Permalänk
Medlem

Intressekoll Gamingdator

Tjena!

Då jag inte använder datorn längre tänkte jag sälja den. Dock dålig koll på vad den är värd så jag tänkte göra en intressekoll här. Ni är välkomna att lägg bud på hela datorn. Vid ett pris som känns rätt så säljer jag av han helt enkelt

Specs:
i7 4970k (med nån Corsair vattenkylning, tror h80)
Asus z97 pro gamer
16GB ram
Gigabyte RTX 2060
Samsung 850 256gb SSD
Evga supernova 750 G2
NZXT H440W

Fungerar finfint och ingen av delarna har egentligen varit hårt körda. Använde den knappt efter att allt var köpt så komponenterna är pigga och friska.

Kom med bud, skickas ej, hämtas i GBG eller så kan jag köra ut den i omnjed till ett bra pris.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!
Har du något riktpris så jag vet vart jag kan börja buds? Dålig koll på priser på begagnade delar 😁

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Samma här så tyvärr har jag inget riktpris. Men börja från 5000kr kanske?

Permalänk

anser att 5000kr är en helt rimlig start. min hobby är att bli upprörd på folk med sjuka priser.....

Permalänk
Medlem

Då lägger min sambo ett bud på 5000kr + upphämtning

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk

min lösa analys innan jag öppnade tråden var nog att ett schysst pris för båda parter ligger mellan 5-6k

Permalänk
Medlem

Vi säger väl så då att jag sätter "köp nu"-pris på 6000kr. Det låter fair även för mig

Permalänk

Hej! Sitter det någon HDD i datorn?

Visa signatur

Super Mario? Ja det gör han

I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.

Permalänk
Medlem

Hej! Jag köper den gärna direkt då för 6000kr. Du har PM!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Dator preliminärt såld. Uppdaterar om affären inte blir av

Permalänk

6500kr och jag hämtar den om affären inte blir av