Permalänk
Medlem
Skrivet av p3pp3r:

Jag måste varmt rekommendera er som ännu inte provat, Pokerstars VR!
Jag är gammal pokertorsk, drev en liten hobby-pokerklubb under "poker-boom-åren" där vi körde turneringspoker för humana summor pengar. När alla började spela poker på nätet gjorde jag detta också men tyckte aldrig det var ens i närheten lika roligt som live då poker i första hand för mig är ett socialt spel. Nu på senare år har jag knappt spelat nån poker alls då intresset svalnat för mig och alla andra också verkar det som, men nån gång per år kan det bli i bästa fall.
Jag laddade hem Pokerstars VR och var mycket skeptisk men ju mer jag spelat ju roligare är det! Känslan av att sitta runt ett riktigt pokerbord och prata med motspelare är väldigt bra återskapad och trots att man bara spelar om låtsaspengar är spänningen densamma. För att förtydliga, detta är alltså ett gratis-spel där man spelar om låtsaspengar, inga riktiga pengar/vinster/förluster, utan låtsas-dollar.
https://www.oculus.com/experiences/quest/2370815932930055/?lo...
Det är Texas Hold-em enbart tror jag och man kan spela cashgame eller turnering (sit'n'go(enbordsturnering)), kanske finns fler spelvarianter.
Om ni redan spelar eller hoppar in och tycker det är kul kanske vi kan bli vänner ett (svenskt) gäng i spelet och köra privata bord där vi snackar svenska, tror det går att skapa sådana bord med lösenord.

OBS! Det finns ingame purchases, alltså man kan köpa extra spel-dollar eller outfits och liknande prylar för riktiga pengar om man vill, men det behövs verkligen inte och jag har inte spenderat ett öre där inne...

Permalänk
Medlem
Skrivet av p3pp3r:

Jag måste varmt rekommendera er som ännu inte provat, Pokerstars VR!
Jag är gammal pokertorsk, drev en liten hobby-pokerklubb under "poker-boom-åren" där vi körde turneringspoker för humana summor pengar. När alla började spela poker på nätet gjorde jag detta också men tyckte aldrig det var ens i närheten lika roligt som live då poker i första hand för mig är ett socialt spel. Nu på senare år har jag knappt spelat nån poker alls då intresset svalnat för mig och alla andra också verkar det som, men nån gång per år kan det bli i bästa fall.
Jag laddade hem Pokerstars VR och var mycket skeptisk men ju mer jag spelat ju roligare är det! Känslan av att sitta runt ett riktigt pokerbord och prata med motspelare är väldigt bra återskapad och trots att man bara spelar om låtsaspengar är spänningen densamma. För att förtydliga, detta är alltså ett gratis-spel där man spelar om låtsaspengar, inga riktiga pengar/vinster/förluster, utan låtsas-dollar.
https://www.oculus.com/experiences/quest/2370815932930055/?lo...
Det är Texas Hold-em enbart tror jag och man kan spela cashgame eller turnering (sit'n'go(enbordsturnering)), kanske finns fler spelvarianter.
Om ni redan spelar eller hoppar in och tycker det är kul kanske vi kan bli vänner ett (svenskt) gäng i spelet och köra privata bord där vi snackar svenska, tror det går att skapa sådana bord med lösenord.

Trodde man kunde spela för riktiga pengar, har svårt att motivera att köra med låssaspengar.
Varför kan man inte spela med riktiga? Kanske inte får säljas hos Oculus om det är riktig gambling.

PokerStars har ingen liknande man kan sideloada?

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Skrivet av Schiznit:

Känner mer och mer behov av väska och jag har ju även kikat på batteripack så det blir nog att köra retur eller sälja av elite strapen jag köpte nyss och invänta elite strap batteri + väska kitet som känns mer vettigt nu när jag även vill ha en väska. Allt är ju slut så det ser ut att bli mitten av December. Hoppas inte Oculus skjuter på det mer än så. Talade med Inet som sålt runt 2000 elite strap och hittills inget RMA ärende på någon. Att de går sönder verkar vara en låg andel. Antagligen en dålig batch.

Inte för att jag har använt väskan direkt, men det blir lite bättre komfort i headsetet med motvikten av batteriet på Elite Battery Strap, så det kan jag rekommendera (ingen nackdel med längre batteritid heller även om jag aldrig spelat slut interna batteriet).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molotov:

Trodde man kunde spela för riktiga pengar, har svårt att motivera att köra med låssaspengar.
Varför kan man inte spela med riktiga? Kanske inte får säljas hos Oculus om det är riktig gambling.

PokerStars har ingen liknande man kan sideloada?

Spelet är cross-platform, så det finns till fler än Oculus. Vi har diskuterat detta "vid borden" med riktiga pengar, och visst hade det varit jätte-spännande med riktiga pengar men det kanske hade varit allt för svårt att moderera för att motverka fusk gissar jag. T.ex hade man ju tvingats till att bara prata exempelvis engelska, och Pokerstars hade tvingats att spela in all konversation som sker för att sedan kunna kontrollera eventuellt verbalt fusk på andra språk och liknande... Detta är ett tips från mig om man saknar den sociala delen med att sitta runt ett pokerbord, inte rushen man får av att vinna eller förlora pengar. Men om man tycker det är kul att vinna i Monopol, Risk eller Alfapet så är det samma härliga känsla att vinna i poker trots att det är låtsaspengar

Permalänk
Medlem
Skrivet av ironsavior:

Inte för att jag har använt väskan direkt, men det blir lite bättre komfort i headsetet med motvikten av batteriet på Elite Battery Strap, så det kan jag rekommendera (ingen nackdel med längre batteritid heller även om jag aldrig spelat slut interna batteriet).

Jag har kört men en påse vikter bak/uppe och det ökar komforten rejält. Har inte heller spelat slut på batteriet ännu men det beror mest på att jag kör inte så långa sessioner pga tidsbrist och ibland för jag blir åksjuk av locomotion efter ett tag. I H:L Alyx tex klarar jag ca 45min sen måste jag ta en paus. Men det hoppas jag förbättras.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schiznit:

Känner mer och mer behov av väska och jag har ju även kikat på batteripack så det blir nog att köra retur eller sälja av elite strapen jag köpte nyss och invänta elite strap batteri + väska kitet som känns mer vettigt nu när jag även vill ha en väska. Allt är ju slut så det ser ut att bli mitten av December. Hoppas inte Oculus skjuter på det mer än så. Talade med Inet som sålt runt 2000 elite strap och hittills inget RMA ärende på någon. Att de går sönder verkar vara en låg andel. Antagligen en dålig batch.

Väska är riktigt bra.
jag har en till Quest 1 och använde den även till Quest 2, men med elite strap så ryms den inte.
Men jag köpte elite battery och då får man med väska och då passar den perfekt med Elite strapen på.
Väskorna skyddar headsetet riktigt bra och allt sitter stumt fast i väskan

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Vi har ju tidigare diskuterat möjligheten att spela ett spel som exempelvis HL Alyx i en gympasal eller liknande större lokal för att slippa teleportera sig så mycket som möjligt då inlevelsen bli bättre om man fysiskt promenerar genom spelet. Vad skulle behövas rent praktiskt/tekniskt för att detta skulle fungera?
Måste man ha internet?
Hur löser man detta med en wifi-router till headsetet som inte tvunget måste ha tillgång till internet annars?
Hur lång räckvidd tror ni är rimligt från routern? Om jag promenerar 20 meter från routern blir det märkbar försämring i en lokal utan några väggar/hinder.
Hur stort guardian-system kan man ha?

Permalänk
Medlem
Skrivet av p3pp3r:

Vi har ju tidigare diskuterat möjligheten att spela ett spel som exempelvis HL Alyx i en gympasal eller liknande större lokal för att slippa teleportera sig så mycket som möjligt då inlevelsen bli bättre om man fysiskt promenerar genom spelet. Vad skulle behövas rent praktiskt/tekniskt för att detta skulle fungera?
Måste man ha internet?
Hur löser man detta med en wifi-router till headsetet som inte tvunget måste ha tillgång till internet annars?
Hur lång räckvidd tror ni är rimligt från routern? Om jag promenerar 20 meter från routern blir det märkbar försämring i en lokal utan några väggar/hinder.
Hur stort guardian-system kan man ha?

Virtual Desktop kan strömma via routern utan internettillgång. Maximal guardian är cirka 7.5x7.5m, men kan stängas av ifall du har mattor eller dylikt för att känna var du är.

Även med en väldigt stor lokal tror jag du kommer märka att utrymmet tar slut väldigt fort, i så fall får du gå tills du träffar gränsen och sen vända dig 180 grader och centrera.

Tea for God borde vara idealt i en sådan miljö dock.

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur ungefärlig leveranstiden är från VR Cover - om man beställt direkt från dom?

Permalänk
Skrivet av tuffodum:

Någon som vet hur ungefärlig leveranstiden är från VR Cover - om man beställt direkt från dom?

Mig veterligen har deras "ansiktsmasker" inte släppts ännu, eller du menar någon annan produkt från dem?

Från deras hemsida:

"Estimated shipping times*

Germany: 2 - 3 working days
Rest of Europe: 3 - 6 working days

*The actual shipping time is subject to change without notice and may be impacted by COVID-19 measures. Delays are also expected around the holiday season. If you need your products in a hurry or have any questions regarding shipping, please contact us after having a read through the information on this page."

Visa signatur

CPU: i7 9700K + be quiet! Pure Rock
GPU: Gigabyte RTX 3060 Ti OC
MoBo: ASUS PRIME Z370-P
RAM: 2x8 GB Corsair Vengeance LPX 3000 MHz
PSU: Fractal Design Integra M 550W

Permalänk
Medlem

VRcover har inte släppt sina interface än utan bara silikon eller bomullsskydd för original interface. Väntar också på VRcover interfacet. De sa tidigare att mitten November för Europa. De såldes ju i början men de stängde ner försäljningen pga problem med att vissa exemplar släppte färg när man svettades typ så de har väl justerat det och borde släppa på igen snart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av danskjefel:

Mig veterligen har deras "ansiktsmasker" inte släppts ännu, eller du menar någon annan produkt från dem?

Från deras hemsida:

"Estimated shipping times*

Germany: 2 - 3 working days
Rest of Europe: 3 - 6 working days

*The actual shipping time is subject to change without notice and may be impacted by COVID-19 measures. Delays are also expected around the holiday season. If you need your products in a hurry or have any questions regarding shipping, please contact us after having a read through the information on this page."

Tack, hade beställt cover till min Q1 men verkar ha fastnat i Thailand, stått där sen 30 oktober,

Permalänk
Medlem
Skrivet av p3pp3r:

Spelet är cross-platform, så det finns till fler än Oculus. Vi har diskuterat detta "vid borden" med riktiga pengar, och visst hade det varit jätte-spännande med riktiga pengar men det kanske hade varit allt för svårt att moderera för att motverka fusk gissar jag. T.ex hade man ju tvingats till att bara prata exempelvis engelska, och Pokerstars hade tvingats att spela in all konversation som sker för att sedan kunna kontrollera eventuellt verbalt fusk på andra språk och liknande... Detta är ett tips från mig om man saknar den sociala delen med att sitta runt ett pokerbord, inte rushen man får av att vinna eller förlora pengar. Men om man tycker det är kul att vinna i Monopol, Risk eller Alfapet så är det samma härliga känsla att vinna i poker trots att det är låtsaspengar

Skapade en tråd i "Spela med SweClockers"
#18736123

Permalänk
Medlem

Det blir nog att skippa ett Reverb G2 pga trackingen och ett nytt Valve Index är bara för mycket pengar.
Så det enda som blir kvar då är ett Quest2!
Tänkte bara fråga eftersom det är lite oklarhet kring det när jag har sökt, fungerar mikrofonen över VD?

Frågan är om man ska beställa ett direkt eller vänta på BF....

Tycker ni att man behöver 'Oculus Quest 2 - Fit-Pack' om man har glasögon?

Mvh

Visa signatur

5800X3D @Kombo Strike 3 / 32GB DR RAM @3800MHz,CL16 / 3090 Turbo @1695MHz,0.750V

Permalänk
Skrivet av Exydia:

Det blir nog att skippa ett Reverb G2 pga trackingen och ett nytt Valve Index är bara för mycket pengar.
Så det enda som blir kvar då är ett Quest2!
Tänkte bara fråga eftersom det är lite oklarhet kring det när jag har sökt, fungerar mikrofonen över VD?

Frågan är om man ska beställa ett direkt eller vänta på BF....

Tycker ni att man behöver 'Oculus Quest 2 - Fit-Pack' om man har glasögon?

Mvh

Såpass nära BF nu, försök vänta! Dock osannolikt att det blir mycket rabatt på dem, kanske någon femtio eller hundralapp

Men jo mikrofonen ska fungera över VD, finns iallafall inställningar som ändrar så att datorn använder VR mikrofonen, har dock inte testat själv, har inga vänner som spelar VR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exydia:

Det blir nog att skippa ett Reverb G2 pga trackingen och ett nytt Valve Index är bara för mycket pengar.
Så det enda som blir kvar då är ett Quest2!
Tänkte bara fråga eftersom det är lite oklarhet kring det när jag har sökt, fungerar mikrofonen över VD?

Frågan är om man ska beställa ett direkt eller vänta på BF....

Tycker ni att man behöver 'Oculus Quest 2 - Fit-Pack' om man har glasögon?

Mvh

Mikrofon och ljud funkar prima över VD. Jag brukar ringa samtal via Steam och sen köra igång spelet när vi spelar Project Cars 2.

Jag trooor inte att det kommer bli någon rea på BF då de redan är så billiga, men det finns ju ett stort lager och det är så nära nu. Så vänta du till BF så du inte går miste om några sparade hundralappar. Kanske kan elite strap med batteri gå ner lite

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exydia:

Det blir nog att skippa ett Reverb G2 pga trackingen och ett nytt Valve Index är bara för mycket pengar.
Så det enda som blir kvar då är ett Quest2!
Tänkte bara fråga eftersom det är lite oklarhet kring det när jag har sökt, fungerar mikrofonen över VD?

Frågan är om man ska beställa ett direkt eller vänta på BF....

Tycker ni att man behöver 'Oculus Quest 2 - Fit-Pack' om man har glasögon?

Mvh

Då man använder VD så blir både Questens högtalare och micken egna enheter i datorn, dom heter typ Virtual desktop driver eller nått.
Med det sagt så kan man fritt köra med ett trådlöst headset om man hellre vill det, man ändrar bara ljudoutput så blir det hörlurarna och Questen tystnar. Samma med micken, man kan välja att fortsätta köra med Questens mick eller headsetet man har, men det finns ingen anledning Questens mick är bra nog.

EDIT: ANG Black friday så tror jag inte headsetet sjunker nått i pris. Det skulle väll vara nån svensk butik komplett eller nått som drog ner priset så fall.
Däremot kanske det erbjuds nån bundle att man får med nå spel samtidigt som man köper headsetet.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

För Oculus Quest så fick man Vader Immortal (alla tre episoder har jag för mig) under BF, medan Rift S fick 50 euro lägre pris. Tror det bästa man kan hoppas på är någon spelbundle eller rabattkod, headsetet lär inte bli billigare än det redan är.

Permalänk
Medlem

John Carmack Teases Potential 120Hz Support In The Future

https://uploadvr.com/john-carmack-120hz-quest-2-tease/

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Någon som fått uppdateringen än av programvaran i sin quest2?

Tror facebook buggar, för de verkar inte avlyssna mig när jag säger att jag vill ha den nya versionen :/

Visa signatur

I5 9600k@stock / Cooler Master Evo 212 / Gigabyte Z390 Gaming X / Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz / MSI RTX2070 Gaming Z / EVGA 550 BQ / Asus VG27BQ 27" 165Hz

Ryzen 5 5600x@stock / Asus Rog Strix X570-E Gaming / Corsair Vengeance RGB Pro 16GB 3600MHz CL18 / MSI RTX3070 Suprim X / BeQuiet Pure Power 11 600W / Asus VG278Q 27" 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molotov:

Då man använder VD så blir både Questens högtalare och micken egna enheter i datorn, dom heter typ Virtual desktop driver eller nått.
Med det sagt så kan man fritt köra med ett trådlöst headset om man hellre vill det, man ändrar bara ljudoutput så blir det hörlurarna och Questen tystnar. Samma med micken, man kan välja att fortsätta köra med Questens mick eller headsetet man har, men det finns ingen anledning Questens mick är bra nog.

Stämmer bra, de dyker upp som "Headset Microphone Oculus Virtual Audio Device" i windows som vilken vanlig mic som helst.

Visa signatur

I5 9600k@stock / Cooler Master Evo 212 / Gigabyte Z390 Gaming X / Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz / MSI RTX2070 Gaming Z / EVGA 550 BQ / Asus VG27BQ 27" 165Hz

Ryzen 5 5600x@stock / Asus Rog Strix X570-E Gaming / Corsair Vengeance RGB Pro 16GB 3600MHz CL18 / MSI RTX3070 Suprim X / BeQuiet Pure Power 11 600W / Asus VG278Q 27" 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av CubaCola:

Någon som fått uppdateringen än av programvaran i sin quest2?

Tror facebook buggar, för de verkar inte avlyssna mig när jag säger att jag vill ha den nya versionen :/

Jo fick den i förrgår 👍

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molotov:

Jo fick den i förrgår 👍

ah, då kanske den dyker upp snart

Lite intresserad av den där move-mätaren faktiskt. Lite kul grej

Visa signatur

I5 9600k@stock / Cooler Master Evo 212 / Gigabyte Z390 Gaming X / Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz / MSI RTX2070 Gaming Z / EVGA 550 BQ / Asus VG27BQ 27" 165Hz

Ryzen 5 5600x@stock / Asus Rog Strix X570-E Gaming / Corsair Vengeance RGB Pro 16GB 3600MHz CL18 / MSI RTX3070 Suprim X / BeQuiet Pure Power 11 600W / Asus VG278Q 27" 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av p3pp3r:

Spelet är cross-platform, så det finns till fler än Oculus. Vi har diskuterat detta "vid borden" med riktiga pengar, och visst hade det varit jätte-spännande med riktiga pengar men det kanske hade varit allt för svårt att moderera för att motverka fusk gissar jag. T.ex hade man ju tvingats till att bara prata exempelvis engelska, och Pokerstars hade tvingats att spela in all konversation som sker för att sedan kunna kontrollera eventuellt verbalt fusk på andra språk och liknande... Detta är ett tips från mig om man saknar den sociala delen med att sitta runt ett pokerbord, inte rushen man får av att vinna eller förlora pengar. Men om man tycker det är kul att vinna i Monopol, Risk eller Alfapet så är det samma härliga känsla att vinna i poker trots att det är låtsaspengar

Har ett kompisgäng som träffas 4 ggr om året och lirar samt äter och dricker gott. Vi träffades under pokerboomen men idag är det knappt någon av oss som lirar online längre utan det blir mest under just dessa träffar. Geografiskt är vi dessutom bra utspridda i norge och sverige.

Har testat pokerstars vr och tänkte dema det för resten av gänget vid nästa tillfälle. För oss hade det funkat svinbra att köra privat bord och låta en hålla koll på kassan och göra upp pengarna i efterhand. Poker utan kontantinsats är... meningslöst imo. Och ska man köra på det här sättet vill det till att man lirar med känt folk man vet aldrig skulle lura en i efterhand.

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 2

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som upplevt att det på senare tid är väldigt mycket tracking issues, just nu så ser jag mina händer i headsetet, ca 50cm på fel ställe t ex, efter att ha tampats med "no tracking" ett tag.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Fan också nu har min Elite rem börjat spricka... tror ni att man kan få den utbytt i elgigantens butik mot en ny? De verkar ha den i lager i ett par butiker nära mig

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Sapphire Radeon RX 6900 XT SE | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Corsair Vengeance LPX 2x8 3600 mhz | Fractal Design Meshify C | Corsair Force Series MP510 960 GB | Corsair RM750x v2 | Gigabyte 27" M27Q 2560x1440 170 HZ | Acer Predator 32" XZ321QU 2560x1440 144 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattias10:

Fan också nu har min Elite rem börjat spricka... tror ni att man kan få den utbytt i elgigantens butik mot en ny? De verkar ha den i lager i ett par butiker nära mig

Jag hade mailat/chattat med Elgiganten först samt beskrivit att det verkar vara ett vanligt förekommande problem, så får du med dig en bekräftelse om byte till butiken ifall du skulle mötas av en person som tror att du haft sönder den pga oaktsamhet. Nästan alltid annars så är det ju handhavandefel vid dessa sortens skador, även om alla i vår lilla tråd känner till problemet med just Elite strapen. Så slipper du åka dit två gånger för samma sak

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av ODDNAME:

Någon mer än jag som upplevt att det på senare tid är väldigt mycket tracking issues, just nu så ser jag mina händer i headsetet, ca 50cm på fel ställe t ex, efter att ha tampats med "no tracking" ett tag.

Om du inte redan gjort det så testa att rensa Guardianhistorik och rita upp en ny Guardian, samt omstart av headsetet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zachtionman:

Jag hade mailat/chattat med Elgiganten först samt beskrivit att det verkar vara ett vanligt förekommande problem, så får du med dig en bekräftelse om byte till butiken ifall du skulle mötas av en person som tror att du haft sönder den pga oaktsamhet. Nästan alltid annars så är det ju handhavandefel vid dessa sortens skador, även om alla i vår lilla tråd känner till problemet med just Elite strapen. Så slipper du åka dit två gånger för samma sak

Yes, tack för tipset. Tar och kontaktar dem imorgon bitti och så har jag förhoppningsvis ett nytt elite strap imorgon eftermiddag

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Sapphire Radeon RX 6900 XT SE | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Corsair Vengeance LPX 2x8 3600 mhz | Fractal Design Meshify C | Corsair Force Series MP510 960 GB | Corsair RM750x v2 | Gigabyte 27" M27Q 2560x1440 170 HZ | Acer Predator 32" XZ321QU 2560x1440 144 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattias10:

Fan också nu har min Elite rem börjat spricka... tror ni att man kan få den utbytt i elgigantens butik mot en ny? De verkar ha den i lager i ett par butiker nära mig

Ja det räknas som ett känt fel nu

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc