF-GeForce-...

Pris idag 10490 kr...

Det ligger för upphämtning hos Webhallen på Nordstan i Göteborg. Jag kommer sannolikt ha problem att själv hämta upp det men kan lära mig leva med ett annat sämre kort till dess att tillgången på kort blir bättre.

Så vad vill jag göra: Du kan få ta över mitt kort för 7825 kr mot att jag får köpa ditt nuvarande grafikkort för ett vettigt pris. Dvs, du traskar in på Webhallen och uppger vilket ordernr det handlar om, betalar, får kortet och jag köper ditt nuvarande kort.

Just nu ligger det på Nordstan men går att byta till valfri fysisk Webbis-butik i landet.

Gärna 1060, 1070, 1080 eller bättre alternativt RX 580, RX 5700 osv.

Som sagt, märklig annons men jag hoppas att ni fattar

Skicka PM med förslag!

Läs hela annonsen här

Du får mitt 3060 TI för 2000:- mot förhandsbokningen.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erik:

Det här blir nog den märkligaste annonsen jag lägger upp. Men vi gör ett försök

I september beställde jag ett Asus RTX 3080 till ett pris av 7825 kr:

https://www.webhallen.com/se/product/323980-ASUS-TUF-GeForce-...

Pris idag 10490 kr...

Det ligger för upphämtning hos Webhallen på Nordstan i Göteborg. Jag kommer sannolikt ha problem att själv hämta upp det men kan lära mig leva med ett annat sämre kort till dess att tillgången på kort blir bättre.

Så vad vill jag göra: Du kan få ta över mitt kort för 7825 kr mot att jag får köpa ditt nuvarande grafikkort för ett vettigt pris. Dvs, du traskar in på Webhallen och uppger vilket ordernr det handlar om, betalar, får kortet och jag köper ditt nuvarande kort.

Just nu ligger det på Nordstan men går att byta till valfri fysisk Webbis-butik i landet.

Gärna 1060, 1070, 1080 eller bättre alternativt RX 580, RX 5700 osv.

Som sagt, märklig annons men jag hoppas att ni fattar

Skicka PM med förslag!

Läs hela annonsen här

Har ett KFA2 RTX 2070 Super alternativt ett Gigabyte RTX 3080 Gaming OC som jag kan byta mot ditt kort.

Vi har gjort affärer förut.

MVH,
Samuel

Visa signatur

Citera för svar!

CPU: i9-9900K + Be Quiet! Dark Rock Pro 3. Moderkort: ASUS ROG Z390-F. Minnen: Corsair Vengeance DDR4 2x8GB 3000MHz. GPU: GigaByte RTX 3080 Gaming OC. SSD: Corsair MP510 500GB. HDD: WD Blue 3TB Nätagg: EVGA SuperNova G2 850W. Chassi: Corsair 4000D Airflow.

Permalänk
Medlem

Har ett 1080Ti Strix som du kan få för en schysst peng mot 3080

Det är detta kort: https://www.inet.se/produkt/5403275/asus-geforce-gtx-1080-ti-...

Permalänk
Medlem

Sluta vara nobel. Hämta ut kortet, sälj kortet, köp det kort du vill ha och skänk resten till en välgörenhetskorganisation.
Sälj kortet för 13 000 kr, köp ett 1070 för 2000 kr eller det som krävs och skänk resterande belopp.

/ Leif

Permalänk
Medlem

EVGA GeForce RTX 2080 Ti FTW3 Ultra, 5tusen kr borde vara rimligt. Gav mer för det när jag köpte det här på sweclockers iaf,och har sett vad de går för på Tradera
Köpt 2020.

Permalänk
Medlem

Har ett RTX 2080 Phoenix om det kan vara av intresse, obetydligt använt.

Visa signatur

| i9-9900X 4.8 GHz | ASUS RTX 3090 ROG Strix Gaming OC | 2X Vertex 4 512GB RAID 0 | 2X WD RED 4TB | ASUS ROG STRIX X299-E GAMING | Corsair 900D | 2X MSI Optix MAG321CQR 144Hz | G.Skill Trident Z Royal Silver DDR4 3600Mhz CL15 4x8GB | Corsair AX 1200i | Asus Xonar STX II | Watercooling 480+480+240 |

Permalänk
Medlem

Gigabyte 3070 oc , du kan köpa för 6000:- eller bud vid byte 😁

Permalänk
Medlem

Har ett EVGA GTX 1080 FTW som sitter i min server utan att det används, och ett EVGA GTX 1080ti.

1080ti 1400:-
1080 800:-

Permalänk
Medlem

Hej

Har ett nytt 3070 asus strix oc i kartong.
Det blir ditt för 4000 kr. Kan ses i nordstan på fre/lör.

Har även ett 1060 6 gb som du kan få plus 1500 kr om du vill ha lite pengar i handen istället.

M v h

Anton

Permalänk
Proffsmoddare

Hey Erik.

I am interested in the 3080 TUF that you have for sale. I would like to use a new gen GPU for my upcoming projects, and also to upgrade my current gaming PC after projects are completed.

I have an EVGA RTX 2080 Super XC 8GB which I could sell to you if you are interested. I think a nice price for the 2080 Super could be 4000sek considering the trade.

If this is something of interest for you, please send a PM.

Permalänk

Har ett 1080. PM vid intresse.

Mvh

Permalänk
Medlem

Du kan få ett Asus Strix 1080 mot din bokning.
Bor i gbg

Permalänk
Medlem

Tjena!

Kul jul för den lycklige! Anmäler mig till flocken och kan erbjuda ett EVGA GeForce RTX 2080 Ti XC GAMING (11G-P4-2382-KR).

Originalkvitto finns (från EVGA), 401 dagar kvar på garantin, monterat vattenblock (EKWB Nickel/Plexi med D-RGB samt Backplate Nickel), original luftkylare och kartong. Som alltid när det gäller EVGA är garantin dessutom överförbar till annan person.

Någonstans runt 5 500 kr hade gjort mig nöjd... Prylgalen som man är Kan för övrigt hämta i Nordstan (och lämna i GBG med omnejd då jag antar att det finns en anledning att det ligger just där, jag är så COVID-säker man kan bli utan vaccin)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MetallicAcid:

Hey Erik.

I am interested in the 3080 TUF that you have for sale. I would like to use a new gen GPU for my upcoming projects, and also to upgrade my current gaming PC after projects are completed.

I have an EVGA RTX 2080 Super XC 8GB which I could sell to you if you are interested. I think a nice price for the 2080 Super could be 4000sek considering the trade.

If this is something of interest for you, please send a PM.

Lol, Someone above you just offered a brand new RTX 3070 Strix for 4000sek...

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av skinte1:

Lol, Someone above you just offered a brand new RTX 3070 Strix for 4000sek...

Cool for that person

Obviously I did not read previous comments when I posted. I am open to discussion, whatever the OP decides.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erik:

Det här blir nog den märkligaste annonsen jag lägger upp. Men vi gör ett försök

Läs hela annonsen här

Gigabyte 3060 ti eagle ?

Visa signatur

5600x | 3080 | 32gb 3600mhz | Samsung 980 PRO | 38" UW 3840x1600 175hz | NR200P