Söker Logitech g29/g920 eller liknande

Permalänk

Söker Logitech g29/g920 eller liknande

Hej, ska bege mig in i simracing världen och tänkte köpa mig en billigare setup, något med kopplingspedal samt Force feedback var tanken. Är inte i behov av separat växelspak men kan vara av intresse. Skicket spelar inte så stor roll då jag ändå tänkt modifiera med annan ratt samt andra grejer. Bara grundfunktionerna funkar så är jag nöjd. Bor i Göteborsområdet men kan betala frakt om det skulle behövas. Har ni andra saker så kom med förslag! Är villig att betala 1000-2000 beroende på grejer.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Har ett G29 som legat undanpackat då jag införskaffat en Fanatec. Väldigt välanvänt (slitage på USB-kabel) funkar dock utan problem och har aldrig haft problem med gaspedalen (G29an har tydligen problem att dammpartiklar kommer in i någon sensor).

Kan skicka bilder om du är intresserad.

Permalänk
Skrivet av YesilTerra:

Har ett G29 som legat undanpackat då jag införskaffat en Fanatec. Väldigt välanvänt (slitage på USB-kabel) funkar dock utan problem och har aldrig haft problem med gaspedalen (G29an har tydligen problem att dammpartiklar kommer in i någon sensor).

Kan skicka bilder om du är intresserad.

PM!

Permalänk

Hej,

Har ett G920 som jag inte lägre använder. Fungerar som det skall, i använt skick. Kan skicka det.

Visa signatur

Streamer | Webbdesigner | Videoredigerare | Systemtekniker

CPU: i7-8700k @ 4.9GHz GPU: EVGA 1070 8GB SCC RAM: 2x8GB 3000MHz DDR4 CASE: Antec P280 COOLER: BeQuiet! Pure Rock HDD: 120+240+24SSD + 1TB HDD [b]

Permalänk
Skrivet av Dustforce:

Hej,

Har ett G920 som jag inte lägre använder. Fungerar som det skall, i använt skick. Kan skicka det.

Pm

Permalänk
Medlem

Tjena,

Jag har en Hori Racing Wheel Apex RWA som funkar till PC, PS3 och PS4 som jag inte använder så mycket som jag har trott.
Inköpt på Elgiganten tidigare i år, hör av dig om det ligger i ditt intresse.

// Lucas

Permalänk
Medlem

Har en g29 som är använd väldigt lite. Dock ingen förpackning kvar

Visa signatur

R7 5800X3D | ROG Strix X570-F Gaming | Corsair Vengeance PRO RGB 32GB 3600Mhz | Gigabyte RTX 4080 Eagle | Samsung 980 Pro 2TB | Samsung 980 Pro 2TB | Seasonic Prime PX-850

PS5 | Nintendo Switch | MiSTer FPGA

Permalänk
Skrivet av icogniito:

Har en g29 som är använd väldigt lite. Dock ingen förpackning kvar

Pm

Permalänk
Medlem

Har en g920 i nyskick med låda garanti, forceshifter samt stol med ställning o hela köret

Visa signatur

Gaming Rigg: Intel i9 12900k, Mobo: ASUS TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 GPU:Gigabyte Geforce RTX 3080 Ti 12GB AORUS MASTER, RAM: Kingston Fury 32GB (2x16GB) 3200 Mhz CL16, SSD: Samsung 980 PRO 1TB, Kingston NV1 2tb, PSU: Corsair AX860i 80+ Platinum, Case Coolermaster CM700P
Skärmar: Samsung Odyssey C49G95, Mission SG MF34144UWQHD