Permalänk
Medlem
Skrivet av Halldin:

Som någon som har den officiella sladden så hade jag nog valt antingen tredjeparts (finns för ca 200-500kr, se tidigare inlägg) eller trådlöst. Trådlöst är mycket skönare men kan vara tekniskt struligt om man har otur, helst ska du ha sladd mellan dator och router. Du kan i teorin skaffa en router som bara används för Quest men då får du hålla på att växla WiFi-nät varje gång du ska spela.

OK, tack!

Tittade på en youtube video nu och är nog lite inne på att få trådlöst att fungera.

Men jag kompletterar nog med en (billigare) kabel för säkerhets skull.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pulver:

OK, tack!

Tittade på en youtube video nu och är nog lite inne på att få trådlöst att fungera.

Men jag kompletterar nog med en (billigare) kabel för säkerhets skull.

Ska du köra trådlöst ska du inte använda dig av en repeater iaf, det är en styggelse och bör i många sammanhang användas som sista möjliga utväg.
Jag hade personligen satsat på en Router, om du inte kan få in den smidigt i ditt övriga nätverk så kan man ha en som bara används just för Quest.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Skrivet av TotalF:

Jag ställde i princip samma fråga i en separat tråd och fick ett väldigt bra svar som jag följde och fick allt att fungera, se:

Få igång virtual desktop från pc

Kanon, ska testa. Tack!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molotov:

Ska du köra trådlöst ska du inte använda dig av en repeater iaf, det är en styggelse och bör i många sammanhang användas som sista möjliga utväg.
Jag hade personligen satsat på en Router, om du inte kan få in den smidigt i ditt övriga nätverk så kan man ha en som bara används just för Quest.

Jag är lite osäker på hur just denna modell fungerar, men min tanke var att koppla in den med trådat nätverk precis i närheten av Quest och använda den med Wifi6 enbart för den trådlösa Quest uppkopplingen.

Valda denna som exempel eftersom den passande nog kostade lika mycket som Quest-kabeln

Men det är möjligt att jag hittar en mer lämplig modell

Permalänk
Medlem

Nu har jag inte läst speciellt mycket i tråden här så ber om ursäkt om nån redan svarat på typ samma sak.

Hämtade ut en Quest 2 i Fredags och krånglat ett par timmar igår och ett par timmar idag...

Köpte Superhot VR till quest2, funkade skitbra och väl typ fram till att man måste ha trådlöst. Jag har em rätt stor yta och tog typ skydd på golvet..

Men såklart var jag tvungen att testa Steam spel och här började allt krångel. Köpte både Half life Alyx och Pavlov utan att få nåt av dem att funka direkt.

Genom att följa detta:
https://sidequestvr.com/setup-howto

Fick jag sedan båda de spelen att lira med hjälp av att köra en 1m USB C kabel (normalt till min telefon), men det är ju hopplöst (för kort). Har beställt en oculus link kabel men den kommer "snart".

Summa summarum:

NÅN SOM FÅTT QUEST2 ATT FUNKA MED STEAM VR TRÅDLÖST? ISÅFALL HUR GÖR MAN?

Finns det nån guide? Vad jag lyckats med är att koppla i USB kabel och när den är i så kan jag i side quest koppla upp med WIFI till Quest2, men det verkar inte som att Oculus appen som jag använder för att boota spelen känner till headsetet utan kabel (även om sidequest ser ut att ha en koppling).

Visa signatur

AMD 5700X@Vatten | asus prime x370pro | Asus 2080 Strix | 2x16GB Kingston Fury Renegade RGB DDR4 3.6GHZ | Lian Li O11d EVO + 2x240 EKWB RAD + 6 Lian Li AL120 | CoolerMaster V850 | NVME 2TB Seagate Firecuda 510 + NVME 1TB WD BLACK + 3 SSD | Samsung Odyssey 49" G9| DELL 2713HM | Varmilo VA69 Clear/brown | Logitech G502 2016.

Phenom X6 1045T | Corsair TWIN2X PC6400C4DHX 2x2GB + Crucial Ballistix Sport 2x2GB | Gigabyte ma785gmt-us2h | Silverstone Temjin 08 | Corsair VX450

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeluxXxe:

Nu har jag inte läst speciellt mycket i tråden här så ber om ursäkt om nån redan svarat på typ samma sak.

Hämtade ut en Quest 2 i Fredags och krånglat ett par timmar igår och ett par timmar idag...

Köpte Superhot VR till quest2, funkade skitbra och väl typ fram till att man måste ha trådlöst. Jag har em rätt stor yta och tog typ skydd på golvet..

Men såklart var jag tvungen att testa Steam spel och här började allt krångel. Köpte både Half life Alyx och Pavlov utan att få nåt av dem att funka direkt.

Genom att följa detta:
https://sidequestvr.com/setup-howto

Fick jag sedan båda de spelen att lira med hjälp av att köra en 1m USB C kabel (normalt till min telefon), men det är ju hopplöst (för kort). Har beställt en oculus link kabel men den kommer "snart".

Summa summarum:

NÅN SOM FÅTT QUEST2 ATT FUNKA MED STEAM VR TRÅDLÖST? ISÅFALL HUR GÖR MAN?

Finns det nån guide? Vad jag lyckats med är att koppla i USB kabel och när den är i så kan jag i side quest koppla upp med WIFI till Quest2, men det verkar inte som att Oculus appen som jag använder för att boota spelen känner till headsetet utan kabel (även om sidequest ser ut att ha en koppling).

Du måste köpa virtual desktop till questen för att köra trådlöst. Sen installera patchen från sidequest till virtualdesktop

https://www.vrdesktop.net/

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeluxXxe:

Nu har jag inte läst speciellt mycket i tråden här så ber om ursäkt om nån redan svarat på typ samma sak.

Hämtade ut en Quest 2 i Fredags och krånglat ett par timmar igår och ett par timmar idag...

Köpte Superhot VR till quest2, funkade skitbra och väl typ fram till att man måste ha trådlöst. Jag har em rätt stor yta och tog typ skydd på golvet..

Men såklart var jag tvungen att testa Steam spel och här började allt krångel. Köpte både Half life Alyx och Pavlov utan att få nåt av dem att funka direkt.

Genom att följa detta:
https://sidequestvr.com/setup-howto

Fick jag sedan båda de spelen att lira med hjälp av att köra en 1m USB C kabel (normalt till min telefon), men det är ju hopplöst (för kort). Har beställt en oculus link kabel men den kommer "snart".

Summa summarum:

NÅN SOM FÅTT QUEST2 ATT FUNKA MED STEAM VR TRÅDLÖST? ISÅFALL HUR GÖR MAN?

Finns det nån guide? Vad jag lyckats med är att koppla i USB kabel och när den är i så kan jag i side quest koppla upp med WIFI till Quest2, men det verkar inte som att Oculus appen som jag använder för att boota spelen känner till headsetet utan kabel (även om sidequest ser ut att ha en koppling).

Det skulle kunna vara så att du har en video länkad i inlägget överst på sista sidan, som du postade på

Permalänk
Medlem

Varför måste man sidequesta en patch när man vill använda virtual desktop?
Går det att använda utan?

Känner ingen större lust att fixa developerkonto nämligen.

Visa signatur

I5 9600k@stock / Cooler Master Evo 212 / Gigabyte Z390 Gaming X / Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz / MSI RTX2070 Gaming Z / EVGA 550 BQ / Asus VG27BQ 27" 165Hz

Ryzen 5 5600x@stock / Asus Rog Strix X570-E Gaming / Corsair Vengeance RGB Pro 16GB 3600MHz CL18 / MSI RTX3070 Suprim X / BeQuiet Pure Power 11 600W / Asus VG278Q 27" 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spawnbadboy:

Du måste köpa virtual desktop till questen för att köra trådlöst. Sen installera patchen från sidequest till virtualdesktop

https://www.vrdesktop.net/

Skrivet av m4gnify:

Det skulle kunna vara så att du har en video länkad i inlägget överst på sista sidan, som du postade på

Tack! Jo, redan sett den, men visste inte att den låg här. Jag har följt det där, men kan ju vara så att något misslyckades. Försökte göra om det precis men nu blir 404 not found när man försöker ladda Virtual Desktop innehållet hos sidequest [1].

[1] https://sidequestvr.com/app/16/virtual-desktop-vr-patch

Kanske löser det sig under dagen så kan jag prova igen senare, antar att detta är rätt poppis just nu iaf.

Visa signatur

AMD 5700X@Vatten | asus prime x370pro | Asus 2080 Strix | 2x16GB Kingston Fury Renegade RGB DDR4 3.6GHZ | Lian Li O11d EVO + 2x240 EKWB RAD + 6 Lian Li AL120 | CoolerMaster V850 | NVME 2TB Seagate Firecuda 510 + NVME 1TB WD BLACK + 3 SSD | Samsung Odyssey 49" G9| DELL 2713HM | Varmilo VA69 Clear/brown | Logitech G502 2016.

Phenom X6 1045T | Corsair TWIN2X PC6400C4DHX 2x2GB + Crucial Ballistix Sport 2x2GB | Gigabyte ma785gmt-us2h | Silverstone Temjin 08 | Corsair VX450

Permalänk
Medlem
Skrivet av CubaCola:

Varför måste man sidequesta en patch när man vill använda virtual desktop?
Går det att använda utan?

Känner ingen större lust att fixa developerkonto nämligen.

Du måste patcha för att kunna streama PCVR-spel till headsetet.
Försöker du göra det utan sidequest patchen kommer spelet bara vissas på "skrivbordet" dvs inte i VR.

Det är bara för den funktionen, virtual desktop fungerar annars som vanligt utan Sidequest patchen.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeluxXxe:

Tack! Jo, redan sett den, men visste inte att den låg här. Jag har följt det där, men kan ju vara så att något misslyckades. Försökte göra om det precis men nu blir 404 not found när man försöker ladda Virtual Desktop innehållet hos sidequest [1].

[1] https://sidequestvr.com/app/16/virtual-desktop-vr-patch

Kanske löser det sig under dagen så kan jag prova igen senare, antar att detta är rätt poppis just nu iaf.

404 på webbsidan eller i programmet?

Permalänk
Medlem

När jag ska installera patchen står det sänder till sideQuest. Ska man göra något mer? Lyckas inte ansluta med SideQuest.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Relik 📜

Bah, äntligen tid att ge mig på VD för att se om det är något. Så är SideQuest nere, tydligen för en uppdatering enligt deras Discord. Nåja.

Står annars i valet och kvalet om jag ska skicka tillbaka Quest 2. Inget fel på hårdvaran, men med två barn och suboptimala ytor känner jag redan att det här kommer bli... inte direkt använt varje dag, om man säger så. Kanske bättre att avvakta då.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av CubaCola:

Varför måste man sidequesta en patch när man vill använda virtual desktop?
Går det att använda utan?

Känner ingen större lust att fixa developerkonto nämligen.

#18668229
#18668297

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Bah, äntligen tid att ge mig på VD för att se om det är något. Så är SideQuest nere, tydligen för en uppdatering enligt deras Discord. Nåja.

Står annars i valet och kvalet om jag ska skicka tillbaka Quest 2. Inget fel på hårdvaran, men med två barn och suboptimala ytor känner jag redan att det här kommer bli... inte direkt använt varje dag, om man säger så. Kanske bättre att avvakta då.

Jag är nyfiken på din upplevelse av VD, om/när du får möjlighet. Får känslan att de överväldigande positiva åsikterna på exv. reddit mest får medhåll för att alla som läser vill rättfärdiga sina köp, aka confirmation bias. Svårt att hitta lite mer opartiska omdömen.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X (Arctic Liquid Freezer II 280) | MSI RTX 4090 Gaming Trio | 32 GB G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6400 C32 | ASRock B650E PG-ITX WiFi | Asus Loki 850 W | Cooler Master NR200P (Galleri)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quenya:

Jag är nyfiken på din upplevelse av VD, om/när du får möjlighet. Får känslan att de överväldigande positiva åsikterna på exv. reddit mest får medhåll för att alla som läser vill rättfärdiga sina köp, aka confirmation bias. Svårt att hitta lite mer opartiska omdömen.

Confirmation bias för VD? Nja, knappast.

Det handlar helt enkelt om att VR verkligen ska upplevas trådlöst. VD är inte perfekt (det är trots allt inte en officiell lösning), men det är definitivt värt det.

Om man tycker att det inte är värt pengarna så kan man ju alltid refunda. Det gjorde jag första gången jag köpte VD. Mitt nätverk var inte tillräckligt bra, så jag refundade och testade igen nån månad senare när jag köpt ny router. Då var det en helt annan upplevelse, och lätt värt typ 200kr.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Är det någon annan som har problem med att ladda ner spel från Oculus via VR?
Har lyckats med att ladda ner ett spel Thrill of the fight men alla andra nerladdning slutar så fort jag tar av mig VR. Har ingen snabb nerladdning med ADSL så jag tar av mig hjälmen men när jag sen ska kolla så är nerladdningen bruten och jag får börja om igen från början.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Manne Saint:

Är det någon annan som har problem med att ladda ner spel från Oculus via VR?
Har lyckats med att ladda ner ett spel Thrill of the fight men alla andra nerladdning slutar så fort jag tar av mig VR. Har ingen snabb nerladdning med ADSL så jag tar av mig hjälmen men när jag sen ska kolla så är nerladdningen bruten och jag får börja om igen från början.

Vet inte men märkte att när jag försökte streama till telefonen försvann bilden när jag tar av headsetet. Som om man måste använda det för att det ska vara aktivt.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quenya:

Jag är nyfiken på din upplevelse av VD, om/när du får möjlighet. Får känslan att de överväldigande positiva åsikterna på exv. reddit mest får medhåll för att alla som läser vill rättfärdiga sina köp, aka confirmation bias. Svårt att hitta lite mer opartiska omdömen.

Nu är jag inte Emil, men jag får tydligt bättre resultat med kabel än både min ordinarie router (Technicolor Xtream AC) och en dedikerad Asus RT-AC66U (som bara användes till Quest:en med kabel från PC till router). Quest 1 förvisso, som är mindre kapabel. Alyx körde jag igenom helt med Link-kabeln. GTX 1070, så inte lika fräsig encoder som på Turing.

Däremot kan jag trots tillkortakommandet välja att köra trådlöst ibland för att det är skönt att slippa sladden. Om man verkligen har nätverksförhållanden som grejar uppemot 150 MBps utan horribel latens så tror jag baserat på det jag sett att de flesta skulle vara genuint nöjda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Manne Saint:

Är det någon annan som har problem med att ladda ner spel från Oculus via VR?
Har lyckats med att ladda ner ett spel Thrill of the fight men alla andra nerladdning slutar så fort jag tar av mig VR. Har ingen snabb nerladdning med ADSL så jag tar av mig hjälmen men när jag sen ska kolla så är nerladdningen bruten och jag får börja om igen från början.

I inställningsmenyn kan du ändra inställningen för skärmen så att den inte stänger av sig när du lägger undan headsetet. Kan ju vara så att alla pågående applikationer sätts i viloläge. Testa ändra den inställningen och se om det blir bättre.

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Jag märker ingen skillnad i lagg eller så med VD jämfört med kabel, med andra ord fungerar VD klockrent enligt mig. Kör främst racing sims från datorn.

Dock har jag problem att sätta upp min nätverksmiljö för detta. Min stationära dator står långt ifrån routern utan möjlighet att dra kabel emellan. Därför har jag kopplat in en extra router till datorn som sätter upp ett dedikerat 5 GHz nät till Quest'en. Fungerar bra så långt men problemet är att jag inte lyckas få in internet genom WiFi till stationära datorn samtidigt. Måste jag byta till WiFi på Quest'en varje gång jag vill köra PCVR, men det ser jag inte som ett stort problem.

Någon som kör på samma setup och kan hjälpa mig sätta upp en vettig nätverksmiljö med dedikerat router?

Edit: Kan uppdatera att jag löste mitt huvudproblem, fick manuellt sätta nätverksprioritet och sedan starta om datorn för att de skulle gälla och nu har jag internet och kan samtidigt VD'a med Quest'en utan att latencyn påverkas jämfört med kabel. Har folk tips på hur man löser detta smidigare ändå så får ni gärna quota mig!

Permalänk
Medlem

Jag testkörde lite spel och jämförde bildkvalitén och latency mellan att köra trådlöst med VD eller via Oculus Link med USB-C kabel. Döm om min förvåning så blir bildkvalitén och helhetsupplevelsen bättre trådlöst än med kabel. Finns fördelar med kabel också, t.ex. laddas Questen samtidigt, och bättre stöd för spel vad jag märkt. Får tex inte Elite Dangerous som jag har köpt via Oculus Store att starta i VR läge genom VD.

Är egentligen inte för att betala för en funktion som Facebook/Oculus borde byggt in som standard (dvs trådlöst stöd) men just nu verkar VD vara det som gäller, och är rätt övertygad om att Elite fungerar bättre om det installeras via Steam ist (vilket är lite absurt). Har inte testkört ALVR än men kanske får tid för det någon annan dag (två barn och uppslukande jobb som tar större delen av tiden). Men allt som allt, riktigt coolt att köra trådlöst.

Edit: finns tydligen en lista med spel som fungerar mer/mindre bra med VD, så värt en titt om det är något speciellt man vill lira:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1gRbhMw-8PDl1m2ujs_uWa...
Såg att det är Steam som gäller för Elite om man vill lira genom VD. Så då vet man det iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whizky:

Jag testkörde lite spel och jämförde bildkvalitén och latency mellan att köra trådlöst med VD eller via Oculus Link med USB-C kabel. Döm om min förvåning så blir bildkvalitén och helhetsupplevelsen bättre trådlöst än med kabel. Finns fördelar med kabel också, t.ex. laddas Questen samtidigt, och bättre stöd för spel vad jag märkt. Får tex inte Elite Dangerous som jag har köpt via Oculus Store att starta i VR läge genom VD.

Är egentligen inte för att betala för en funktion som Facebook/Oculus borde byggt in som standard (dvs trådlöst stöd) men just nu verkar VD vara det som gäller, och är rätt övertygad om att Elite fungerar bättre om det installeras via Steam ist (vilket är lite absurt). Har inte testkört ALVR än men kanske får tid för det någon annan dag (två barn och uppslukande jobb som tar större delen av tiden). Men allt som allt, riktigt coolt att köra trådlöst.

Edit: finns tydligen en lista med spel som fungerar mer/mindre bra med VD, så värt en titt om det är något speciellt man vill lira:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1gRbhMw-8PDl1m2ujs_uWa...
Såg att det är Steam som gäller för Elite om man vill lira genom VD. Så då vet man det iaf.

Efter att ha testat lite själv tycker jag också bildkvalitén blir märkbart bättre med VD, hur kan det vara så egentligen? Latency märker jag ingen skillnad på.
VD's desktop är också grymt mycket skarpare än Steams vilket gör att det inte är några problem att navigera i datorn utan att ta av headsetet (som vissa av mina spel kräver för mig).

Permalänk
Medlem
Skrivet av EnJoker:

Efter att ha testat lite själv tycker jag också bildkvalitén blir märkbart bättre med VD, hur kan det vara så egentligen?

VD kör en bitrate på 150 Mbps, medans link endast kör på 100 Mbps.

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Sapphire Radeon RX 6900 XT SE | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Corsair Vengeance LPX 2x8 3600 mhz | Fractal Design Meshify C | Corsair Force Series MP510 960 GB | Corsair RM750x v2 | Gigabyte 27" M27Q 2560x1440 170 HZ | Acer Predator 32" XZ321QU 2560x1440 144 Hz

Permalänk
Medlem

@EnJoker & @Whizky
Vad kör ni för bitrate under Streaming?

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Jag har ett spel som jag inte får igång via VD, Alien: Isolation med MotherVR mod.

Enligt listan ovan ska det fungera bra, men varje gång jag försöker så klagar programmet på att headsetet inte finns?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av EnJoker:

Efter att ha testat lite själv tycker jag också bildkvalitén blir märkbart bättre med VD, hur kan det vara så egentligen?

Kan vara så att Oculus implementation av Link inte är lika optimerad som VD är för tillfället. Verkar t.ex som att VD kör h.265 (hevc) medan Link kör på h.264. Det är en helt annan stack som ligger bakom dessutom, där ena kör över USB och andra över nätverksprotokoll.

Jag var iaf lika förvånad över att trådlöst slår kabel men med tiden tror jag definitivt att Link kommer slå Wifi. Verkar som att ASW/ATW (Asynchronus Space/Time Warp, syntetiska frames) stöd finns via Link och det gör skillnad på hur lägre FPS ändå kan upplevas som att spelet flyter.

Finns att läsa lite matnyttigt i ämnet här:
https://www.reddit.com/r/OculusQuest/comments/fh4zfv/comment/...

https://developer.oculus.com/blog/how-does-oculus-link-work-t...

https://www.google.se/amp/s/www.vrheads.com/what-asynchronous...

Permalänk
Medlem

@Molotov, det diffar vill jag minnas, vågar inte ge en siffra från minnet utan får kolla nästa gång jag har igång grejerna. Har iaf inte rört något från default.

Permalänk
Medlem

Om ni vill ha en till bra orsak att hata Facebook så betalar de svinnen för reklam inuti NBA 2k21 för Quest 2. Avbryter hela spelet och går inte att avbryta.

https://mobile.twitter.com/Okami13_/status/131787040395251302...

Tror precis jag bestämde mig för att behålla min reverb. Fan ta reklam, de spottar verkligen i potentiella kunders ansikten med sådant här förkastligt beteende.

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanandersson:

Om ni vill ha en till bra orsak att hata Facebook så betalar de svinnen för reklam inuti NBA 2k21 för Quest 2. Avbryter hela spelet och går inte att avbryta.

https://mobile.twitter.com/Okami13_/status/131787040395251302...

Tror precis jag bestämde mig för att behålla min reverb. Fan ta reklam, de spottar verkligen i potentiella kunders ansikten med sådant här förkastligt beteende.

Fyfan vad fult, speciellt när han gått och köpt fullversionen ochså.