Två stycken HUANUO HNDSK1 dual gasarmar

Permalänk

Två stycken HUANUO HNDSK1 dual gasarmar

Hej!

Jag köpte två extra gasarmar när amazon lanserades i Sverige, men nu behöver inte mina föräldrar dem längre.

Har en själv och kan varmt rekommendera den. Har stöd för max 2 st 27 tums skärmar. Båda ligger oöppnade i förpackning.

Finns i Solna, kan skickas men föredrar upphämtning. Varje paket väger 5,4 kg.

För mer info sök på HUANUO HNDSK1.

Vi börjar med 100 kr styck så får vi se när jag är nöjd. Säljer till vem jag vill osv.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Bjuder 100 kr + frakt för en av dem.

Permalänk
Medlem

Jag bjuder en röding för bägge plus frakt!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4 PSU: Corsair RM750x 750W 80+ Guld Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F GAMING CPU: Intel Core i9-9900K Kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 32GB Systemdisk: Corsair Force Series MP600 1TB M.2 SSD GPU: ASUS GeForce RTX 2080 Ti ROG Strix OC

Permalänk
Skrivet av gizze:

Jag bjuder en röding för bägge plus frakt!

Noterat, du leder. Låter annonsen ligga kvar nån dag. Budar ingen över är dom dina.

Permalänk
Medlem

300 kr för en. Hämtar

Permalänk
Skrivet av pnts:

300 kr för en. Hämtar

Noterat!

Permalänk
Medlem

Bjuder 600 kr plus frakt för båda.

Permalänk
Skrivet av gizze:

Jag bjuder en röding för bägge plus frakt!

Skrivet av pnts:

300 kr för en. Hämtar

Skrivet av Magli:

Bjuder 600 kr plus frakt för båda.

@gizze och @pnts leder just nu på 300kr var. Avslutar auktionen idag vid 17.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MattyKCookie:

@gizze och @pnts leder just nu på 300kr var. Avslutar auktionen idag vid 17.

Jag tror inte riktigt jag förstår logiken ovan utifrån kommentarerna till annonsen. Jag kan bara se ett bud på 300 kr. Jag skulle dock kunna höja mitt bud något men jag vet inte om det är någon idé att bjuda mer?

Permalänk
Skrivet av Magli:

Jag tror inte riktigt jag förstår logiken ovan utifrån kommentarerna till annonsen. Jag kan bara se ett bud på 300 kr. Jag skulle dock kunna höja mitt bud något men jag vet inte om det är någon idé att bjuda mer?

Sorry! Pratade med Gizze i PM och då erbjöd han 300 kr så då var han först. Bjuder du över 300 styck så leder du budgivningen. Jag avslutar den idag så du får bestämma hur du vill göra

Permalänk
Medlem

Jag kan höja mitt bud till 650 kr + frakt.

Permalänk

Tyvärr så sålde jag dem till @gizze nu. Ledsen om jag var otydlig.

Ha det fint