Playstation 4 med två handkontroller & laddare

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Playstation 4 med två handkontroller & laddare

Sony Playstation 4 (500 GB) med 2 handkontroller (den andra är i kartongen) och officiell laddare för de båda. Spelkonsolen är den tjocka modellen CUH-1216A, en nyare revision som ska vara något mer tystgående än föregående. Allt i bra skick.

Har rensat bland spelen hemma och kastar med de helt förbehållslöst.

  • Destiny: The Taken King – Definitive Edition

  • Horizon Zero Dawn

  • Final Fantasy XV

  • Transformers Devastation

Allt säljs som ett paket. Tänkte att 1500 kronor (+frakt) är en rimlig nivå att börja på. Budandet avslutas imorgon 2020-12-17 20:00, om ingen kommer med ett schysst "köp nu"-pris. All kommunikation innan avslutad affär sker i kommentarerna, PM först efter avslutad affär.

Föredrar affär öga mot öga i Gävle, men har inte någonting emot att skicka mot förbetalning. Kommer att göra mitt yttersta för att få iväg paketet så det kommer hem till dig lagom till julafton. Förbehåller mig rätten att avsluta annonsen när jag vill och sälja till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Har du någon aning om var frakten skulle hamna om den skickas?

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@Aene Efter att ha kikat runt ser det ut att bli 199 kronor med Postnord eller 129 kronor med DHL. Båda anger leveranstid nästa dagen, whatever that's worth.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk

Börjar med 1500:- + frakt tänker att sonen kan behöva uppdatera sitt ps3

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@Ragathol#1 Noterat!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Om intresse fortfarande finns är det ditt @Ragathol#1!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk

Låter bra

Permalänk

Om det inte är sålt har jag en bekant som gärna köper till sina barn för 1500:- och hämtar.

Permalänk
Medlem

skulle gärna vilja köpa den