Permalänk
Medlem

Kod visas inte

Jag har beställt tåg biljetter och biljetterna har jag fått i gmail men där visas ingen kod. Det finns en tom ruta och det e där koden som måste finnas. Det verkar vara en glitch. Så hur får jag tag på koden?

* Jag använder en Iphone 7

Permalänk
Medlem

@momme99: Kontakta dem som sålde biljetten? Eller tågbolaget?

Permalänk
Medlem
Skrivet av loefet:

@momme99: Kontakta dem som sålde biljetten?

Så är inte felet från min mobil eller från gmail?

Permalänk
Medlem

@momme99: Det kan jag inte svara på, men tror att någon av dem kan ge dig ett bättre svar än någon här på Sweclockers på just denna frågan.

Om du använder Gmailappen så kan du ju testa att logga in via en webbläsare istället och se om den syns. Men det är väl det enda jag kan tänka på som inte involverar att kontakta kundtjänst för tågbolaget/de som sålde biljetten.

Permalänk
Medlem

Det är inte bara så att koden är en bild som skall laddas ner från en server? IOS Mail laddar inte ner bilder per defaitism, men man kan klicka på länken högst upp i mailet för att tvinga den.

Visa signatur

5900X | 6700XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av mpat:

Det är inte bara så att koden är en bild som skall laddas ner från en server? IOS Mail laddar inte ner bilder per defaitism, men man kan klicka på länken högst upp i mailet för att tvinga den.

Två av biljetterna har visats men de andra två går inte. Har testat typ 10 gånger.