AOC AD110D0 Gas Spring Dual någon som använder denna?

Permalänk
Medlem

AOC AD110D0 Gas Spring Dual någon som använder denna?

Är ute efter en dubbel arm men hittar inga rencensioner eller omdömen tänkte om någon här inne äger denna .
https://www.inet.se/produkt/2216340/aoc-ad110d0-gas-spring-du...

Säkraste kortet är väl att köpa M Deskmount Gas Spring Dual
https://www.inet.se/produkt/2209321/m-deskmount-gas-spring-du...

Har en enkel arm från dom och den är bra men den ska säljas för jag vill ha en dubbel .

Ska bara hålla upp 2 st 24"

Vad kör folket med fast eller gas armar ?🙂

Visa signatur

X570 Asus Crosshair VIII Dark Hero/ Ryzen 5800X3D / 32GB 3200 MHz CL16/Noctua U12A/ 7800 XT Nitro + / Kingston KC3000 1TB x2, /Corsair RM850X V3/ Asus 27GP850P/ Samsung Odyssey G5 27”/ Fractel Design North

Permalänk
Medlem

Tror det är hugget som stucket mellan de produkterna du länkat till, personligen skulle jag lagt mina pengar på AOC då de är mer estetiskt tilltalande än de andra i mina ögon.

Har själv dessa som väntar på att få monteras i mitt blivande hemmakontor, saknar bara huset (jag säljer huset för att köpa annat då familjen växer) och kontoret för dessa men tids nog kommer det upp.

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Izenoz:

Tror det är hugget som stucket mellan de produkterna du länkat till, personligen skulle jag lagt mina pengar på AOC då de är mer estetiskt tilltalande än de andra i mina ögon.

Har själv dessa som väntar på att få monteras i mitt blivande hemmakontor, saknar bara huset (jag säljer huset för att köpa annat då familjen växer) och kontoret för dessa men tids nog kommer det upp.

Återstå att se får aoc armarna idag har bara 2x 24 tummare så får se 🙂

Visa signatur

X570 Asus Crosshair VIII Dark Hero/ Ryzen 5800X3D / 32GB 3200 MHz CL16/Noctua U12A/ 7800 XT Nitro + / Kingston KC3000 1TB x2, /Corsair RM850X V3/ Asus 27GP850P/ Samsung Odyssey G5 27”/ Fractel Design North

Permalänk

Kan rekommendera denna för dubbla skärmar:
https://www.dustinhome.se/product/5011118094/o4-vesa-gas-lift...

Kör just nu min 35" skärm på den och det fungerar utmärkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChickenzliZe:

Kan rekommendera denna för dubbla skärmar:
https://www.dustinhome.se/product/5011118094/o4-vesa-gas-lift...

Kör just nu min 35" skärm på den och det fungerar utmärkt.

Problemet där är väl att man inte kan ställa in varje skärm separat annars såg den fin ut .
Ska åka på posten och hämta ut mina armar får se om det är nå att ha annars åker dom tillbaka 🙂

Visa signatur

X570 Asus Crosshair VIII Dark Hero/ Ryzen 5800X3D / 32GB 3200 MHz CL16/Noctua U12A/ 7800 XT Nitro + / Kingston KC3000 1TB x2, /Corsair RM850X V3/ Asus 27GP850P/ Samsung Odyssey G5 27”/ Fractel Design North

Permalänk
Medlem
Skrivet av Izenoz:

Tror det är hugget som stucket mellan de produkterna du länkat till, personligen skulle jag lagt mina pengar på AOC då de är mer estetiskt tilltalande än de andra i mina ögon.

Har själv dessa som väntar på att få monteras i mitt blivande hemmakontor, saknar bara huset (jag säljer huset för att köpa annat då familjen växer) och kontoret för dessa men tids nog kommer det upp.

Montera upp armarna mycket plast om man har haft multibrackets förut
Men ja ena armen kunde inte hålla skärmen i det läget man stållde skärmen den smög sakta uppåt trots att jag stållde in på lägsta tyngd . Andra armen fubgede bra . Blir å skick tillbala och köpa multibrackets endå eller nå båttre iaf .

Visa signatur

X570 Asus Crosshair VIII Dark Hero/ Ryzen 5800X3D / 32GB 3200 MHz CL16/Noctua U12A/ 7800 XT Nitro + / Kingston KC3000 1TB x2, /Corsair RM850X V3/ Asus 27GP850P/ Samsung Odyssey G5 27”/ Fractel Design North

Permalänk
Medlem

Tråkigt att armen inte ville vara med som tänkt, gick inte göra någon manuell justering så den stannade kvar i samma läge?

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Izenoz:

Tråkigt att armen inte ville vara med som tänkt, gick inte göra någon manuell justering så den stannade kvar i samma läge?

Skruva åt minus skruven allt som gick på ena armen men skärmen smör uppåt sakta av sig själv.
Andra har fungerade dock så skickar tillbaka 😪

Visa signatur

X570 Asus Crosshair VIII Dark Hero/ Ryzen 5800X3D / 32GB 3200 MHz CL16/Noctua U12A/ 7800 XT Nitro + / Kingston KC3000 1TB x2, /Corsair RM850X V3/ Asus 27GP850P/ Samsung Odyssey G5 27”/ Fractel Design North

Permalänk
Medlem

Surt men då har du svart på vitt, skriv en recension om detta så dels fler får info men även AOC (om de nu kikar på recensionerna) så de kan lösa detta problem.

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Izenoz:

Surt men då har du svart på vitt, skriv en recension om detta så dels fler får info men även AOC (om de nu kikar på recensionerna) så de kan lösa detta problem.

Japp surt bara jag som ville få iordning skrivbordet 😪

Visa signatur

X570 Asus Crosshair VIII Dark Hero/ Ryzen 5800X3D / 32GB 3200 MHz CL16/Noctua U12A/ 7800 XT Nitro + / Kingston KC3000 1TB x2, /Corsair RM850X V3/ Asus 27GP850P/ Samsung Odyssey G5 27”/ Fractel Design North