Permalänk
Medlem

KFA2 GTX 1660 Super

Kortet köptes för en vecka sedan på NetOnNet för att ha som ersättare under tiden mitt ordinarie var på RMA hos Inet, då de sa att det kunde dröja upp till 30 dagar innan ärendet var färdigt. Det gick lite snabbare än så.

Jag har ingen användning för det så därför lägger jag nu ut det här i marknaden. Det kostar 2590 kr som billigast och med tanke på att det är praktiskt taget helt nytt så har jag tänkt 2200 kr för det. Köpare står för frakt om det ska skickas. Swish eller postförskott som betalning.

Tveka inte att fråga om det är något ni undrar.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

Öhm - Netonnet erbjuder 30 dagars öppet köp även på öppnade varor (90 dagar om du är medlem).
Varför inte returnera kortet till butik?

Visa signatur

Ryzen 2700 - be quiet Dark Rock 4
MSI B450 Gaming Pro Carbon AC WiFi - G.Skill TridentZ 16GB 3200c14
MSI Ventus OC 2070S @ 0,750V - Samsung C27HG70 Curved 1440p 144hz
Fractal Design Define R6 Vit TG - Corsair rm750x v2
SSD Samsung 860 EVO @ 500GB - SSD Intel 660p @ 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Savage_Gray:

Öhm - Netonnet erbjuder 30 dagars öppet köp även på öppnade varor (90 dagar om du är medlem).
Varför inte returnera kortet till butik?

Det visste jag faktiskt inte. Då gör jag så istället

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Varg:

Kortet köptes för en vecka sedan på NetOnNet för att ha som ersättare under tiden mitt ordinarie var på RMA hos Inet, då de sa att det kunde dröja upp till 30 dagar innan ärendet var färdigt. Det gick lite snabbare än så.

Jag har ingen användning för det så därför lägger jag nu ut det här i marknaden. Det kostar 2590 kr som billigast och med tanke på att det är praktiskt taget helt nytt så har jag tänkt 2200 kr för det. Köpare står för frakt om det ska skickas. Swish eller postförskott som betalning.

Tveka inte att fråga om det är något ni undrar.

Läs hela annonsen här

Vad sa du nu igen?
2590kr som nytt och du var villig att sälja den för 2200? Jag tar gärna mellanskillnaden för tipset

Visa signatur

Ryzen 2700 - be quiet Dark Rock 4
MSI B450 Gaming Pro Carbon AC WiFi - G.Skill TridentZ 16GB 3200c14
MSI Ventus OC 2070S @ 0,750V - Samsung C27HG70 Curved 1440p 144hz
Fractal Design Define R6 Vit TG - Corsair rm750x v2
SSD Samsung 860 EVO @ 500GB - SSD Intel 660p @ 1TB