Permalänk
Medlem

Liten premium dator

Här har vi en väldigt bra och stabil dator, fungerar till både surfande och
produktion. Vill du spela så är det bara att sätta in ett grafikkort och sedan
tuta o köra! Allt i ett litet paket som får plats på skrivbordet utan att
förlora prestanda.

In-Win A1 Plus Black 2199:- (6 månader gammal)
Asus ROG Strix Z390-I Gaming 2890:- (5 månader gammal)
Intel i7 9700k 3990:- (aldrig varit överklockad) (5 månader gammal)
Corsair SF600 600W 80+ Platinum 1549:- (1 år gammal)
Windows 10 Pro Engelsk 64-bit OEM (ej från ebay)
Noctua NH-U12S chromax.black 849:- (10 månader gammal)
Corsair Vengeance LPX Black 2x8GB 3200MHz CL16 690:- (1 vecka gammal)
Kingston A2000 500GB M.2 NVMe 849:- (2 veckor gammal)
4x Noctua NF-A12x25 PWM 1196:-
Totalt nypris idag 14212:-
(Medföljer även fläkt hub, en extra PSU, 2st rgb fläktar etc.)

Säljer datorn pga. att fingrarna kliar och jag vill bygga nytt.
Allt är i bra skick och fungerar som det ska.
Har byggt X-antal byggen och kan självklart dela med mig av bilder vid behov.
Satte fast en kolfiberfilm på toppen av chassit då jag ansåg att det blev
snyggare, men det går enkelt att dra av.

Mitt pris för allt: 8500:- (60% av nypris)

Kvitto, garanti och några kartonger finns.

Endast Swish!

Mvh A

Läs hela annonsen här

Permalänk

Bjuder 5k plus frakt

Permalänk
Medlem

@OozySHADOW: Har uppdaterat annonsen. 5k... Så dålig/billig är väl inte datorn? Får tyvärr tacka nej till detta tack ändå! Vill dessutom helst undvika postmord

Permalänk
Skrivet av Aivico:

@OozySHADOW: Har uppdaterat annonsen. 5k... Så dålig/billig är väl inte datorn? Får tyvärr tacka nej till detta tack ändå! Vill dessutom helst undvika postmord

Du har inget grafikkort datorn... Att be om 9000 för den tycker jag är väldigt dyrt enligt mig iaf. Lycka till

Permalänk
Medlem

@OozySHADOW: Ska ha det i åtanke även om det inte riktigt är så det fungerar, tack så mycket!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aivico:

@OozySHADOW: Ska ha det i åtanke även om det inte riktigt är så det fungerar, tack så mycket!

Swec är rätt dåligt betalt lägg ut på blocket så är det lätt 9000 om du orkar vänta.
https://m.sweclockers.com/forum/trad/1604444-ram-sff-dator-i9...
Lite bättre cpu och med ett 2070 och han tänkte sig 10 bra referens här på swec

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

5k tycker jag är lite underkant, och 9k lite överkant. Så jag går halvsväg och budar 7000 kr, men då måste du ha möjligthet att skicka.

Visa signatur

ASUS Z390 Prime // Intel i5 9600k // Gigabyte RTX 2070 Super // RM 850 Gold // Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz 2x16GB // Kingston 1TB M.2 // Corsair Carbide 270R

HUAWEI MATE 20 PRO

Permalänk
Medlem

@QnoX: Tack för tipset, har faktiskt ute exakt samma annons på blocket! Första inlägget här på sweclockers, annars varit en del på blocket och facebook grupperl. Att folk gärna underbetalar och gärna säljer dyrt själva är något jag stött på många gånger tråkigt nog. Tycker att 64% av nypris för en relativt ny dator inte är allt för mycket begärt.
Det som skiljer min annons från han du länkade är: jag har bättre cpu kylare, mobo, ssd, psu, ram, medföljer windows (ej från ebay), 4st noctua fläktar. Samt jag har kvitton och man ser åldern på mina delar. Han verkar även ha plockat isär sin gpu vilket tar bort garantin på den.
Som sagt, inget mot dig, uppskattar hjälpen. Ville bara passa på och förklara varför jag satte just 9000:- för de som läser denna tråd

Hittade en till del som skilde sig mot min
Permalänk
Medlem

@ibbe1234: Tack, Iom. att jag inte kan garantera skicket den kommer fram i så drar jag mig för att posta helt enkelt. Se det som en säkerhet för oss båda. När det gäller priset så avvaktar jag gärna lite till. Det tar emot att släppa den för 7k

Permalänk
Medlem

@Aivico: Vill bara säga att jag köpte en dator för några månader sedan som skickades med bussgods, och med 5kg stoppning (kartong osv) runtom datorn i en större kartong + massa kartong och liknande inne i datorn för att allt skulle hållas på plats, så gick det helt skadefritt. Fick tipset på youtube av LTT att när man köper färdiga datorer på internet så skickas dom färdiga med allting i men att man fyllt datorn helt och hållet. Det var ett jättebra tips.
Bara så du vet!
Och bussgods är väldigt bra för dom tar inte mängder som postnord.

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem

@Jonhed: Tack för tipset, skall kika närmre på detta inför framtiden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aivico:

@ibbe1234: Tack, Iom. att jag inte kan garantera skicket den kommer fram i så drar jag mig för att posta helt enkelt. Se det som en säkerhet för oss båda. När det gäller priset så avvaktar jag gärna lite till. Det tar emot att släppa den för 7k

Okaj, hör av dom om det skulle bli aktuellt ändå

Visa signatur

ASUS Z390 Prime // Intel i5 9600k // Gigabyte RTX 2070 Super // RM 850 Gold // Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz 2x16GB // Kingston 1TB M.2 // Corsair Carbide 270R

HUAWEI MATE 20 PRO

Permalänk
Medlem

@ibbe1234: Absolut det kan jag göra!

Permalänk

Bjuder 8k inkl frakt

Permalänk
Medlem

@OozySHADOW: Nu börjar vi komma någon vart, tyvärr är jag inte riktigt där när det gäller skickande. Ska kolla närmre på det men det ser inte jätte ljust ut denna gången då jag är väldigt rädd om delarna. Men who knows! Ska ha dig i åtanke