Permalänk
Medlem

Skärm med VESA-fäste sökes

Skärmen ska användas till en cnc-fräs och monteras i en verkstad så utseende spelar mindre roll.
I princip så vill jag ha en så billig skärm som möjligt, bara den har vesa-fäste och kan monteras på en arm.
Ett par döda pixlar är inget som stör heller.

Finns en xbox one (1st gen) att byta med också om det är intressant.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Medlem

@rwxr: Hej! Har en AOC 27" 1080p med Vesa 100 liggandes. Ett skrap i reflexfiltret om ca 3 cm finns men inga döda pixlar. Kan tänka mig byta mot Xbox One om den funkar och har bra kontroll/kontroller.
Nu har jag inte kartong kvar och att skicka dessa produkter för halva deras värde känns suboptimalt 🤔☺️.
Jag har heller ingen resa planerad söderut, men tänkte ändå ge erbjudandet om du skulle åka norrut. 😁🚗

Mvh Andreas

Permalänk
Medlem

@Argammon: Tack för erbjudandet!
Tyvärr har jag inga resor planerade för tillfället

Om du orkar kolla frakt så gör gärna det. Jag har inga problem att lägga en liten slant på frakt vid ett byte.
Xboxen fungerar och handkontrollen likaså. Måste bara återställa den och sen är den good to go.

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Medlem

om du kan ta dig till malmö så har jag en 22" Dell L2245WG som du kan köpa. den har vesa 100 fäste (och jag skulle gärna behålla foten om du ändå tänker montera på arm). funkar fint. jag har fram tills nyligen använt den som min sidoskärm.