4.4 mm balanserad till 4.4 mm balanserad

Permalänk

4.4 mm balanserad till 4.4 mm balanserad

Hej. Har nyligen införskaffat ny DAC och AMP till mina Sennheiser-lurar. I samband med det behöver jag skaffa lite nya sladdar där en av dom är 4.4 mm hane till 4.4 mm hane, balanserad. Finns att beställa online såklart men jag hittar ingen som tillverkar och/eller säljer i Sverige. Jag undrar därför om någon känner till om dessa finns att få tag i lokalt (Sverige) eller om det enda alternativet är att beställa och importera. Är även på jakt på balanserad kabel till sennheiser lurarna men det är ännu svårare så det har jag nog inget hopp om att finna i Sverige. Hojta gärna om någon vet om något av denna finns att få tag på i Sverige.

Mvh Daniel.

Visa signatur

Define S | Seasonic Focus Plus 850w | Asus TUF Gaming X670E-PLUS | AMD 7800X3D + Noctua NH-D15 | 2x16GB GSkill DDR5 6000Mhz | Asus RTX 4070 TUF OC | Samsung 980 PRO 2TB | iFi Audio Zen Dac Signature + iFi Audio Zen Can Signature 6XX Amp | Sennheiser HD650 + Elgate Wave:3 | Acer XB271H | Dell U2412M

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Skrivet av Mega-Dark:

Jodå 30 cm hade räckt men 850 kr var lite i häftigaste laget. Hade vart billigare att beställa ifi kabeln tillsammans med ifi DAC och can signature från drop när jag köpt dom. Det får helt enkelt bli en beställning från t.ex hartaudiocables.

Visa signatur

Define S | Seasonic Focus Plus 850w | Asus TUF Gaming X670E-PLUS | AMD 7800X3D + Noctua NH-D15 | 2x16GB GSkill DDR5 6000Mhz | Asus RTX 4070 TUF OC | Samsung 980 PRO 2TB | iFi Audio Zen Dac Signature + iFi Audio Zen Can Signature 6XX Amp | Sennheiser HD650 + Elgate Wave:3 | Acer XB271H | Dell U2412M