Permalänk
Avstängd

”Fleccebyxor”??

Jag har för mig att det skall finnas byxor med ”fleece” material.

Vet dock inte vad namnet är, någon som vet?

Det passar bra när man skall åka skidor.

Det första ”lagret” med kläder är ju underställ.

Sen fleecetröja samt byxor med fleece.

Och sist skidbyxor.

Permalänk
Samsung Sverige

Mikrofleece/Microfleece brukar man prata om som mellanlager. Även där kan det heta underställ som set med byxa och jacka.

Annars kan du även googla på mellanlager för att få lite förslag.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk

Det mest kända fleece märket är "Polartec" sen finns det lite olika varianter av de.

De flesta märken har mellanlager från polartec som går som fleece. Houdini power hoodie är väl den mest populära

Permalänk
Medlem

Vad ska du ha dom till?
Fleece tar man på sig när det är riktigt kallt ute.
Jag använder dessa:
https://houdinisportswear.com/sv-se/clothing/base-layers/mens...

Men dom tar jag bara på mig när det är kallare än minus 20 ute, innan dess så kör jag på underställ i olika tjocklek beroende på temp, och mitt skalställ.

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Rekordmedlem

Sök på fleece underställ så får du träff, finns i diverse olika modeller och är det kallt har du många lager på dig så det är ju en typ av underställ.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Avstängd

Är det Nvidia eller AMD som släpper fleecebyxor? ;D

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Lagerlöf:

Är det Nvidia eller AMD som släpper fleecebyxor? ;D

Oklart, men nu har tråden iaf. hamnat rätt

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Avstängd

Tack alla för hjälpen.

Byxorna skall användas i skidbacken.