DJI Mavic Pro ink. 3 batterier + väska

Permalänk
Medlem

DJI Mavic Pro ink. 3 batterier + väska

Säljer nu min DJI Mavic Pro som varit helt fantastisk. Blivit många fina bilder och minnen med den men kommer inte använda den så mycket längre då jag fått småbarn och värderar annat

Allt fungerar som det ska och den är i mycket fint skick. Till själva drönaren medföljer givetvis kontrollen, laddare och 3st batterier samt en väldigt praktiskt liten väska som är gjord för drönaren. En liten microusb-kabel medföljer, inga minneskort.

Upphämtas i Uddevalla / Vänersborg och kan då givetvis provflygas eller skickas om du betalar frakten. Skickas i originalkartongen som är väldigt bra stötdämpande.

Budstart 6 000kr.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Inga bud ännu, vill ni lägga ett lägre bud än mitt riktpris så gör det i tråden. Så får jag överväga om jag kan släppa den billigare. Jag bestämmer dock själv när jag får ett tillräckligt högt bud, så skippa skambuden

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Bjuder 5000:- + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av samer:

Bjuder 5000:- + frakt

Har fått bud på 5 500kr på Blocket där jag också har den upplagd så du vet

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein