Diverse datordelar: flera CPU kylare (nzxt kraken x62 helt ny), 2st AM4 mounting kits, 2x4GB DDR4 2666mhz ram, headset stand.

Permalänk

Diverse datordelar: flera CPU kylare (nzxt kraken x62 helt ny), 2st AM4 mounting kits, 2x4GB DDR4 2666mhz ram, headset stand.

Har ett par delar som jag har behövt göra mig av med på senaste. Om saker ska skickas står köparen för fraktkostnaden och betalar i förskott. Kan skicka allt förutom Kraken X61, endast upphämtning för den. Swish betalning, inga kontanter.
Prutning ignoreras. Först till kvarn som gäller!

NZXT Kraken X62: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4503401

Fick denna direkt från NZXT efter att jag RMA:ade min gamla X61. Hämtade kylaren från posten för två dagar sedan och den är helt ny, oöppnad och har plasten över den fortfarande. Säljer kylaren eftersom utseendet inte passar in med mina andra vita datorkomponenter. Ser ut att vara V.2 då det står support för AM4 på lådan.

Säljes för: 1190 kr

Cryorig H7: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=3241232

Har ett AM4 fäste som medföljer. Original låda och alla tillbehör finns kvar.

Säljes för: 290 kr

Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2666MHz 2x4GB: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3264236

Säljes för: 390 kr

NZXT AM4 bracket:

Fick detta fäste från NZXTs support men har aldrig använt det då leveransen blev försenad och jag köpte Corsair fästet istället.

Säljes för: 70 kr

Corsair AM4 mounting bracket: https://www.inet.se/produkt/5320216/corsair-am4-mounting-brac...

Köpte detta från Inet för ungefär 2 månader sedan. Använde denna för min Kraken X61 i ungefär en vecka tills jag bytte kylaren till en stock amd kylare.

Säljes för: 70 kr

Razer Headset Stand: https://www.dustinhome.se/product/5011133208/metal-headset-st...
Har haft denna I många år. Inga fel men den har två små repor

Säljes för: 250kr

NZXT Kraken X61:
Lägger upp denna lite som intressekoll då slangen är klippt för att kunna RMA:a kylaren. Allt fungerade förutom att pumpen gjorde ett högt klickande ljud medans den är igång, vattnet var gult när jag hällde ut det.
De två fläktarna som kom med medföljer men 1 av dom gör också ett klickande ljud vid vissa RPMs. Har dessutom kvar lådan och alla original tillbehör.

Säljes för: 130kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Om du finns i Göteborg så kan jag ta och hämta x61:an för 130kr

Visa signatur

I7 6800k@stock, Asus X99 A-II, 16gb ram med KYLFLÄNSAR, åsså ett 1080ti

Permalänk

@brackemannen: Jag befinner mig I Göteborg, skriver ett pm :).

Permalänk
Avstängd

X61 150kr+frakt

Visa signatur

Frågor frågor....

Permalänk

@ASwedeLune: Om brackemannen avstår och ingen annan är intresserad av att hämta upp får jag hitta ett sätt att skicka den.

Permalänk

Är intresserad i headset standet, kan ta mig till göteborg isåfall, jag återkommer snart.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Om Llama-Berry skulle ändra sig är jag också intresserad av headsetstandet. Jag bor dock i Stockholm men betalar givetvis frakt som du skrev.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design R5 White Window /w Noctua 1500RPM 120mm + 1200RPM 140mm Fan | Sesonic SnowSilent 1050W | ASUS Z97 PRO-GAMER | Intel i7 4790K @ 4.5 GHz 1,25 VCore /w NZXT X61 /w 4x Noctua 2000 RPM Fan | HyperX 16GB DDR3 @ 2400MHz | Inno 3D 1080 Ti /w Arctic Hybrid III 140mm /w 2x Noctua 2000 RPM Fan | Samsung 1TB SSD + Samsung 500GB SSD | Windows 10 Home 64-bit

Permalänk

Noterat!

Permalänk

NZXT Kraken X61

200+frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

NZXT Kraken X61 är nu SÅLD.

Permalänk
Skrivet av RTX 1337 Super:

NZXT Kraken X61 är nu SÅLD.

Den var redan såld till swedishfurry antar jag?, stod ingen angivet

MVH Patrik

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Panterria: Det var brackemannen som köpte den.

Finns en köpare (Super Älg) som har visat intresse nu för X62 för er andra som är intresserade av att köpa. Lägger en uppdatering här ifall han avstår.

Permalänk
Skrivet av RTX 1337 Super:

Finns en köpare (Super Älg) som har visat intresse nu för X62 för er andra som är intresserade av att köpa. Lägger en uppdatering här ifall han avstår.

Jag frågade bara för att klargöra garanti och andra saker. Gå vidare och bud, folkens.

Permalänk

Razer Headset Stand är nu SÅLD till Oscar92.

Permalänk
Medlem

Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2666MHz 2x4GB

Bjuder 300+ frakt för dessa.

Visa signatur

-=- AMD Ryzen 5 3600x
-=- Gigabyte B350 GA-AB350M-Gaming 3
-=- Sapphire Radeon RX Vega 56 Nitro+
-=- Corsair 2x8GB DDR4 3200MHz CL16

Permalänk

@WadE: Noterat men kommer tyvärr inte sänka priset mer än vad de är prissatta. Jag köpte ram kittet när det var värt 700kr så jag tycker redan att det är en bra prissänkning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RTX 1337 Super:

@WadE: Noterat men kommer tyvärr inte sänka priset mer än vad de är prissatta. Jag köpte ram kittet när det var värt 700kr så jag tycker redan att det är en bra prissänkning.

Om de finns kvar så tar jag de gärna för 390 kr + frakt som du begär.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-=- AMD Ryzen 5 3600x
-=- Gigabyte B350 GA-AB350M-Gaming 3
-=- Sapphire Radeon RX Vega 56 Nitro+
-=- Corsair 2x8GB DDR4 3200MHz CL16

Permalänk

@WadE: ja, ram kittet finns kvar.

Permalänk

Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2666MHz 2x4GB är nu SÅLD till WadE!

Permalänk
Medlem

Tjena! Ifall du har kvar Corsair AM4 bracketen så hade jag gärna tagit den

Hur mycket kostar frakten?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Corsair AM4 mounting bracket är nu SÅLD till jonaaase.