Permalänk

Switches, Key Caps mm

Hej alla,

Jag har nu samlat modet att ta vägen in i Custom Keyboard träsket. Jag välkomnar nu alla er som vill assistera i mitt nya beroende genom att sälja mig diverse Keyboard relaterade parafernalia.

Det jag behöver/söker efter är följande:

- Linjära switchar exempelvis ifrån Zeal, Cherry eller Gateron (Yellow, Black Ink, Cap milky/yellow osv).
- Switch öppnare
- Switch bytare / puller
- Swich Film
- Switch lube (Krytox 205g0 / G-Lube)
- Key Caps: Vore grymt om någon hade exempelvis något coolt från Matt3o (/dev/tty), men kom med vad ni har men det behöver vara Nordic layout och inte ABS.

PM:a mig eller skriv i kommentarstråden vad ni har och vad ni vill ha för dem.

Tack allesammans och ha ett gott 2021!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag håller på avveckla min keycap samling, men har gjort av mig med en del nu, om jag minns rätt så är det här jag har kvar.

Ett helt ANSI set DSA från pmk, med lite linux modifiers och likande.
https://pimpmykeyboard.com/dsa-granite-keyset-sublimated/

Keychron K8 Keycap Set (iso)

Har en stor del DSA, SA och lite DCS Keycaps från 3-5 grab bags över åren.

Hojta till om något låter intressant

Permalänk
Medlem

Är du inte med i discord-servern ännu så kan jag rekommendera att du går in där och gör en köpesannons kan skicka invite i PM om du vill gå med!

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d - Gigabyte AORUS x570 PRO - 32gb 3200mhz CL15 - Fractal Design Lumen s24 - ASUS TUF RX 7900 XTX - Fractal Design North
Topping DX3 Pro Plus - Hifiman Edition XS - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Eller så går du in på Mekaniskatangentbord.se så blir du omdirigerad till en invite länk direkt.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d - Gigabyte AORUS x570 PRO - 32gb 3200mhz CL15 - Fractal Design Lumen s24 - ASUS TUF RX 7900 XTX - Fractal Design North
Topping DX3 Pro Plus - Hifiman Edition XS - Sennheiser HD650

Permalänk
Skrivet av Bult:

Eller så går du in på Mekaniskatangentbord.se så blir du omdirigerad till en invite länk direkt.

Wow man lär sig något nytt varje dag! Tack så mycket, joinar nu!

Permalänk
Medlem

Jag köpte mina switchar från novelkeys.xyz. Låter sus men det är på riktigt xD
Dom har en del udda switchar i colabs med andra tillverkare men även mainstream som nödvändigtvis inte är så lätta att få tag på i sverige.