Permalänk
Medlem

Asus Vanguard B85 socket 1150

Har ett moderkort jag aldrig gjort nåt med, så tänkte att andra har bättre behov av det än mig
Det är alltså helt oanvänt, har tagit ur det ur lådan nån gång men mer är det inte

Vet inte riktigt vad det är värt, så buda men tänk som sagt på att det är nytt

Avhämtning går bra, men ser helst att du som då hämtar inte åker kommunalt om dagarna eller träffar massa människor generellt då jag är riskpatient för viruset så jag måste tyvärr vara försiktig

Läs hela annonsen här

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

Kan börja med ett bud på 300 plus frakt.

Permalänk
Medlem

Noterat, kommer ge annonsen till söndag kväll

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

bjuder 350kr + frakt

Visa signatur

Citera för svar!

Detta må inte längre vara min primära dator men står kvar vid TV:n så den får ligga kvar ändå!

MB: Asus Maximus III Gene CPU: I7 860 4ghz HT Kylning: Antec 920 GPU: EVGA 770 2GB RAM: Corsair 12GB 1600mhz XMS3 2x2GB + Vengence HP 2x4GB SSD: Samsung EVO 840 120GB HDD: Samsung 1Tb 7200rpm, Seagate 2TB 7200rpm Chassi: Fractal Design Define Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonatanR:

bjuder 350kr + frakt

Bud noterat

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk

Bjuder 350 kr, kan hämta det antingen i norsborg alternativt att vi möts någonstans om du vill. Det är mATX va?

Jag har jobbat hemifrån sedan mars så åker väldigt sällan kommunalt nuförtiden. Kan komma med bil och hämta.

Edit: såg att det förra budet var på 350 kr. Bjuder 400 kr om det fortfarande finns kvar.

Edit2: Drar tillbaka mitt bud. Är inte i behov av ett moderkort längre.