"Unikt" Phanteks Enthoo EVOLV ATX Tempered

Permalänk

"Unikt" Phanteks Enthoo EVOLV ATX Tempered

Hej,

Lägger ut mitt fina chassi som är proffsigt målat à la Stormtroper vit.
Anledningen är att jag införskaffade mig ett moderkort som tyvärr inte får plats i mitt fina chassi. Chassit är i mycket fint skick.

Jag är intresserad av byte men då vill jag ha ett Fractal Design Meshify S2, eller något annat i samma prisklass som stödjer E-ATX (kom med förslag).

Jag ser helst att man hämtar upp chassit hos mig. Kan köra ut det men enbart om det inte är alldeles för långt bort ifrån där jag bor (Johanneshov). Jag kan även skicka inom Sverige, köparen står för frakten och inget skickas innan betalning

Kvitto, kartonger och allt som kom med medföljer, självklart även kvittot. Vänligen respektera priset.

Med vänliga hälsningar,

ChuckStar aka Ali

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad betyder proffsigt målat? Vem har målat det?

Permalänk
Skrivet av fesoj:

Vad betyder proffsigt målat? Vem har målat det?

Förstår att det kan ses som subjektivt när jag säger att chassit är "proffsigt målat". Chassit är målat av tidigare ägare (som inte är till yrket lackerare, men är en SweClocker medlem ).

Förtydligande:
- Inga färgränder
- Jämn färg
- Ser ut som att färgen är applicerad utav någon som vet vad han/hon/hen gör

Du är välkommen att inspektera och sen ge ett utlåtande

Permalänk
Medlem

Har en lian li 011 dynamic om de är intressant?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|OS: Windows 10 64bit|MB: MSI z390 godlike |CPU: Intel Core i9-9900K 5.1GHZ|GPU: MSI RTX 2080Ti Lightning Z |RAM:g.skill 32gb ddr4 trident z rgb 4000mhz|HDD:Corsair Force MP510 480GB|asus rog strix helios gx601|PSU: Corsair HX1000i|CPU-Kylare:Alphacool Eisbaer Aurora 420mm|Monitor:asus xg438q

Permalänk
Skrivet av WaCo2006:

Har en lian li 011 dynamic om de är intressant?

Skickades från m.sweclockers.com

Hej!

Det låter intressant! Jag håller på att tjöta med en tjomme via PM, om han inte köper chassit så kontaktar jag dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChuckStar:

Hej,

Lägger ut mitt fina chassi som är proffsigt målat à la Stormtroper vit.
Anledningen är att jag införskaffade mig ett moderkort som tyvärr inte får plats i mitt fina chassi. Chassit är i mycket fint skick.

Jag är intresserad av byte men då vill jag ha ett Fractal Design Meshify S2, eller något annat i samma prisklass som stödjer E-ATX (kom med förslag).

Jag ser helst att man hämtar upp chassit hos mig. Kan köra ut det men enbart om det inte är alldeles för långt bort ifrån där jag bor (Johanneshov). Jag kan även skicka inom Sverige, köparen står för frakten och inget skickas innan betalning

Kvitto, kartonger och allt som kom med medföljer, självklart även kvittot. Vänligen respektera priset.

Med vänliga hälsningar,

ChuckStar aka Ali

Läs hela annonsen här

Jag köper det gärna för utsatt pris om du kan köra ut det någon gång i veckan.
Bor mellan Hornstull/Zinken så vi är i princip grannar.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk

Finns chassit kvar så köper jag det gärna!

Permalänk

Ber om ursäkt för att jag har varit så dålig på att uppdatera.

@WaCo2006 jag låter chassit gå till @Lodisen. @Fredde321 om Lodisen plötsligt bestämmer sig för att inte köpa chassit imorgon tar jag kontakt med dig.

MVH
Ali

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChuckStar:

Ber om ursäkt för att jag har varit så dålig på att uppdatera.

@WaCo2006 jag låter chassit gå till @Lodisen. @Fredde321 om Lodisen plötsligt bestämmer sig för att inte köpa chassit imorgon tar jag kontakt med dig.

MVH
Ali

Det gör jag 100%

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME