Windows+shift+pil funkar inte längre *LÖST*

Permalänk
Medlem

Windows+shift+pil funkar inte längre *LÖST*

Någon som kan förstå varför jag inte längre kan flytta fönster mellan 2 skärmar med det vanliga kommandot? Funkade för ett par dagar sedan och har på Multitasking>fäst fönster.

Permalänk

Vilken version av windows har du? Kör - winver

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem

1909

Verkar som den uppdaterade igår...

Permalänk
Medlem

De verkar ha bytt till Win Ctrl pil istället
F.ö. verkar Shift blivit Ctrl nu, samma commands som tidigare.

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

win+ctrl+pil funkar inte heller

Permalänk
Medlem

hmm verkar som min windowskey slutat fungera helt över huvudtaget. Får ingen windows popup när jag trycker på den

Permalänk
Medlem

Vilket tangentbord har du? Du har inte råkat komma åt nån eventuell FN knapp som disablar vissa andra knappar? Vet att på mitt Microsoft Natural nånting så har jag en FN knapp som jag antar är till för "special" knapparna, som mediakontroll, öppna mail etc etc.
Trycker jag ner den så fungerar ingenting som det ska:
F6 tar mig ex inte till adressfältet i webbläsare,
windowsknappen funkar inte.
ALT+TAB funkar inte
osv osv. Inget sånt du kommit åt?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

@RVX: Vad skulle man göra utan Sweclockers gänget. Helt rätt, tangentbordet var i Gamemode

Permalänk
Medlem
Skrivet av KentL:

@Ravix: Vad skulle man göra utan Sweclockers gänget. Helt rätt, tangentbordet var i Gamemode

Hehe. Är så jäkla lätt hänt ibland 😄
Glad to help

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X