Permalänk
Medlem

Garderobsrensning

Har "lite" tekniksaker som jag behöver bli av med. Smidiga och snabba affärer premieras. Avhämtning prioriteras därför, men vissa varor kan skickas om mellanskillnaden motiverar. Om någon är intresserad av flera saker föredrar jag att sälja till denne.

Ingen direkt deadline på budgivning, ser jag något bud jag är nöjd med säljer jag gärna snabbt.

För fler bilder, se https://imgur.com/a/lIaArzK

1. Paket.
Säljs helst som paket men ev kan delas upp. Bas i dator som användes fram till sommaren 2019. Fungerade väl fram tills dess, men nu när jag testar får jag tyvärr ingen monitorsignal. Har testat flera kablar, videoutgång på mobo och på ett grafikkort, innan och efter CMOS reset, och byte av batteri (det är nu ett nytt batteri som sitter i, eftersom det äldre visade 2.7 v med multimeter vilket verkar vara på gränsen). Även testat med enbart en ramsticka etc. Har inte identifierat felet, och kommer inte orka felsöka mer. Säljes därför som defekt.

- Define Nano S med fönsterpanel. I använt men hyfsat skick. Se bild för en skavank, som dock ej syns med moduventen på (har bänts upp för att dra fläktkablar utanför chassit). Finns även ett "streck" på fönstret, se bild. Vissa tillbehör har försvunnit. Finns skruvar för att montera fyra st 2.5" men bara en st 3.5. Ytterkartong finns kvar, men packningsfrigoliten är borta. Se i övrigt bilder.
- P8Z77-I DELUXE/WD med de flesta tillbehören kvar och lådan som det kom i. Glömde fotografera de tillhörande antennerna, men de finns kvar.
- I7 2600K med stock-kylare
- 2*8 GB DDR3 (2133 mhz CL10) från team vulkan

100 kr eller bud
Kan EV skickas om mellanskillnaden känns motiverad.

2. 1440p skräm
AOC Q2770PQU PLS 1440p 60 hz
Nedpackad i originalkartong
Med strömkabel och DP.

Bud från 400 kr
Skickas ej

3. 1080p -skärm
Dell ultrasharp u2311hb. IPS. 1920*1080p. 60 hz.
Ett L har fallit av se bild. En del kosmetiskt slitage och lite avskavd färg på något ställe. Kartong saknas.
Strömkabel men ej videokabel.

Bud från 100 kr
Skickas ej

4. Nätagg - Fractal desion 750 W
Semi-modulärt, 750W 80+ gold
Rätt kort drifttid på denna, upp till ett par år om jag minns rätt.
Mycket gott skick. Kartong och alla sladdar finns förstås.

Bud från 400 kr
Kan skickas om mellanskillnaden känns motiverad.

5. Nätagg från corsair TX650
Mycket gammal och ej använd på länge
Ej kartong kvar, levereras i plastpåse xD

Bud från 50 kr
Skickas ej

6. A240G + extra 240 mm aluminumradiator
-Användes från hösten 2017- sommaren 2019.
- Från EKs fluid gaming serie med aluminium istället för koppar.
- Alltså 2 x 240 mm radiatorer med 4 EK-vardar fläktar, samt CPU och GPU-block
- GPU-blocket passar nvidia 1000-serien (men kontrollera modellkompabilitet). Saknas en skruv har jag för mig för backplaten men inget som påverkar funktion.
- Monteringsplatta för AMD-CPU saknas. Även något osäker på om allt för montering på intel socket finns kvar. Har även klippt lite i gasketen för att få det att passa i mitt bygge. Se bilder för mer detaljer, har fotat allt som har med monteringen att göra.
- Hade lite problem med reservoarlocket, som inte kunde skruvas på helt tätt (läckte om man höll den uppochner, var OK såvida den är helt upprätt, men man kanske skulle vilja byta ut den delen.
- Även lite oklart hur blocken ser ut inut idag

Fittings
10 st vanliga fittings
3 st 90 graders fittings
2 st 45 graders fittings
1 Quick disconnect (EK-QDC 10mm Black) oanvänd
Se bilder, har fotat alla tillbehör jag har kvar.

Tillägg! Hittade även EK-CryoFuel Clear (Premix 1000 ml) och EK-DuraClear 13/10mm -Clear 3m som jag behöver bli av med, så de får ingå här.

Bud från 100 kr
Kan EV skickas om mellanskillnaden känns motiverad.

7. Ducky, ONE Gray & White PBT [MX Blue]. Fullstort.
Se bild. Använd något år.

Bud från 100 kr.
Skickas ej

8. Cryorig C7
Köpt för ett bra tag sen, men oanvänd.
I orignalförpackning, ingen bild på denna

Bud från 100 kr
Skickas ej

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

3 st 90 graders fittings
2 st 45 graders fittings

150kr plus frakt

Permalänk
Medlem

1. - P8Z77-I DELUXE/WD med de flesta tillbehören kvar och lådan som det kom i. Glömde fotografera de tillhörande antennerna, men de finns kvar.
- I7 2600K med stock-kylare
- 2*8 GB DDR3 (2133 mhz CL10) från team vulkan
= 500:-

4. Nätagg - Fractal desion 750 W
= 400:-

5. Nätagg från corsair TX650
=150:-

6. All vattenkylning:
800:-

Hämtar

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk

100 + frakt Ducky tgb

Permalänk
Medlem

Bud noterade!

@JohanFlodqvist
Jag är nöjd med dina bud och att jag kan sälja så mycket på en gång. Det är med andra ord ditt såvida ingen skulle buda över på fler saker innan vi bestämt upphämtning, men inget jag kommer vänta in. När kan du hämta upp det?

@wellesson
Tack för budet, avvaktar ett par dagar för att se om det blir fler bud eller om någon kan hämta det

Permalänk
Moderator
Moderator

2. 400 :- + upphämtning.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

3 st 90 graders fittings
Ducky
350:- + frakt

Permalänk
Medlem

- P8Z77-I DELUXE/WD
- I7 2600K med stock-kylare
- 2*8 GB DDR3 (2133 mhz CL10) från team vulkan

600+frakt.

Permalänk
Medlem

Bud noterade! Jag såg också att jag hade 3M tub och 1 liter färdigblandad västa (cryofuel clear) som jag behöver bli av med, som får ingå i vattenkylningspaketet.

Daemons bud är mest intressant hittills. Eftersom jag vill bli av med allt på ett smidigt sätt är hans bud ledande. Fortsätter budgivning till imorgon kväll. Alla bud är fortsatt välkomna men sannolikt kommer det gå till den som budar på allt.

Ursäkta också om budgivningen blir lite skev men som sagt vill jag ha en så smidig affär som möjligt så det praktiska vägs också in, inte enbart stålarna.

Permalänk
Medlem

Allt utom vattennkylning 1650kr. Bor i Spånga och kan hämta på Söndag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Funiculus:

Bud noterade!

@JohanFlodqvist
Jag är nöjd med dina bud och att jag kan sälja så mycket på en gång. Det är med andra ord ditt såvida ingen skulle buda över på fler saker innan vi bestämt upphämtning, men inget jag kommer vänta in. När kan du hämta upp det?

@wellesson
Tack för budet, avvaktar ett par dagar för att se om det blir fler bud eller om någon kan hämta det

Vi kan höras imorrn om mitt bud fortfarande är mest intressant och bestämma något

Skrivet av Funiculus:

Bud noterade! Jag såg också att jag hade 3M tub och 1 liter färdigblandad västa (cryofuel clear) som jag behöver bli av med, som får ingå i vattenkylningspaketet.

Daemons bud är mest intressant hittills. Eftersom jag vill bli av med allt på ett smidigt sätt är hans bud ledande. Fortsätter budgivning till imorgon kväll. Alla bud är fortsatt välkomna men sannolikt kommer det gå till den som budar på allt.

Ursäkta också om budgivningen blir lite skev men som sagt vill jag ha en så smidig affär som möjligt så det praktiska vägs också in, inte enbart stålarna.

Jag tror att @Deamon budar 400:- på paket produkt nummer 2 och inte 2400kr för allt. Jag kan dock buda 2400kr för allt om inte Deamon menade 2400:- för allt så klart.

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av JohanFlodqvist:

Vi kan höras imorrn om mitt bud fortfarande är mest intressant och bestämma något

Jag tror att @Deamon budar 400:- på paket produkt nummer 2 och inte 2400kr för allt. Jag kan dock buda 2400kr för allt om inte Deamon menade 2400:- för allt så klart.

Nu taggade du någon oskyldig men ja jag budade 400 :- för skärmen, punkt 2 på listan.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

@JohanFlodqvist

Ser ut som du tar hem det Om Funiculus inte misstycker och om du egentligen inte ville ha skärmarna/Ducky så är jag kan jag "ta dom" av dig eller direkt från TS för 600 då det var de delarna jag var mest intresserad av.

Permalänk
Avstängd

All Vattenkylning 1K

Bjuumder 1 K för all vattenkylning

Permalänk
Medlem

Äh va tusan

2500 för allt. Kan hämta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Nu taggade du någon oskyldig men ja jag budade 400 :- för skärmen, punkt 2 på listan.

Haha, hoppsan! Måste skrivit i nattmössan. Ursäkta!

Noterat bud. @winona2k- du leder, för allt. Om det är så att du inte intresserad av ex vattenkylningen låter det som en bra idé att komma överrens med en runner up om lösning.

Jag skulle inte ha något problem att lösa det på 2-3 personer som kan hämta, men för budgivningen skull blir det för rörigt med speciallösningar. Fortsatta bud får gälla på alla saker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av winona2k:

@JohanFlodqvist

Ser ut som du tar hem det Om Funiculus inte misstycker och om du egentligen inte ville ha skärmarna/Ducky så är jag kan jag "ta dom" av dig eller direkt från TS för 600 då det var de delarna jag var mest intresserad av.

Ja det är ju dom delarna jag egentligen är minst intresserad av så det kan jag absolut tänka mig om vi kan säga 1700:- för mig och 700:- för dig (blir iof en förlust för TS om 200:- här gente,mot budet nedan, men blir mer värt sammanlagt för mig med nedan bud annars).

Annars bjuder jag 2600 för allt

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Jag kan köra på delningen Johan. Så det blir mitt/vårt officiella bud antar jag

Men om trådskaparen vill maxa och ta 1000 som var bjuder för vattenpaketet kan jag även lägga 1700 förresten. Jag är flexibel.

Håller lite koll på tråden under dagen och kan hämta nästa direkt om TS väljer något av mina alternativ.

Permalänk
Medlem

@JohanFlodqvist och @winona2k noterat! Ni leder då med 2400 kr sammanlagt. Fortsätter budgivningen till 14.00, om inga större händelser fram till dess avslutar jag, så kan vi komma överrens om upphämtning.

Permalänk
Medlem

Då avslutar jag budgivningen. Tack alla för visat intresse!

@JohanFlodqvist och @winona2k
Hör av på PM om upphämtning.