Julgodis! RX5700, Xbox One X, Wacom, Varmilo, Airpods, dockningsstationer med mera

Permalänk
Medlem

Julgodis! RX5700, Xbox One X, Wacom, Varmilo, Airpods, dockningsstationer med mera

Jag har samlat på mig lite prylar som jag inte längre har något behov av.
Allt finns för avhämtning i Kullavik, mellan Göteborg och Kungsbacka, men går också att skicka mot fraktkostnad. Referenser finns här och på Swedroid. All betalning sker via Swish och jag skickar inget förrän pengarna är på mitt konto. Jag väljer vem jag säljer till.

HP (!) AMD Radeon RX 5700 8GB - Grafikkort i absolut mint condition, kommer från en dator som levererades till mig 17/11 2020. Säljes då jag kom över ett RTX 3060Ti. Kvitto finns inte på själva grafikkortet, däremot på datorn det levererades i. Så vitt jag kan se följer kortet referensdesign.
Bud från 2300 :-

Apple Airpods 2nd Generation (MV7N2ZM/A) med laddningsetui, nya i obruten förpackning. Följde med vid köp av tecknande av telefon plus abonnemang, kopia på följesedel från Tre medföljer.
Bud från 1000:-

Xbox One X 1TB i bra skick, med en Xbox One-kontroll (ej BT).
Kommer i kartong med RDR2, Forza Motorsport 6, Forza Horizon 2, NHL 16.
Bud från 2000:-

Varmilo VA88M Charcoal MX Red (VA88MR2W/LLD2X)
TKL, Cherry MX Red och vit led. Nytt i obruten förpackning.
Bud från 700:-

Wacom Intuos Bluetooth Medium (CTL-6100WLK-N)
Ritplatta i nyskick. Använd i några timmar på sin höjd av min sambo. Medföljande licenser till programvaror är dock förbrukade.
Bud från 800:-

Asus Xonar STX PCIe Ljudkort
Ljudkort med några år på nacken, men fungerade utmärkt sist jag använde det.
Bud från 300:-

Asus Nätverkskort PCIe med Intel AX200 (AX200NGW), Wifi 6 - och Bluetooth 5.
I kartong med hajfena-antenn samt intern usb-kabel.
Bud från 300:-

HP 2013 UltraSlim Docking Station (D9Y32AA)
Inklusive en HP 65w strömadapter.
Bud från 400:-

Dell WD15 / K17A001 USB-C / TB Dockningsstation
Inklusive Dell 130W strömadapter
OBS! Osäker funktion. Jag har kört mot en Lenovodator där Ethernet och USB funkar klanderfritt, men där bildanslutningen över HDMI tappas ibland till min 3440x1440-skärm. Verkar vara ett inte helt obekant problem när jag sökte efter det - och vissa användare verkar ha klarat sig med en ny firmware, något som kräver en Dell-dator - vilket jag inte har tillgång till. Jag har två uppsättningar av dessa.

Bud från ?

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

2300kr RX 5700, hämtar!

Permalänk
Medlem

2500kr RX 5700 plus frakt

Permalänk
Medlem

2600+ frakt för 5700.

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Medlem

3000+ frakt för 5700.

Permalänk

Varmilo nordic Å ä ö?

Permalänk
Medlem

Bud noterade! @sp00k leder budgivningen på RX5700. Låter budgivningen på grafikkortet vara igång till klockan 19 ikväll.
@williamwojin: Ja det är nordisk layout med ÅÄÖ.

Permalänk
Medlem

VA88M 700+frakt

Permalänk
Inaktiv

Wd15 200+frakt

Permalänk

Har du själv använt HP docken?

Har en Elitebook 840 G3 och kan inte hitta något vettigt om kompatibiliteten :/

Edit: Den passar! Budar 400kr på HP-docken!

Permalänk
Medlem

PM skickat till @sp00ky ang RX5700, preliminärt sålt. Övriga bud noterade. Låter budgivningarna på de grejerna vara igång till på söndag kl 17.00.

@CakelyBakely - Jag använde den till en 840 G2 så den borde passa G3an också

Permalänk
Medlem

RX5700 sålt!

Permalänk
Medlem

Xbox One X 1TB + Asus Xonar STX PCIe Ljudkort
Bud: 2200 kr + frakt

Måste tyvärr dra tillbaka budet.

Visa signatur

"When elephants fight, it is the grass that suffers"

Permalänk
Medlem

Varmilo-tangentbordet, 1x Dell WD-15 är sålda. HP-dockan är preliminärt såld.

Övriga grejer finns kvar. Xboxet kan dock bli lite svårt att frakta på ett säkert sätt just nu (brist på ytteremballage här hemma), så den föredrar jag avhämtning på.

Permalänk
Medlem

HP-Dockan såld!

Permalänk
Medlem

Apple Airpods 2nd Generation - budar 750:- +frskt

Permalänk
Medlem
Skrivet av milkab:

Apple Airpods 2nd Generation - budar 750:- +frskt

Noterat, men jag släpper dem inte under 1000 kr plus frakt.

Permalänk
Medlem

Hej @w0x,

Skrivet av w0x:

Wacom Intuos Bluetooth Medium (CTL-6100WLK-N)
Ritplatta i nyskick. Använd i några timmar på sin höjd av min sambo. Medföljande licenser till programvaror är dock förbrukade.
Bud från 800:-

Dell WD15 / K17A001 USB-C / TB Dockningsstation
Inklusive Dell 130W strömadapter
OBS! Osäker funktion. Jag har kört mot en Lenovodator där Ethernet och USB funkar klanderfritt, men där bildanslutningen över HDMI tappas ibland till min 3440x1440-skärm. Verkar vara ett inte helt obekant problem när jag sökte efter det - och vissa användare verkar ha klarat sig med en ny firmware, något som kräver en Dell-dator - vilket jag inte har tillgång till. Jag har två uppsättningar av dessa.
Bud från ?

Jag lägger ett halv-ful-bud på Wacom och en WD15 för 800+frakt.

/Einar

Permalänk
Medlem
Skrivet av EinarB:

Hej @w0x,

Jag lägger ett halv-ful-bud på Wacom och en WD15 för 800+frakt.

/Einar

1000 kr plus frakt så har vi en affär

Permalänk
Medlem

Jag kan ge 500+frakt för wacom... Eller nä, 600 Men jag vet inte om det är mer eller mindre än föregående bud? Svårt att jämföra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av w0x:

1000 kr plus frakt så har vi en affär

Mjaaa, ja, det är väl ett schyst pris Är främst intresserad av ritplattan, dockan är lite bonus för att ha en extra temporär-arbetsplats#2-i-coronatider men vi kör på 1000+frakt givet att dockan är i bra skick och med "stark" laddare (visst var det 130W)? Annars tar jag bara ritplattan för 800+frakt.

/Einar

Permalänk
Medlem

Wacom 900+frakt

Permalänk
Medlem

Wacom är preliminärt såld till @EinarB, WD15 är borta. Har fått några PM gällande Airpods för 1000 kr som jag betar av i turordning.

Permalänk
Medlem

Då var även Airpodsen sålda. Kvar nu är Xbox (Avhämtning), ljudkortet samt nätverkskortet.

Permalänk
Medlem

Du vill inte skicka xbox?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kjellapa:

Du vill inte skicka xbox?

Tyvärr inte, då jag inte har tillräckligt med emballage för att kunna frakta den säkert.

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 1800 på xboxet för avhämtning