3x8TB White Label WD RED finns över

Permalänk

3x8TB White Label WD RED finns över

3x8TB White Label WD RED finns över
Som titeln säger.

Jag har uppgraderat några disk igen och har 3st 8TB WD 'White Label' diskar över som initialt härstammar från externa diskar som blivit 'chuckade'. De som vet vet att det är WD RED som fått en vit etikett och sedan stoppats i ett extern chassi för att sedan säljas på den marknaden.

Alla mina diskar genomgår en fullständig och utan fel badblocks check på några dygn innan de landar i min server. Sedan så ligger de mest i vila väl kylda (filmsamling) och slits inte mycket kan jag lova. Garantin har precis gått ut men jag misstänker långt liv kvar i dem ändå. Alla ligger på mellan 25k och 35k timmar, fortfarande helt felfria.

Bud på alla vore smasken och renderar ett bra pris. Enstaka kan såklart också säljas. Om ni budar på enstaka så nämn serienummer, det finns läsbart i bilderna. Ser helst upphämtning/möte lokalt (GBG City) men i värsta fall kan det skickas.

Säljer till vem jag vill, när jag vill o.s.v.. Bud i tråden. Bud exkl. frakt enbart. Stänger ner säljeriet som senast kl. 18.00 på söndag men kan ske tidigare

Läs hela annonsen här

Permalänk

Börjar med 1000 kr totalt för alla 3. Bor i Gbg City, hämtar.

Permalänk
Medlem

1500kr + frakt för alla 3.

Permalänk

Höjer till 1750.

Permalänk
Medlem

2000

Permalänk
Skrivet av MsSmith:

Det är ett bra bud.

Permalänk
Medlem

Är de SMR diskar eller ej?

Visa signatur

Huvudriggen är en Gigabyte Aorus Xtreme | 128gb DDR5 6000 | Ryzen 7950X | 3080Ti
Utöver det är det för många datorer, boxar och servar för att lista :P

Permalänk

Såldes de för 2k?

Permalänk
Medlem

2200 plus frakt

Permalänk
Skrivet av inquam:

Är de SMR diskar eller ej?

Nope. 8TB+ diskar är safe.

Permalänk
Medlem

Jag lägger ett bud på 2400kr + frakt.

Permalänk
Skrivet av Dryad:

Jag lägger ett bud på 2400kr + frakt.

Det är ett ypperligt bud.

Permalänk
Medlem

2600 plus frakt

Permalänk
Medlem

2700 +frakt

Visa signatur

Gaming/Streaming
Crosshair VI Hero | Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz /w EK M6H Monoblock | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 8GB /w Bitspower Water Block | G.Skill Trident Z RGB 16GB @ 3000MHz | Samsung 960 EVO 500GB | Corsair RM750x | EK-XTOP Revo D5 pump, EK Reservoar, EK PE360/SE360 and 6x ML120 Fans |

Permalänk
Medlem

3000 plus frakt

Permalänk
Skrivet av hakke87:

3000 plus frakt

PM skickas.

Permalänk

Diskarna sålda