InWin D-frame Red + Extra ram + Corsair Air Series AF120

Permalänk

InWin D-frame Red + Extra ram + Corsair Air Series AF120

Hej!

Säljer nu mitt InWin D-Frame (Limited edition) chassi med extra ram (för den som vill bygga en vägghängd PC) och 4 st fläktar (Corsair Air Series AF120 Quiet edition LED Vit).

Chassit införskaffades 2015-12-27 och har använts i cirka 8 månader, sedan dess har det bara stått och samlat damm. Fläktarna köpte jag några veckor efter chassit hade levererats.

Anledningen till varför där finns två ramar beror på att den ena, omonterade ramen, har utseende defekter. Jag fick därför en ersättande ram från InWin som är monterad i chassit. Istället för att skicka tillbaka den defekta ramen så fick jag behålla den.

Specifikationer:
Chassi:
Modellnamn: InWin D-Frame
Mått: 482mm x 305mm x 668mm
Max höjd CPU-kylare: 160mm
Material: Aluminium, tempererat glas

Fläktar:
Modellnamn: Corsair Air Series AF120 Quiet edition LED Vit
Mått: 120mm x 120mm x 25mm
Rotationshastighet (max): 1 500 rpm
LED-belysning: vit
Mer info på inet.se:
https://www.inet.se/produkt/5322355/corsair-air-series-af120-...

Hämtas på plats i Helsingborg

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!
Om du kan tänka dig att posta så köper jag gärna!
Betalar för frakt givetvis.
/Viktor

Permalänk

Hej!
Tyvärr så har jag ingen låda/kartong som är stor nog för chassit.
Dessutom är jag orolig för att fönstersidorna kommer att ta skada i transporten.

Mvh
Peter

Permalänk
Medlem

Jag förstår!
Skulle det vara ok för dig att sälja det utan glaset? För min del så skulle det vara toppen. Antingen demonterat eller som ett stort paket, då borde det gå att skicka ramarna och chassit utan större problem. Vad tror du?

Mvh Viktor

Permalänk

Hej!

Det är möjligt att skruva isär chassit i sig, jag var tvungen att montera ihop det själv när jag fick hem det. Då skulle det få plats i en låda. Hade du varit okej med att jag skruvar ner hela chassit?
Om du vill att jag ska skicka hela (ej ner skruvat), har du några rekommendationer på lådor att använda samt hur går vi tillväga med frakt och betalning? Blocket paket?

Detta är första gången jag skickar något sådant, du får ursäkta min okunnighet.

Mvh,
Peter

Permalänk
Medlem

PM incoming!

Permalänk

Slänger in ett bud på 1500 + frakt om du kan tänka dig att skicka chassit.