Apex Legends i topp när SweClockers röstar om 2019

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Bighultsfred:

WoW Classic, alla dar i veckan!!!!

Fick enligt reglerna inte vara med några remakes annars hade det så klart vunnit överlägset

Permalänk
Medlem

Slay the Spire. Det enda spelet av de nominerade som jag lär spela av och till i åratal framöver.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus Rog Strix X570-F | AMD Ryzen 9 3900X | G.Skill 2x16GB DDR4 3600MHz CL16 Trident | Noctua NH-U12A | Asus Geforce RTX 2070 Super 8GB DUAL OC EVO | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold | Corsair Force MP600 1TB | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Fractal Design Define C TG | Acer 27" Predator XB273K | QPAD MK-85 (Brown) | Razer DeathAdder Chroma | Logitech Z623 | Sennheiser GAME One
http://www.youtube.com/channel/UCl0ZJPJ7XZkjvUoR7zgPOLg

Permalänk
Medlem

Fallen order

Permalänk

Resident Evil 2

Permalänk

Utan tvekan, Death Stranding är årets spel, spelar ingen roll vad ni säger eller tycker, jag har bestämt så, och dom som är smarta nog, tycker som jag ändå, men om ni inte gör det, ändra åsikt, så har ni fått 40+ på er IQ!!?

Skrivet av Oliver91:

Jo.. förvirrande till 100%

Skickades från m.sweclockers.com

Årets Modern Warfare har inget med remakes att göra med, det enda som är remake, är spelet namn, Remaken gjordes redan några år sedan, det här är inte nån förbättrad version av det?

Visa signatur

My Hardware:Ryzen7 1700//Asus Prime X370-Pro//16GB Corsair DDR4 3000mhz//Asus Geforce RTX 2070 Dual EVO

Permalänk
Hedersmedlem

Ghost Recon Breakpoint

Är det bekant?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk

Assetto Corsa Competizione

Visa signatur

|Intel i7 8700k @ 5GHz ||EK-Vatten ||ROG STRIX Z370-G |G.Skill 16GB DDR4 3600MHz ||MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X (EK-Vattenblock ||Samsung 750 250G SSD system disk || Samsung 840 Evo 250G Steam disk |FRACTAL DESIGN DEFINE R4 WHITE ||Corsair HX750W || Thrustmaster T500RS - SRC-GT1 || Fanatec CLP V2 ||OculusRift|

Permalänk
Medlem

Blev Sekiro för min del men Apex är en stark tvåa, det kom från ingenstans med en jäkla hype och var även det första BR jag faktiskt ville spela.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Remnant from the ashes

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gelantious:

Division 2, haft sina "ups n downs" men haft mest glädje av det av årets spel

Fick min röst också!
En Trelleborgare?!

Permalänk
Medlem

Star Wars Fallen Order

Permalänk
Medlem

Outer Wilds

Visa signatur

Intel Core i9-13900K | Gainward GeForce RTX 4090 Phantom GS | Corsair 128GB (4x32GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | MSI PRO Z690-A DDR4 | Arctic Liquid Freezer II 280 | EVGA Supernova G6 1000W | Samsung 980 PRO NVMe M.2 SSD 1TB + 2x2TB | Fractal Design Define 7 Svart TG | LG 34'' UltraGear 34GN850 QHD | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

The Legend of Zelda Link's Awakening!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Antec GX500 / HDD: WD blue 1TB / SSD: WD Blue 250GB / CPU: R5 3600 @ 4,2 Ghz / GPU: XFX Radeon RX 5600 XT THICC II PRO / Kylning: Wraith Stealth och 3st i chassit 2xpush 1xpull / PSU: Seasonic Core GC 500 / MB: B450A Pro Max / RAM: Corsair Vengance 2x8GB 3200 Mhz / OS: Win10 Home / Mus: Logitech G300 / TB: HP PR1101U / Ljud: Logitech Z906 och Arrogant bastard hurricane / Skärm: BenQ GW2470HE / Macbook late 2006 med Ubuntu /

Permalänk
Inaktiv

Årets spel är väl Call of duty Modern Warfare

Jag spelar cod4 nu men kommer väl spela det.

Permalänk
Medlem

Efter 1200 timmar Diablo 3 började jag med division 2. Spelat ca 250 timmar nu under hösten. Så det blir mitt val. Division 2, solo

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

hm, trevligt röstade på Disco Elysium och Dicey Dungeons knappen ovan vart intryckt,,,,,.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Apex Legends!

Utav hela listan är detta det ända spel jag spelat så det blev apex

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

Utav hela listan är detta det ända spel jag spelat så det blev apex

Skickades från m.sweclockers.com

Samma här, för det är gratis Jag tror fler skulle spela flera olika spel om det var free to play med kosmetiska tillval man kunde köpa, som det är i Apex

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jeffan97:

The Legend of Zelda Link's Awakening!

Skickades från m.sweclockers.com

Kan du tro att det kom 2017?
Tänkte samma då jag köpte det 2019!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jeffan97:

The Legend of Zelda Link's Awakening!

Skickades från m.sweclockers.com

De släpptes 1993... Remakes var ju inte tillåtet här 😂

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk

Death Stranding tycker jag levererade helt fantastiskt! Lägger min röst där!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design Nod 304 - Fractal Design Integra 650W - Intel i7 4770 3.4Ghz - Kingston 16GB 1600Mhz CL10 Fury Black - MSI 760 TF 4GB Gaming - MSI Z87I Gaming – Samsung EVO 840 250GB – Toshiba 2TB 64MB 7200rpm - Windows 10 64-bit - Corsair Gaming K70 RGB - Qpad QH 90 HS - QPAD 8K Pro Gaming Laser RGB LED

Permalänk
Medlem

Vad hände med The Outer Worlds?!?!

Visa signatur

Ingen part kan vinna eller förlora en diskussion, då en diskussion är för gruppens gemensamma utveckling kring ett ämne.
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av m1ntos:

Vad hände med The Outer Worlds?!?!

Vad menar du? Finns med i listan för mig.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Vad menar du? Finns med i listan för mig.

Amen, förväntade mig att den skulle ligga under O... "The XYZ" bör ligga under X i mitt tycke

Visa signatur

Ingen part kan vinna eller förlora en diskussion, då en diskussion är för gruppens gemensamma utveckling kring ett ämne.
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av m1ntos:

Amen, förväntade mig att den skulle ligga under O... "The XYZ" bör ligga under X i mitt tycke

Så brukar man i regel lista titlar, ja. Jag håller med

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

För mig blir det Generation Zero. Inte så mycket för spelet som sådant, det har en och annan brist. Men för den känsla som det ger mig. För allt jag känner igen mig i. Naturen, byggnader, fordon, militära anläggningar, vapen, att det är på svenska. FOA. Det minner om svunna tider. Vid tidpunkten för spelet - slutet av 1989 - låg jag i lumpen och jag kan nästan känna spelets natur och miljöer i kroppen när jag spelar. "Automatgevär 4" känner jag igen också, vi hade automatkarbin 4 (AK4) i lumpen. Kanske jag gillar spelet så mycket för den nostalgi som det får mig att känna.

Ha ett gott slut och ett gott nytt år, kära Sweclockers-medlemmar.

/Alex

Permalänk
Medlem

För mig blir det Bloodstained: Ritual of the Night. Jag spelar nästan bara RPG så det är lite bias inblandat också.

Permalänk
Medlem

Age of empires II...

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Litenskit:

Age of empires II...

Word...nästan varje dag.

Visa signatur

Old: NZXT Gurdian 921RB / 2500K 4.5MHz/ G.Skill Ripjaws 8GB 1600 MHz / 1TB Samsung SpinPoint F3 / Corsair Force 3 90GB / Asus P8Z68-V / AXP 850W / Zotac GTX580 1.5GB AMP 950 MHz / Samsung 22x DVDRW L/S / Windows 7 x64 / Artic Frezeer 13 pro.

New: NZXT 630 / MSI Z170A KRAIT GAMING 3X / 6600K 4.4 GHz/ Deepcool Captain 120 / Vengeance LPX White 16GB/ GTX1070 Dual 8GB / GQ 750W / Toshiba 1TB / WD Blue 2TB / Intenso 240GB / SteelSeries Apex 350 / Razer Abyssus / Acer Predator XB240H/ 6-pack Pripps.

Permalänk
Lego Master

Alltså humor att två spel i botten har noll röster. Nån har alltså nominerat de spelen, men sen inte ens själv rostat på dem...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield