Cyberpunk 2077 - Screenshots

Permalänk
Medlem

Det där pixliga kring håret, ser ni det också? På Xbox Series X. Vet inte om det är ju den frisyren, eller om det går att få bort genom någon inställning. Nåja, petitess, snyggt i övrigt.

Permalänk

Tyckte spelet var suddigt och läste på nätet att film grain osv ska stängas av i så fall.
Men även sharpen via Nvidia experience/control panel gjorde skillnad. Är nästan stolt över att se skillnaden, så ville tipsa om det!
Syns tydligt på väggen om man visar i helskärm.

Utan sharpen

Med sharpen

Visa signatur

Speldator: RTX 3070, AMD 3600X, Asus B450-F, HyperX 16GB 3200Mhz, 1TB SSD, Corsair 400Q, Win11
Skärm: Dell 2417DG

Permalänk
Medlem

Grannarna hade juldagsfest. Men Barry mår bättre nu iallafall, tror jag.

Fortfarande stött på väldigt få grafiska och mekaniska buggar på Xbox Series X. Har dessutom gjort mest sidojobb och smågig under en paus från huvudstoryn. Minst sagt varierande. Börjar undra om jag spelar ett helt annat spel än en del andra.

Permalänk
Medlem

Har fastnat totalt i detta spel, svårt att släppa nu men jag har inte så mycket tid att spela så det har inte blivit så mycket som man skulle vilja. Men har gjort några siduppdrag och hittat inte mindre än TRE snipergevär. Det är ju nästan fusk, när man siktar ser man gubbarna bakom skydd och kan skjuta rakt genom bara denna gången kör jag vidare på hard, känns som det går rätt bra om man inte klantar sig.

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

Dags för racing!

One down!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av FabriciusRex:

härligt. Har faktiskt inte provat ett enda race än efter typ 60h speltid. Får testa det snart!

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yamato:

härligt. Har faktiskt inte provat ett enda race än efter typ 60h speltid. Får testa det snart!

Det tycker jag absolut!

Permalänk
Medlem

Mycket tid med trams i photo mode blir det.

Permalänk
Medlem

71h 25min speltid fick jag till 2020

---

Anledning till att jag fick upp ögonen för detta spel var de fantastiska screenshotsen de bjöd på i början. Kommer ihåg det var en sådan Quadra-bil med någon stadsbild i bakgrunden. Hade fortfarande knappt smält upplevelsen av nya Bladerunner-filmen. Så kom detta. Tänkte att det blir ju grymt skoj!!

Så, nu såhär i efterhand kan jag bara säga att det lever upp till förväntningarna. Är ju ett grymt ballt spel på alla sätt.

Bilarna är ruggigt snygga också, kolla denna "Mustang 67'a-look-a-like", en Quadra med vit-blå målning. Önskar man kunde spara stulna bilar som i GTA

---

Har lagt om strategin på min andra V här som sagt. Samlade ihop en massa pengar och köpte det här cyberdecket, samtidigt som ett 200-armor, också legendary. Man får ihop en del pengar på att bara gå runt och hjälpa till där det behövs

Här en egen-craftad sniperbössa, uppgraderade short och topp, less is more det i samband med mitt nya cyberdeck och bössan blir rätt bra tror jag!

Har precis kommit till Level 8, street cred 14, just lagt över 40 lax på cyberware. Ska ta tag i main storyn nu nästa år

Nu har jag en bra start till nästa år! Gott nytt år alla!

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem
Dold text
Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

stiligt @ronz

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

Jag övar på pistol-skills, har lagt många perks på detta bättre kommer det bli när man kan skjuta medans man rör sig också. Det praktiserar jag lite här så man har de rätta moves tills det är dags

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yamato:

Jag övar på pistol-skills, har lagt många perks på detta bättre kommer det bli när man kan skjuta medans man rör sig också. Det praktiserar jag lite här så man har de rätta moves tills det är dags

https://i.imgur.com/a2XvhM6.jpg

Lol? Hur får du din karaktär att röra sig sådär?

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

Mysiga och pittoreska Night City, rekommenderas för avslappnande weekend.

Saknar kanske ankläppar bland uttrycksvalen...

Permalänk
Skrivet av Sgart:

Lol? Hur får du din karaktär att röra sig sådär?

Photo mode
Default keybind "n" på PC iaf

Visa signatur

3570K, MSI Z77A-GD65, GTX670 WF3 OC, 16GB DDR3@1600MHz

2600x, ASUS ROG STRIX B450-F GAMING, GTX1070Ti, 16GB DDR4@ 2666MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arkebuzer:

Photo mode
Default keybind "n" på PC iaf

jepp, också väljer man pose

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

+ meme-bonus

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yamato:

jepp, också väljer man pose

Det var det jag hade missat Upptäckte det när jag spelade nyss.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Sötast
Skrivet av ronz:

Dina bilder på staden är lätt de snyggaste jag sett. Vinner hela tråden.

Helt underbart att se en female char som inte är byggd för att tävla i big brother/top model

Permalänk
Medlem

Men stackars liten...

Permalänk
Medlem

haha, han ja, det blev kul om man väntade för länge

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

Äntligen är ordningen återställd. Har hittat min Lizzie! Fick ju ta och matcha min rosa picka med kläder och bil också

Har spelat nästan 30 timmar med min nya V och har så gott som kommit ifatt nu efter jag börjat om. Så nu blir det nya uppdrag och bättre karaktär!

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

Råkade av en slump idag springa in i samma hus där man räddar Sandra.
Vem tror ni står i badet?

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

Blev rätt nöjd med denna bild igår

Visa signatur

Extrem indiespel gamer

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sgart:

Råkade av en slump idag springa in i samma hus där man räddar Sandra.
Vem tror ni står i badet?

https://i.imgur.com/0uCNo89.png

Ser ut som han vill ha hämnd. DLC näst?

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaleid:

Ser ut som han vill ha hämnd. DLC näst?

Haha kanske. Blev helt paff när jag såg honom.

Häromdagen såg jag också Panam inne på Afterlife.
Innan hennes questline startats.
Det gick dock inte prata med henne alls.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av yuuraki:

Blev rätt nöjd med denna bild igår

https://i.imgur.com/3dsWKTS.png

snyggt fångat!

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Försökte ta tåget igår men det sket sig.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG