Permalänk
Medlem

Skärmrensning

Tjena Swec!

Pga tidigarelagd långdistansflytt behöver jag få iväg allt innan torsdag. Jag förstår att det kan få någon att inte vilja köpa, men jag finns kvar på forumet samt är verifierad med ID-kollen. Gamla referenser finns i tråden. Skärmarna kan testas på plats. Skick är "as new" eller 4/5 utan döda pixlar eller defekter.

Lägg gärna ett lägre bud till en början ifall priserna överstiger din budget så får vi se hur intresset för skärmen ser ut. Kan mötas upp i Stockholmstrakten. Endast skärm 3 kan fraktas.

Skärm 1: Zowie 25" XL2546 - SÅLD!
Grymt bra 240hz-skärm med black frame insertion för mindre eftersläpning. Min favoritskärm någonsin, kan helt enkelt inte ta med den. Skärm, stativ och kablar medföljer. Saknar emballage, kan därav inte fraktas. Inget kvitto/garanti.
https://www.inet.se/produkt/2210965/zowie-25-xl2546-240-hz-e-...

Skärm 2: Packard Bell noname 27" IPS - 700kr
60hz, IPS. Inget att hänga i granen men bra billig sekundär skärm. Endast skärm, stativ och kablar, kan ej fraktas. Ingen garanti kvar.

Skärm 3: LG 25" Ultrawide 25UM58-P - 1000kr
Udda men underskattad skärm! Det är en ultrawide 25" vilket gör den lika bred som en 27" fast inte lika hög. Jag har använt den under min spelskärm för film, streams etc. Kan fraktas i originalemballage, halvårs garanti finns kvar!
https://www.proshop.se/Bildskaerm/LG-25-Bildskaerm-25UM58-P-S...

Svarar gärna på alla frågor ni kan tänkas ha!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med startbudet på skärm 1.

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem

hur är svärtan på skärm #3, och vet du möjligen hur mycket frakt skulle kosta?

Permalänk
Medlem

Något VESA-fäste på LG-skärmen?

Permalänk
Medlem

@malmöit: Hej! Det är en prima IPS-panel. Nu sitter jag ofta välbelyst men kan tänka mig att den har lite glow om du sitter på natten.

EDIT: Skärmen väger 4kg, inkl emballage så hamnar den nog över 5kg så 199kr med postnord.

Permalänk
Medlem

@§2: Hej! Jajamen, 75x75mm istället för 100mm. Vanligt att armar kommer med 75 samt 100.

Permalänk
Medlem

@Endokun: tack för snabbt svar. inleder med bud på 800kr + frakt.

Permalänk
Inaktiv

Om du kan tänka dig att skicka #2 i något hemmagjort emballage på köparens risk är jag intresserad.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@anon295122: Låt mig se vad jag kan göra.

Permalänk
Medlem

500:- och hämtning för skärm Skärm 2, har rätt så tight med stålar för tillfället, ska kika hur intresset ser ut under budgivningen

Mvh David

Permalänk
Medlem

@Exocet , @malmöit: Jag accepterar era bud och PMar er.

Permalänk

Hur mycket gick zowien för? Nyfiken bara

Permalänk
Medlem