Permalänk

Källarrensning!

Då var det dags att sommarstäda lite här hemma!

1. Routrar Wi:Fi på alla dessa fungerar mer eller mindre inte, om det är mjuk- eller hårdvara relaterat vågar jag inte svara på. Säljes i befintligt skick. Kan fraktas!

ASUS RT-AC51U Har bara stått i källaren, slutade använda den då W-Fi inte var tillräckligt bra. Strömkabel tillkommer. Pris: Bud.

ASUS RT-AC66U Köptes av en här på forumet för ca 2 år sedan. Strömkabel tillkommer. Pris: Bud.

ASUS RT-AC1750 Strömkabel tillkommer INTE. Pris: Bud.

2. Högtalare Kan fraktas, förutom hemmabion
Trust högtalare Köptes för väldigt många år sedan, fungerar utan problem. Estetiskt sett är dom kanske inte dom finaste. Pris: Bud från 100 kr

AGK högtalare Köptes något år innan dom ovan, fungerande. Pris: Bud från 50 kr

Pioneer Hemmabiosystem (Pioneer Reciever Model XV-DV240) Ganska bra system en gång i tiden, ska försöka leta upp subwoofern, den andra mindre högtalaren och fjärrkontrollen vid intresse. Annars är allt i gott skick, kan säljar i delas också om det intresset finns. Pris: Bud

3. Skrivare Kan fraktas
Canon Pixma MP495 Ingen frid och fröjd när man vill skriva ut något med denna, är det hårdvara eller/och mjukvara vet jag inte. Testat att få igång Wi:Fi utskrift utan någon som helst succé. Pris: Bud

4. GSS Media IPTV box Kan fraktas Sist den testades funkade den, kan säkert testa den vid intresse. Pris: Bud

Har en del saker som kanske inte är så relevant här på Sweclockers, så som sängramar och äldre lampor till kök/vardagsrum. Vid intresse kan du PM:a mig för bilder och info Inget av detta skickas, endast upphämtning!

Betalning sker via Swish, ska något fraktas står du för kostnaden. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, om jag tycker priset är rättvist osv. Har du ni några frågor så tveka inte att höra av er, har gjort många affärer här på forumet förut!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

5600 - 3600 MHz 16 GB - B550-F - 2060 SUPER - ENTHOO EVOLV - NH-D15

Permalänk
Medlem

@phoenix96
Defekta routrar ASUS RT-AC66U + ASUS RT-AC1750
200 inkl frakt

Permalänk
Medlem

Trus högtalare 50kr+frakt beroende på vart du bor😃