RTX 2060 Super / RTX 2070 [Eventuellt byte mot mitt GeForce GTX 1080]

Permalänk
Medlem

RTX 2060 Super / RTX 2070 [Eventuellt byte mot mitt GeForce GTX 1080]

Hallå!

Nu har jag snöat in på att eventuellt uppgradera mitt grafikkort då jag har planer på att börja testa streaming och allt vad det innebär. Kommer förmodligen inte bli så mycket av det, men jag vill ha något att leka med nu i dessa karantän-tider och det var väl det jag kunde övertyga sambon med.

Jag söker nu därför med ljus och lykta efter ett RTX 2060 SUPER eller liknande som stöder NvEnc och rymmer en budget på max 3500 kr. Jag är även öppen för ett byte mot mitt NVIDIA GeForce GTX 1080 om det är intressant. Mitt kort är tidigare inköpt här på Sweclockers, och har rullat på felfritt under de 1½ år som jag ägt det. Inget coilwhine vad jag kan höra.

Har ni ett 2060 SUPER som ni vill sälja eller vill byta? Skicka gärna ett PM till mig eller skriv i tråden så tar vi det därifrån. Jag kan absolut lägga en liten slant emellan om så krävs. Jag finns i Örebro med omnejd och kan givetvis skicka kortet i sin originalförpackning och antistatpåse.

Har tidigare endast positiva omdömen här på Sweclockers.

Med vänlig hälsning,
Viktor

Läs hela annonsen här

Permalänk

@Viktorph: Vilket 1080 är det?

Permalänk
Medlem
Permalänk

Hejsan!

Jag har ett Asus Rtx Dual 2070 8Gb Advanced.
Jag funderar på att uppgradera och kan därför tänka mig att sälja mitt kort som sponsring till kassan inför ett 2080S...

Permalänk
Medlem
Skrivet av adamwanno:

Hejsan!

Jag har ett Asus Rtx Dual 2070 8Gb Advanced.
Jag funderar på att uppgradera och kan därför tänka mig att sälja mitt kort som sponsring till kassan inför ett 2080S...

Halloj!

Tack för ditt erbjudande! Jag fick dock tag på ett 2070 från en annan användare. Fick lägga ut mitt kort separat också. Det kändes lättast så. Så jag kommer stänga denna annons inom kort.

Permalänk

Vad kul! :)

Skrivet av Viktorph:

Halloj!

Tack för ditt erbjudande! Jag fick dock tag på ett 2070 från en annan användare. Fick lägga ut mitt kort separat också. Det kändes lättast så. Så jag kommer stänga denna annons inom kort.

Jag förstår! Vad kul att du har löst det

Permalänk
Medlem
Skrivet av adamwanno:

Jag förstår! Vad kul att du har löst det

Tack! Allt är tack vare vänliga SweClockers-medlemmar! 😁👍