Huawei P40 Pro (256GB) 5G Svart

Permalänk
Medlem

Huawei P40 Pro (256GB) 5G Svart

Tja.
Tänkte höra om intresset. Är det någon som är intresserad av denna telefonen ?

Jag har haft den sedan juni 2020 då jag förlängde mitt abonnemang hos tre.
Vet ej om telefonen är låst till tre men det går säkert att kolla upp.

I övrigt väldigt fint skick. Har haft skydd på sedan dag 1, det finns inga repor eller tapp skador på den. Just nu har den en flip case på samt en knapp bakom som man kan dra ut för att extra stöd för att hålla i telefonen då den är stor.
Den har ej Google play vilket är en av anledningarna till att jag vill sälja/byta den. Har en äldre iPhone jag använder nu så länge till jag får iväg den.

Ingår super laddare i paketet. Kan även skicka med en extra C kabel.

Bud mottages. Kan starta på 6500kr tycker jag? och jag har tänkt att budgivningen håller till onsdag om jag inte hittar någon som snabbt vill köpa.

Kan skickas mot frakt eller avhämtning i Tyresö/Brevik

Läs hela annonsen här

Permalänk
Administrativ avgift

Alltid varit lite sugen att testa en Huawei du skulle inte vara sugen att byta mot en Pixel 4XL i nyskick? D-brand o skärmskydd sen dag ett. Har du kört med bara skalet eller skal+skärmskydd?

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

Alltid varit lite sugen att testa en Huawei du skulle inte vara sugen att byta mot en Pixel 4XL i nyskick? D-brand o skärmskydd sen dag ett. Har du kört med bara skalet eller skal+skärmskydd?

Hej!
Vill sälja telefonen då jag redan har en annan telefon ☺️
Den kom med skydd sedan har jag bytt en gång till nytt skydd. Nu är det borttaget då själva skalet skyddar hela framsida.

Permalänk
Medlem

Nu är det ju såhär att denna mobil är inte vär särskilt mycket pengar längre om du förstår vad jag menar? Den är nog inte värd mer än 15-1600kr men jag kan bjuda 1800kr och då gör hag dig en tjänst. Hör av dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sovenn:

Nu är det ju såhär att denna mobil är inte vär särskilt mycket pengar längre om du förstår vad jag menar? Den är nog inte värd mer än 15-1600kr men jag kan bjuda 1800kr och då gör hag dig en tjänst. Hör av dig

Behåller den. Tack ändå!
Den må ha tappat lite värde men jävlar va bra telefonen är ändå.
Läst spec?? Antagligen inte så här kommer några godbitar för dig.

Processorn
Oled skärm
Batteriet
Lagring

Ja du hör väl.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sovenn:

Nu är det ju såhär att denna mobil är inte vär särskilt mycket pengar längre om du förstår vad jag menar? Den är nog inte värd mer än 15-1600kr men jag kan bjuda 1800kr och då gör hag dig en tjänst. Hör av dig

En sak till.

Förbudet mot Huawei-hårdvara i svenska 5G-nätverk upphävs

Permalänk
Avstängd

2300 hämtas

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Medlem
Skrivet av sali2003:

2300 hämtas

Säljer den inte under 5k.