ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC

Permalänk
Medlem

ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC

Säljer ett ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC som jag köpte från Inet någon gång under 2018.

( https://www.inet.se/produkt/5403275/asus-geforce-gtx-1080-ti-... )

Kört kortet i Asus egna stock OC, dvs ingen egen överklockning och det har rullat på väldigt bra i 3440x1440p men man börjar ju snegla på 4k och då kommer det nog inte riktigt hänga med i de högre inställningarna. Naturligt att då sälja det och gå vidare till 3000 serien.

Kortet finns i Halmstad och jag skickar det helst inte, om så endå skulle bli fallet är det förskottsbetalning som gäller. Originalförpackning finns också så sätt.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej
Tror tyvärr du är lite sent ute för att få det priset du indikerar pga. priserna och prestandan på 3000-serien. Jag kan dock bjuda 2000 kr för kortet och kan hämta redan imorgon då jag också bor i Halmstad.
Förstår och respekterar om du vill vänta på fler bud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swed_Ghost:

Hej
Tror tyvärr du är lite sent ute för att få det priset du indikerar pga. priserna och prestandan på 3000-serien. Jag kan dock bjuda 2000 kr för kortet och kan hämta redan imorgon då jag också bor i Halmstad.
Förstår och respekterar om du vill vänta på fler bud.

För 2 papp är det nog många som vill köpa det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemurenSwe:

För 2 papp är det nog många som vill köpa det.

De är frågan de. Jag bjuder 1200kr

Permalänk

Drar tillbaka mitt bud! *redigerad*

Permalänk

Bjuder 2500 plus frakt

Permalänk
Medlem

"redigerad" lägger 2600kr + frakt, annars drar jag mig ut

Visa signatur

Dator 1 - AMD Ryzen 5 2600 - MSI B450 PRO M2 - 16GB G.Skill TridentZ RGB DDR4-3200 - RX 570 Nitro+ - Sandisk M.2 256GB & Samsung 850 Evo 500GB - Seagate Barracuda 2TB - Corsair 280x - Corsair CX600

Dator 2 - Ryzen Threadripper 1900x - X399 Aorus Xtreme - 16GB Corsari Vengeance DDR4-3200 - GTX 1070 SLI - 3x Sandisk 256gb m.2 & WD Digital blue 1TB - NZXT s340 Elite - Corsair AX1200

Permalänk
Medlem

Buden är noterade :). Ska fixa lite bilder i eftermiddag när jag kommer hem ifrån jobbet

Permalänk
Medlem

Så! länkar lite bilder på kortet och även den kartong förutom originalkartongen som jag i så fall ska skicka kortet i. Givetvis fullknökad med bra emballage

Bilder på kortet

Själva kortet sitter ju i datorn just nu av naturliga skäl så bilderna är ju inte i de bästa vinklarna

Permalänk
Medlem

Väntar till ikväll (20:00) om ingen annan budar över vinner högsta budet (som för tillfället är Viox )

Permalänk
Medlem

Lagt bud bör ju ligga kan man tycka men viox ville tydligen sänka från sitt initiala bud på 3000 till 2600. Utifrån det låter jag budgivningen fortgå tills imorrn samma tid (20:00)

Permalänk

@Nostradamu: är kortet kvar?

Permalänk
Medlem

Kortet är nu sålt