ASUS GeForce RTX 3080 ROG Strix OC

Permalänk

ASUS GeForce RTX 3080 ROG Strix OC

Hej alla,

Har insett att mitt Asus Strix 3080 OC kort var lite för overkill för de spel jag spelar.

Nu för den transparanta delen i den här annonsen:

Kortet är köpt på Blocket, individen som sålde kortet till mig verkar inte kapabel till att skicka mig kvittot, trots att han flertal gånger sagt i telefon att han ska skicka kvittot.

Han hävdar även att han ska skicka mig frigolit lådan (boxen finns) så fort han "hittar" den.

Jag köpte kortet för 11500kr, men känner inte att jag kan be om det priset i och med avsaknad av kvitto. Ingen budgivning, fast pris 10000kr, pok!

Jag vågar inte skicka kortet i och med avsaknad av frugolitlådan, så enbart upphämtning gäller. Varit medlem i Sweclockers länge och har goda referenser från tidigare sälj annonser.

Jag lämnar forumet öppet för frågor.

Med vänliga hälsningar och God fortsättning,
ChuckStar (Ali Ismail)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Du kan inte tänka dig att byta mot ASUS GeForce 2080 ti ROG STRIX OC + pengar emellan? Bor också i Stockholm.

Mvh/

Permalänk
Skrivet av bobish:

Du kan inte tänka dig att byta mot ASUS GeForce 2080 ti ROG STRIX OC + pengar emellan? Bor också i Stockholm.

Mvh/

Hej, tyvärr inga byten. Har ett gammalt 1070 som jag kommer att nyttja tills den dagen jag behöver mer "kräm".

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChuckStar:

Hej, tyvärr inga byten. Har ett gammalt 1070 som jag kommer att nyttja tills den dagen jag behöver mer "kräm".

Ok! Tack ändå!

Permalänk
Medlem

Hej, kan nog ta det!
Kan mötas lite när som, hört av något coilwhine på kortet?
hur skickades det till dig?

kan svara säkert efter svaren

Permalänk
Skrivet av Digiboy:

Hej, kan nog ta det!
Kan mötas lite när som, hört av något coilwhine på kortet?
hur skickades det till dig?

kan svara säkert efter svaren

Hej,

Jag har märkt av att kortet har "svagt" Coilwhine under load. Vet inte om det är pågrund av mitt PSU eller om det är kortet i sig. Men det har inte berört mig i och med att det låter inte när panelen är på.

Kortet har inte skickats till mig, jag möte upp försäljaren.

Permalänk

Skickat meddelande, intresserad att hämta redan i eftermiddag!

Permalänk
Skrivet av hazelgrouse86:

Skickat meddelande, intresserad att hämta redan i eftermiddag!

Toppen! Skickar ett PM till dig.

Permalänk

Jag behöver backa ur tyvärr, insåg just att mitt chassi inte är stort nog för det kortet. 318 mm krävs och jag har bara 300. Tack ändå!

Permalänk
Skrivet av hazelgrouse86:

Jag behöver backa ur tyvärr, insåg just att mitt chassi inte är stort nog för det kortet. 318 mm krävs och jag har bara 300. Tack ändå!

Tack för snabb respons!

God fortsättning på dig

Permalänk

Hej alla,

Kortet är nu sålt via PM.