Vattenblock till 5700 xt referens plus en Reservoar

Permalänk

Vattenblock till 5700 xt referens plus en Reservoar

Söker vattenblock gärna med backplate till.
Samt en Reservoar

Skriv vad ni har och vad ni vill ha för dom.

Har swish betalar även frakt

Läs hela annonsen här

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Tjena, har varken block eller res över men fick en extra backplate när jag köpte ek block till mitt 5700 xt, så hojta om du behöver en!

Visa signatur

5800x3d, 32 GB G.SKILL Trident Z RGB @ 3800 MHz CL16, X570i Strix, RX 6900 XT Waterforce, Samsung 990 2TB, CM V850w, EK Magnitude CPU block, 240+120 PE rad, 2x240 PE extern radiator, stadig ström av kaffe (till mig, inte datorn...)

Permalänk
Skrivet av Stoffex:

Tjena, har varken block eller res över men fick en extra backplate när jag köpte ek block till mitt 5700 xt, så hojta om du behöver en!

Javisst skicka pm om vad du vill ha etc

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Jag har ett oanvänt vattenblock till 5700xt från bitpower till ett projekt som aldrig blev av som jag tänkte lägga upp på marknaden. Ingen backplate dock men det verkar du ju ha på G från tidigare post. Vad kan du tänka dig att ge? Vill helst byta mot andra vattenkylningsprylar men pengar är det ju inget fel på heller!

Permalänk
Skrivet av alni08:

Jag har ett oanvänt vattenblock till 5700xt från bitpower till ett projekt som aldrig blev av som jag tänkte lägga upp på marknaden. Ingen backplate dock men det verkar du ju ha på G från tidigare post. Vad kan du tänka dig att ge? Vill helst byta mot andra vattenkylningsprylar men pengar är det ju inget fel på heller!

säg vad du vill ha så får jag ge motbud ifall att

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Skrivet av djdennistm:

säg vad du vill ha så får jag ge motbud ifall att

500 kanske?

Permalänk
Skrivet av alni08:

500 kanske?

400kr plus frakt?

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Skrivet av djdennistm:

400kr plus frakt?

Vi kör på det! En hunka kan jag klara mig utan. Den kan även hämtas i stockholm om du vill slippa fraktkostnader.

Permalänk
Skrivet av alni08:

Vi kör på det! En hunka kan jag klara mig utan. Den kan även hämtas i stockholm om du vill slippa fraktkostnader.

Pm

Visa signatur

The Breath of True