Apex Legends i topp när SweClockers röstar om 2019

Slay the Spire.

Turn-Based strategy är mitt gift. Året före var det Darkest Dungeon

WoW - Classic. Så otroligt avslappnande att få köra efter jobbet.
Annars har det mest blivit FF VIII - Remastered. Har alla versioner av FF VIII och är väldigt nöjd. Sen att folk klagar på att det borde gjorts mer förstår jag men då jag själv jobbat med moddar/moddare av spelat och är lite påläst så förstår man åxå att de inte kunde göra så mycket mer utan att behöva göra om hela spelet från grunden. Tack vara Remastern kan vi göra fler och bättre moddar ^^

1. Re2
2. Metro Exodus
3. Ghost Recon Breakpoint

Skrivet av dix_xib:

Släpptes inte det 2015?

Ah, ja det är ju klart. Jag läste "Decenniets spel", för det är ändå 2019. Så pinsamt av mig.

Skrivet av Nyhet:

Men, vilken titel var egentligen bäst enligt SweClockers medlemmar?

Mest populärt menar ni? Vilket spel som var "bäst" är väldigt subjektivt och för att göra en sådan bedömning krävs att alla som röstar har spelat alla spelen.

Onödigt gnäll

Jag har mest spelat gamla spel i år, men Total War: Three Kingdoms var faktiskt förvånansvärt bra.

Outer Wilds, lätt det bästa spelet denna generationen.

Pokemon sword and shield.

Skickades från m.sweclockers.com

Det var inga vidare titlar i denna lista. Skulle ärligt sagt vilja rösta på RDR2 PC

Skrivet av gothdeus:

Det fick till slut bli ”Outer Worlds” efter en tät kamp med ”Metro Exodus”.

Står inför samma val pretty much.

Skrivet av Anton341:

Det var inga vidare titlar i denna lista. Skulle ärligt sagt vilja rösta på RDR2 PC

Säger detsamma. Red Dead Redemption 2 PC klart bästa på länge.

Resident Evil 2.

Skrivet av m4gnify:

Tom Clancy's The Division 2?

Orka..så man inte ska blanda ihop det med "tom clancys knights of the republic"? Varför inte bara skriva division 2? ,:(

Jag spelar inte så mycket längre men av det jag spelade i år var ingenting särskilt utmärkande alls. Metro var en oslipad diamant (igen), Gears 5 var exakt samma spel vi fått fyra gånger innan. Control kändes meh och utöver detta kom det inte mycket till PC. Apex Legends var kul ett tag men knappast GOTY material. The Outer Worlds var jag hypad på tills jag såg att det var en kopia på New Vegas med buggar och allt vad det innebär. Får hoppas på ett bättre 2020! Doom Eternal, MCC, Black Mesa Xen och Cyberpunk ser jag framemot

Helt klart Resident Evil 2 Remake. Fick bli en "avstå röst" även från min sida.

Fick avstå här med då Resident evil 2 får min röst alla dagar i veckan

World of Warships har fått min tid.

Säger detsamma. Red Dead Redemption 2 PC klart bästa på länge.

Metro Exodus....spindelmassaker

Dirt Rally 2.0!

Skrivet av Chassifläkt:

RD2 - pc eller wow classic (som en trevlig tidsresa).

båda gamla titlar ju bror

Verkar som jag är den som börjar med COD MW! Tror BF3 var sista FPSet jag kunde spela en hel dag utan att tycka det blev segt. Älskar gunplay:et. Tycker att vapnerna känns likadana i många spel med COD har verkligen nailat det, tycker jag :9

Satisfactory. Tagit stora kliv iår även fast det är early access. Haft mest roligt i det med både vänner och singel player.

Insåg precis vilket dåligt spelår 2019 har varit för min del. Av alla spelen på den listan har jag bara spelat ett; Far Cry: New Dawn, och även om det var underhållande så förtjänar det inte GotY.

Skrivet av Hellscreame:

World of Warcraft - Classic.

Detta alternativ behöver läggas till!

Skrivet av ZertezX:

Detta alternativ behöver läggas till!

Varför? Är det inte bara samma gamla spel som för 15 år sedan?

Apex. Har haft och har fortfarande sjukt kul i det spelet trots att jag inte är något ess direkt. Blir dock absolut roligast när man spelar med folk man känner och kan kommunicera med.

Expansioner borde räknas med i listan.

WoW Classic, alla dar i veckan!!!!

Huniepop 2 om det släpps innan 2020.

Resident Evil 2 remake. Avstår att rösta då titeln inte fanns med på listan (vilket är anmärkningsvärt).