Ser reklam som inte är korrekt.

Permalänk
Medlem

Ser reklam som inte är korrekt.

Vet inte om det är enbart på min mobiltelefon (Android) då jag inte varit på datorn på ett bra tag.

Låt oss säga att det bara är på Chrome (sällan jag använder något annat för att alla mina lösenord är på Chrome) eftersom jag inte utforskat dom andra webbläsarna så mycket, så kan jag inte kommentera. Jag ser reklam från Elgiganten och ingen av REA-priserna stämmer. Jag ser reklam från andra butiker, men det är just Elgigantens "reklamrulle" som varit densamma i över en vecka och som visar gamla REA-priser.

Det har varit så ett bra tag men inte orkat bry mig tills i dag (inget speciellt eller magiskt hände som plötsligt fick mig att agera), men började tänka på det eftersom jag ville se om det bara är så hos mig och jag har någon inställning som knasar. Ingen aning. Rensade cache, men det blev ingen skillnad.

Är det något nån annan har märkt? Eller är det en isolerad grej av att ha "fel" inställning?

Tack på förhand.

Permalänk
Geeks
Säljchef

Du har inte sett i syne. Det har tyvärr legat kvar ett antal äldre annonser från en elgiganten. Dessa annonser är nu borttagna. Tack för att du informerar!

Uppskattas!

Visa signatur

Emil Hallestad
Mediasäljare, SweClockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emil:

Du har inte sett i syne. Det har tyvärr legat kvar ett antal äldre annonser från en elgiganten. Dessa annonser är nu borttagna. Tack för att du informerar!

Uppskattas!

Tack för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emil:

Du har inte sett i syne. Det har tyvärr legat kvar ett antal äldre annonser från en elgiganten. Dessa annonser är nu borttagna. Tack för att du informerar!

Uppskattas!

Ser fortfarande t ex att den här ska ligga på 379:-

https://www.elgiganten.se/product/gaming/gamingmus/LTG402/log...

Får ju nästan lust att köpa den varje gång. Eftersom jag har gubbminne så blir jag lika besviken gång på gång efter att jag trycker på reklamen. 😆

Permalänk
Geeks
Säljchef

Tack @LeoLejon

Det verkar ha smygit sig in ytterligare (en annan form av av fel) i Elgigantens annonser. Går lite troll i detta. Har pausat den kampanjen tillsvidare och informerat!

Återigen uppskattas att säger till väldigt mkt!

Visa signatur

Emil Hallestad
Mediasäljare, SweClockers.com