Komplett Dator, i7 6700K, 1080 Sea Hawk, 32" 75hz 1440p AOC

Permalänk
Medlem

Komplett Dator, i7 6700K, 1080 Sea Hawk, 32" 75hz 1440p AOC

Säljer min ena speldator då den bara står o samlar damm.

Säljer helst hela paketet men är du intresserad av bara dator eller skärm ex så bara buda

PC:
i7 6700K delidad
GTX 1080 MSI Sea Hawk EK
16Gb DDR4 Hyper X 2133Mhz CL14
240Gb Hyper X SSD
MSI Z170 Krait Gaming
Cabelmod slevade kablar vita
Corsair Carbide 400C Chassi
Full vattenkylning bla:
1x240mm radiator
1x280mm radiator
EK D5 pump inkl reservoar
EK Supremacy block på CPU
mm.

Skärm:
AOC 32" 2560x1440 75hz
Q3279VWF

Tangentbord och mus:
Razer Deathadder Elite som ny.
Tangentbord Biltema

Hade väl tänkt mig 12000:- för allt ihop mest med tanke på att bara vattenkylningen gick på ca: 7000:-

Men ni får självklart lämna bud.

Datorn finns i Karlstad o ser väl helst att den hämtas pga skaderisk i leverans,
Vill du absolut ha den skickad löser vi det men då lämnar jag tyvärr inga garantier på att den inte skadas.
Mvh Johnny

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Forza Vale!

(Sorry för OT)

Permalänk
Medlem

Såldes ny nyligen en bättre maskin på Elgiganten för 7000kr så 12000kr kan vara en stretch.

Permalänk
Medlem
Skrivet av maximm:

Såldes ny nyligen en bättre maskin på Elgiganten för 7000kr så 12000kr kan vara en stretch.

Okej Tack så mycket för upplysningen länka gärna så både jag o ev intressenter kan kolla

Om elgiganten sålde en en komplett PC med custom waterloop ,skärm, mus o tangentbord skulle jag uppskatta en länk.

Priset är pga vattenkylningen då den kostar så pass mycket.

Men man är välkommen o buda om man tycker det är för dyrt eller om man inte vill ha med alla grejer.

Mvh Johnny

Permalänk
Medlem
Skrivet av elp:

Forza Vale!

(Sorry för OT)

Inga Problem är MotoGp o Rossi fan så lugnt vetu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johnny K:

Okej Tack så mycket för upplysningen länka gärna så både jag o ev intressenter kan kolla

Om elgiganten sålde en en komplett PC med custom waterloop ,skärm, mus o tangentbord skulle jag uppskatta en länk.

Priset är pga vattenkylningen då den kostar så pass mycket.

Men man är välkommen o buda om man tycker det är för dyrt eller om man inte vill ha med alla grejer.

Mvh Johnny

Datorn han refererar till såldes bara under några timmar och verkade vara en felprissättning från Elgiganten men man kan inte vara helt säker. Priset går i alla fall inte att amvönda som referens för vad nypris för en liknande dator är.

Däremot så tror jag nästan det skulle vara lättare att få vattenkylningen såld separat då de som har kunskapen att ta hand om vattenkylning nog är föga intresserade av att betala så pass mycket för vattenkylnkng till ett så pass gammalt och mediokert system. Tyvärr faller vattenkylning väldigt snabbt i värde och genererar sällan mer än 30% av nypris.

Lycka till med försäljningen iaf

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johnny K:

Inga Problem är MotoGp o Rossi fan så lugnt vetu

Skål på den broder!

Permalänk
Skrivet av JohanFlodqvist:

Datorn han refererar till såldes bara under några timmar och verkade vara en felprissättning från Elgiganten men man kan inte vara helt säker. Priset går i alla fall inte att amvönda som referens för vad nypris för en liknande dator är.

Däremot så tror jag nästan det skulle vara lättare att få vattenkylningen såld separat då de som har kunskapen att ta hand om vattenkylning nog är föga intresserade av att betala så pass mycket för vattenkylnkng till ett så pass gammalt och mediokert system. Tyvärr faller vattenkylning väldigt snabbt i värde och genererar sällan mer än 30% av nypris.

Lycka till med försäljningen iaf

True this, min beställning annulerades