Permalänk
Medlem

Tomma kartonger!

Hej! Frugan säger nu att jag inte får spara alla gamla kartonger till mina komponenter i datorn..

Därav frågar jag om det är någon som råkat ut för samma sak.. Men sedan fått plats för att förvara kartonger pågrund av flytt till större yta!

Om ingen är i behov kör jag dom på tippen bara!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hihi

Jag har precis hamnat i denna diskussion här hemma också. Jag tycker mina 2 Ikeakassar fyllda med lådor ger en ganska bra touch som heminredning 🤣

Permalänk
Medlem

Mina är staplade på vägen. Ingen våga kommer in i min mancave och kommentera!

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Sötast

Du måste jämställifiera hushållet!

Hur många produkter har hon på toa?
Hur många har du?

Byt ut 3-5 av hennes mot en låda direkt på vasken, minst en går in i spegeln också.
Visst har hon 2 fina tavlor på väggarna i sovrummet? Vik ut lådorna! nu har du också det!

Permalänk
Medlem

Nä fy, så får man inte göra, du måste protestera!

Permalänk
Medlem

Gamla kartonger slänger jag i en sopsäck, sen upp på vinden....
Gamla kartonger är jättebra att ha när man säljer här på marknaden/tradera

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Gamla kartonger slänger jag i en sopsäck, sen upp på vinden....
Gamla kartonger är jättebra att ha när man säljer här på marknaden/tradera

Min argument!!!

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

Om de e så att du ska gö dä av me dom o man kan få nått så är ja isf intresserad av plastförpackningen te ram
Om det är till vanlig stationär storlek 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghuntax:

Om de e så att du ska gö dä av me dom o man kan få nått så är ja isf intresserad av plastförpackningen te ram
Om det är till vanlig stationär storlek 😊

Bara dra ett pm! Så löser vi något där (och ja det är från vanliga ddr4 till stationär)