Gainward

Gainward

Säljer nu detta grafikkort som legat i en låda o samlat damm i nästan 2 år.
Har använts extremt lite, då jag köpte det när jag byggde en hackintosh. Sen efter bara ett par månader så slutade MacOS ha stöd för nvidiakorten, så då fick jag köpa ett AMD istället..

Byggt för överklockning, men inte ens så kul kunde vi ha då ingen mjukvara för överklockning finns för Mac.

Med andra ord är kortet i väldigt fint skick, och jag tänker mig därför en budgivning som startar på 3000:-

Kort info:
Gigabyte
GTX 1080 Ti
11 GB
GDDR5X SDRAM
280 mm lånhy
DVI, 3 x DisplayPort, HDMI
WindForce 3x kylsystem
RGB Fusion - 16.7m anpassningsbara färger
Byggd för överklockning 8+2 kraftfaser

Läs mer här:
https://www.dustinhome.se/product/5011038651/gtx-1080-ti-gami...

- - - - - - - - - -
Har originalkartongen någonstans, men då jag precis flyttat så är allt sånt bröte nerpackat i flyttlådor, så kan inte garantera att jag hittar det. Om inte, så skickas det i annan kartong, väl emballerat och spårbart med förslagsvis postnord. (Skriver alltid att det innehåller glas på kartongen, då man aldrig kan veta med fraktnissar).

Kan självklart även hämtas om du bor i närheten.

Ha det gott! Och lycka till med budgivningen!

Läs hela annonsen här

Senast redigerat 2020-07-05 06:37

Finns kvitto eller garanti kvar?

3000 kr + hämtar

Skrivet av gneken:

Finns kvitto eller garanti kvar?

Digitalt kvitto finns men det är lönlöst eftersom garanti inte gäller längre

Gokväll, 3100 + frakt

@junologue
3200:- + frakt

3300 + frakt

Du hade fått fler intresserade om du hade skrivit 1080Ti som rubrik istället för Gainward

Senast redigerat 2020-07-05 15:33

3400 + frakt

Skrivet av ToirRisker:

Du hade not fått fler intresserade om du hade skrivit 1080Ti som rubrik istället för Gainward

Haha helt missat att jag glömde fylla i rätt rubrik. Blev så paff när jag plocka fram kortet (då jag var rätt säker på att det var ett gainward, så var det ett gigabyte). Tecken på hur länge det legat i en låda gissar jag! Haha

3500 + frakt

@junologue
Har du möjlighet att testköra kortet så det fungerar som det ska? Så ingen fläkt typ låter eller gett upp osv.
Har du någon slut tid för budgivningen?

3600 + frakt

3900 + frakt

4000 + frakt

Skrivet av riger:

@junologue
Har du möjlighet att testköra kortet så det fungerar som det ska? Så ingen fläkt typ låter eller gett upp osv.
Har du någon slut tid för budgivningen?

Kortet är testkört och funkar fint!

Börjar känna mig rätt nöjd med priset, så vi säger att sluttiden är kl 22.00 ikväll

Skrivet av SuLioS:

4000 + frakt

4000 leder, 22:00 ikväll avslutar vi auktionen!

Betalning via swish föredras, och jag lägger gärna ut till fraktsedel sålänge, så bild på paketet kan skickas innan pengarna swishas. För bägges trygghet.

Kan man fortfarande buda?