Permalänk

Sennheiser GAME ONE

Köpta på Elgiganten april 2020. Design med öppna kåpor vilket ger en bred ljudbild och de anses av många vara ett utmärkt val för FPS-spel där man vill kunna separera alla ljud och kunna höra bl.a. varifrån fiendens fotsteg kommer. Sparsamt använda och originallåda och kvitto finns.

Säljer även reservdelar och tillbehör till dessa lurar, separat eller till paketpris. Alla delar är original från Sennheiser.

Extrakabel 3m 100 kr
Combo adapter (adapter för att använda headsetets 2st 3.5mm kontakter på enheter med 1st 3.5mm headset kontakt) 50 kr
Extra öronkuddar 100 kr

700 kr för paketet hörlurar + reservdelar/tillbehör
500 kr för bara lurarna
SÅLDA

Köparen står för ev. frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

skulle mer gissa på 500 för allt då lurarna kostar 1000kr nya

Permalänk
Medlem

om det är inte epos modellen förstås

Permalänk

Rimligt egentligen när det handlar om begagnade hörlurar, lade upp annonsen lite i hast och tänkte inte så noga Kollat prisjakt lite, justerat pris därefter. Priset i rubriken reflekterar nu priset för enbart lurarna istället. Dessa är INTE Epos-modellen.

Permalänk
Medlem

Hej,
Jag lägger ett bud på 500 kr för hela paketet.

Mvh
Jesper

Permalänk
Medlem

Köper gärna öronkuddarna och extrakabeln. Bor i sthlm så jag kan antingen komma förbi och hämta eller så kan du skicka.

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | 16GB Corsair Vengeance Rgb Pro 3600MHz | MSI B450M Mortar Max | MSI 5700 XT OC Evoke | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Crucial MX100 512GB | HHKB 2 Pro Type-S | SteelSeries Rival 310 | HP ZR30W |

Permalänk
Skrivet av delidana:

Köper gärna öronkuddarna och extrakabeln. Bor i sthlm så jag kan antingen komma förbi och hämta eller så kan du skicka.

Skickat meddelande

Permalänk

Tilberhör / reservdelar sålda. Endast lurar + medföljande 3m kabel, originalkartong och kvitto återstår.

Permalänk
Avstängd

300 hämtas

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)