Hemma hos medlemmarna!

Permalänk
Medlem

Nu vill jag se andra följa mitt klumpiga spontana exempel. Om du skriver ett manus så tar du inte uppgiften på allvar ;P

@Kenneth: Det blir definitivt mer personlighet. Så kan jag visa mina NAS maskiner också (som förvisso ska byggas om och lägga på linux på dem, men det lär dröja.)

Visa signatur
Permalänk

Trevlig datorhörna Kenneth och TOOLs nya är aldrig fel

Permalänk
Medlem

Tänkte att jag behövde bidra till något annat än marknaden för en gångs skull så här kommer min video!

Ursäktar i förväg för skakig och dålig video. Är varken stadig i händerna eller speciellt bra framför kameran.

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Relik 📜
Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av morronrost:

Tänkte att jag behövde bidra till något annat än marknaden för en gångs skull så här kommer min video!

Ursäktar i förväg för skakig och dålig video. Är varken stadig i händerna eller speciellt bra framför kameran.

https://youtu.be/KpPoe5R5hR4

Massa nördstuff i det rummet, väldigt bra! Såg jag rätt att din testrigg är en moderkortsplåt från ett chassi som står på fyra träben?

Permalänk
Medlem

@Kenneth: Helt rätt! Inte den bästa, men gratis var det!

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

Hemma hos Hulkenstrong

Snabb video på min dator"hörna".

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X, 4x8GB@3600MHz Crucial DDR4,MSI MAG X570 TOMAHAWK-WIFI & Asus RTX 3070 8GB

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av hulkenstrong:

Snabb video på min dator"hörna".

https://youtu.be/ZtcBodpn7TY

Det finns alltså några som gillar Steam Controller. Provade den lite på kontoret och fastnade inte alls för den, men kanske spelade "fel" spel.

Permalänk
Medlem

Lägger en kommentar så jag kan bli påmind att göra en video på nördhörnan när min röst är tillbaka

Permalänk
Medlem

Ett önskermål är att om ni lägger en embedded youtube video så sätt en direktlänk i anknytning också.

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av nick-li:

Ett önskermål är att om ni lägger en embedded youtube video så sätt en direktlänk i anknytning också.

Det går att få om du klickar på Youtube -loggan nere i hörnet.
Då hoppar du direkt till klippet på YT, och vid som startar vid samma tidstämpel.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

@andreas_dock: Nja, jag försöker undvika youtube sidan så mycket som möjligt.
Tar och kopierar URL och startar videon direkt med youtube-dl,
embed har en tendens att inte vilja fungera med tangentsbord centrisk surf.

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Det finns alltså några som gillar Steam Controller. Provade den lite på kontoret och fastnade inte alls för den, men kanske spelade "fel" spel.

Yup vi finns. Alla spel videos på kanalen efter 2015 är spelade med steam controllem. Lirar dock mest fps tex pubg och doom.

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X, 4x8GB@3600MHz Crucial DDR4,MSI MAG X570 TOMAHAWK-WIFI & Asus RTX 3070 8GB

Permalänk
Medlem

Har ju inte så kommit så många videos så jag hjälper till med en B-RULLE =). Tyvärr filmad på högkant insåg jag efteråt men de får ni leva med...

Edit: Är ingen iROMBA dammsugare.. Bara jag som är retard..

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk
Medlem

Stort tack till alla som filmat och lagt upp klipp!
Fick mig att ta två steg tillbaka och inse att jag knappt gjort ett dyft sedan jag flyttade i somras och trängde in alla mina intressen i ett litet rum. (Från större villa till lägenhet på 80kvm)

Har nu fått fingrarna ur och städat, plockat undan, byggt en hylla, beställt lite fler hyllor och omorganiserat i mitt hobbyrum 👍. Håller detta i sig kan jag nog visa en video till helgen.

Visa signatur

Min favorit bland "e-nummer" är 948 <3

Permalänk
Gallerikonnässör

Välkomna till min nördhörna!

Visa signatur

Ryzen 5 5600X | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Permalänk
Medlem

Får väl inte vara sämre!
Jag ber om ursäkt i förhand för hur jag pratar i videon. Mycket svammel ibland tyvärr.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

@Flutters: Figurerna är kul, mina två vart dessvärre ner packade. Några till på väg ifrån favorit tecknare som fått göra figurer.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Men tjenare då gott folk! Då gjorde jag en film... Se den i 2x... Inte som alla andra videor.. Jag föreslår att öka hastigheten på videon om jag är seg. ADHD/Asperger Syndrom får mig att inte alltid vara fullt så sammanhängande i varken text eller tal, vilket är lite jobbigt i efterhand när jag tittar på det jag spelar in. Jag är ju trotts allt en scatterbrain, det märks när jag pratar. ;P Förstår dock inte hur jag lyckas prata så länge som jag gjorde dock, filen jag laddade upp är fasen 4GB stor. Funderade på att redigera innan, men det är inte min still, genuinitet är rått tyvärr, så blev inte att leka med kdenlive idag heller.

(Knappen är 48V. Inte 24... Något jag störde mig på att jag sagt ca 1 sekund efter att jag sagt det.)

Visa signatur

Stationär; |Chassi: Fratal Design Define 7 (Ljudisolerad & Gunmetal) | MB: ASUS Prime X670-P WIFI | CPU: RyZen 9 7900X | RAM: 64GB DDR5 Kingston Fury (5600hz) | GPU: RX6700 XT | Lagring: 2x2TB M.2 NVMe, 1TB M.2 & 12TB HDD | Display: Phillips 24" HD (Pivot) & Samsung 27" UHD (165hz) | OS: unRaid 6.12.4 | Virtuell Maskin: Programmering (Win10Pro) Spel (Win11Pro), Allmänt Bruk (Fedora 39, ArcoLinux, Ubuntu 23.10) |

Permalänk
Medlem

@THB: Står inte dina högtalare fel här? RL när det borde vara LR. Cleant i övrigt

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arazand:

@Flutters: Figurerna är kul, mina två vart dessvärre ner packade. Några till på väg ifrån favorit tecknare som fått göra figurer.

Ja det håller jag med om! Lite dyrt kanske haha!
Vill knappt tänka på hur mycket jag lagt totalt.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Visa signatur

THINKPAD X280 ARCH
DEFINE S | I5 8600K | AP-Z370P | 32GB | GTX 1080
DEFINE 7 XL | I5 7600K | GA-Z270N | 64GB | 4x18TB
MX3S | KEYCHRON Q1V2 | P3421W + XF270H + XF270H
OLED65C1 + OLED55B7 | STRDH790 | KLIPSCH 5.1.4 | PS5

Permalänk
Medlem

"Access denied

This website is using a security service to protect itself from online attacks."

Något som inte riktigt stämmer med länken och/eller filen.

Permalänk
Medlem

Imponerande att du vågar ha skärmen på det viset du hade. Min ultra-wide-skärm ramlade i golvet och sprack efter 3 månader och då stod den betydligt stabilare än så där..

Permalänk
Medlem

Bra jobbhörna nu... det är jag samt den primära målgruppen av appen jag bygger som hänger här

Visa signatur

der8auer Core i9-9900K - delidded @ 5.1 ghz | ASUS ROG Maximus XI Hero | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3090 24GB Gaming OC | Rog Swift PG35VQ && Rog Swift PG27VQ | LPX Black 3200MHz 32gb | Logitech G Pro Wireless | Logitech G915 TKL Tactile | Sennheiser HDV820 | Sennheiser HD 800S | Swedish Match Ettan Orginal Portion | "-DICE please!?"|Min senaste youtube video -> https://youtu.be/OqIq_hh0BI8

Permalänk
Medlem

Om du skriver ner din adress så kanske någon kan ge dig ett vattenpass din stackare.

Räta upp tavlorna för bövelen

Dold text
Permalänk
Medlem

1. Irriterar mig varje dag på asymmetrin mellan skärmarna, men gör aldrig något åt det.
2. Fan vad dåliga bilder S10an tar inomhus.

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddyK:

https://i.imgur.com/SlCUrbi.jpg

1. Irriterar mig varje dag på asymmetrin mellanskärmarna, men gör aldrig något åt det.
2. Fan vad dåliga bilder S10an tar inomhus.

1an är du inte ensam om och 2an så måste jag säga att vi kan byta, du kan få min iphone 7 som tar bilder lika bra som jag ritar

10/10 enligt mig, specielt med "catt" mattan?

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av FreddyK:

https://i.imgur.com/SlCUrbi.jpg

1. Irriterar mig varje dag på asymmetrin mellan skärmarna, men gör aldrig något åt det.
2. Fan vad dåliga bilder S10an tar inomhus.

Hörrni! Video, inte bilder!