Permalänk
Medlem

Köpes Raspberry Pi Zero

OBS! Söker enbart efter Raspberry Pi Zero, övriga modeller är därför inte av intresse.

Söker som sagt efter en eller flera Raspberry Pi Zero om någon har liggandes i någon garderob.

Det spelar ingen roll om det är med eller utan Wifi och Header (Pins) då dessa kommer lödas in i ett projekt som inte kräver uppkoppling.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Har en liggandes, första generationens utan wi-fi tror jag. Finns även lite tillbehör om det skulle vara av intresse, typ wi-fi dongle, strömdel osv. Du kan ju PMa eller skriva här hur mycket du hade tänkt för en.

Permalänk
Medlem

Tjena, låter som att du har fel raspberry pi. Raspberry pi zero är mindre än den första som släpptes. Kika gärna på anonsbilden o se ifall de är samma model, alt skicka en bild så kan jag kika
Jag är isåfall enbart intresserad av RPI utan några tillbehör.

Versionen utan wifi kostar ca 60kr på electrokit som tyvärr inte har den i lager och ca 160kr för den med både wifi och headers pålödda

Så runt 50-100kr tänker jag beroende på om det finns wifi eller inte?

Permalänk

Menar alltså en raspberry pi zero av första generationen! Den har inte wi-fi. Du kan få den för 50 kr + frakt! Kan ta resten i PM om det låter bra.

Permalänk
Medlem

Perfekt, vi kör på det! Var nog bara jag som missuppfattade
Släng iväg ett PM så tar vi det där

Permalänk
Medlem

jag har en sån också, pm'a om du är intresserad

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.